Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

umk cristal

Vierailija
15.02.2016 |

vitsi kun Cristal osalistuu noin tylsällä biisillä...muuten niin hyvä artisti

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saara on lahjakas laulaja ja cristal jäi pikkasen epävireiseksi lauantain esityksessään

Vierailija
22/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Mikael Saari taitaa tällä kertaa olla paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cristal voittaa koko viisut, jos vaan pääsee sinne!

Valitettavasti ei voita. Ääni epävireinen ja homoteema on kyllä jo niin nähty. 

Melodifestivaleilta kuulee miljoona kertaa parempia kappaleita. <Tyvärr!

Vierailija
24/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cristal voittaa koko viisut, jos vaan pääsee sinne!

Ei todellakaan voita. En tajua miten pääsi edes UMK-finaaliin.

Vierailija
25/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yllätyin kun rafaela truda ei päässyt. oli ihan menevä biisi.

Oli tosi "halpa" esitys, puolialasti mennään kun ei laulutaidot riitä, liikkuminenkin oli aika kökköä.

Samaa voisi sanoa Saara Aallosta, jolla laulutaidot riittäisi, kun jättäisi tanssimisen sikseen. Hänellä taas ei ulkonäkö riitä puolialastomaan keikistelyyn, niin vaikea ymmärtää, miksi niin mauton ja vanhanaikainen sekoshow.

Vierailija
26/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan plagiaattisyytökset vaikuttivat siihen. Plagiaatti tai ei, biisi ei kuulostanut kovin omaperäiseltä. Tusinatavaraa.

Minä tykkäsin Ylonan biisistä. Jatkoonmenijöistä olisin vaihtanut Einin Ylonaan.

Minä olisin vaihtanut Ylonaan Cristalin.Mutta eipä Ylonakaan kisaa voittaisi, että sama sinänsä. Yrittäköön uudelleen paremmalla kappaleella.

Vierailija
27/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal ei osaa laulaa, oikein korviin koski, kun veti niin epävireisesti. Oli muutenkin jotenkin "paniikissa" ja ylidramaattinen.

Saara Aallon biisi on tylsä, enkä tykkää liian "kimakasta" äänestään.

Potentiaalisia ehdokkaita ovat Kimmon ja Annican duetto ja Mikael Saari. Lavashowt olivat molemmilla tosin kökköjä, siinä olisi vielä paljon parannettavaa.

Vierailija
28/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Cristalin biisistä mut ääni ei yksinkertasesti riitä... Saaralla taas toisinpäin: ääni hyvä mut biisistä en tykkää yhtään.

Vierailija
29/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa kun Cristal ei vaan tajua olevansa oikeasti huono laulaja. Hän laulaa epävireisesti ja ääni on todella heikko. Luulen, että hän kääntää kaiken kritiikin niin, että ahdasmieliset ja homofoobikot arvostelevat häntä seksuaalisuuteensa vuoksi, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse.

Vierailija
30/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pliis tätä kullin imuttajaa sinne, ei osaa laulaa, ärsyttävä ilme, ärsyttävä olemus. Missä on ne kaikki tavalliset homot, ne bear homot millä on testoa kehossa, ei näitä ylidramaattisia estrogeeni dick ridereita jaksa kattoa.

No mikä oksennus tää nyt taas oli?

Vierailija
31/42 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi "halpa" esitys, puolialasti mennään kun ei laulutaidot riitä, liikkuminenkin oli aika kökköä.

Samaa voisi sanoa Saara Aallosta, jolla laulutaidot riittäisi, kun jättäisi tanssimisen sikseen. Hänellä taas ei ulkonäkö riitä puolialastomaan keikistelyyn, niin vaikea ymmärtää, miksi niin mauton ja vanhanaikainen sekoshow.

Ei se Saaran laulutaitokaan nyt niin huima ole.

Vierailija
32/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa Saara Aallon, Cristalin ja Annica&Kimmon tusinabiisit rinnakkain vaikka Loreenin kanssa ja miettikää uudelleen, riittääkö taso! Tuollaiset hukkuu euroviisuissa massaan ja vaikka ne suomen umk- kisoissa voi äkkiseltään vaikuttaa hyviltä ja euroviisumaisilta, niin itse kilpailuissa ne ei tasan pärjää.

Ainoa ehdokas jolla olisi mahkut pärjätä on se Mikael Saari, joka ei kilpaile noiden muovisten viisupyrkyreiden kanssa, vaan on hämmästyttävän erilainen ja musikaalisesti lahjakas.

Vierailija
33/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

biisi on kyllä tylsä. siksi äänestän saara aaltoa.

Saara on homo. Siksi valintani on Cristal

Vierailija
34/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pete.m kirjoitti:

Ainoa ehdokas jolla olisi mahkut pärjätä on se Mikael Saari, joka ei kilpaile noiden muovisten viisupyrkyreiden kanssa, vaan on hämmästyttävän erilainen ja musikaalisesti lahjakas.

Mun mielestä Mikaelin esitys oli tosi tyylikäs, ja lauluäänellään pärjäisi missä vaan. Biisi ehkä on vähän vaikea kun useimmat kuulee sen vain sen pari kertaa. Samantapainen oli mun mielestä v2012 Viron viisu "Kuula" joka pärjäsi kuudenneksi asti - vähäeleinen hienosti laulettu hidas.

Vierailija
35/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Mikael Saari taitaa tällä kertaa olla paras vaihtoehto.

Peesaan. Kyllä siellä pitää osata myös laulaa ja erottua joukosta.

Vierailija
36/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Saara Aaltoa please!! Se kakskytä vuotta vanha mekon riisumistemppu on NIIN naurettavaa lähettää yhdistettynä kökköön kappaleeseen, ettei mitään rajaa!

Vierailija
37/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä Saara Aaltoa enää mihinkään! Sillä mammalla on joku pakkomielle "olla joku" vaikka kyseinen nainen on niin blahblah tylsä ja hajuton, väritön & mauton. Julkisuustyrkky vailla vertaa.

Vierailija
38/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael tosiaan on myös hyvän näköinen, ja kuinka vaivaton tuo esitys onkaan, katsoin just uudestaan tuon umk-esityksen.

Vierailija
39/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla riittäisi laulutaito parempaankin, mutta umk-biisi on tosi tylsä. Cristalilla on ehkä aavistuksen parempi biisi, mut harmikseen Cristal ei osaa laulaa yhtään, ei vaikka on ilmeisesti käynyt laulutunneillakin. Ja Cristalin show on tosi tylsä. 

Itse lähettäisin Suomea edustamaan Mikael Saaren. Koko paketti toimivin noista ehdokkaista. 

Vierailija
40/42 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mutta itse kallistun koko ajan enemmän Sandhjan biisin puolelle, muut ovat vaan jotenkin niiiiiin pliisuja, jotka ei jää mieleen, joita ei kappaleen päättymisen jälkeen enää edes muista miten ne meni, ei pääse melodiaan kiinni (eli ei jää mieleen) jne. Sandhjan kappale ainoa, jota pystyy hyräilemään vielä 5 min. loppumisen jälkeenkin.