Oudoimmat väärinkäsitykset
Aloitan: olin joskus teininä googlannut sanan abortti, ihan vain teinin mielenkiinnosta asioita kohtaan. En poistanut sivuhistoriaani koskaan kun luulin että vanhempani eivät kyttää konetta niin tarkasti. Meni pari päivää. Tulin koulusta kotiin, ja vanhemmat istui keittiön pöydän ääressä ja aloittivat hirveän tenttaamisen siitä olenko raskaana. Siitä syntyi ihan kiva draama, silloin vitutti mutta nyt vaan naurattaa. :D
Kommentit (6)
Voi apua.. mulla olis näitä juttuja vaikka kuinka paljon.. isäni on/oli hiukkasen hullu ja veti ihmeellisiä johtopäätöksiä ihan tavallisista asioista...
Esim.kerran tulin kotiin jostakin ja isä oli ovella vastassa vakavin ilmein. Tiesin heti, että jostakin se on taas suuttunut. Esitteli jotain valkoisia murusia kädessään ja tenttasi ihan raivona, että onko ne jotain huumetta vai mitä.. oma reaktio on oli lähinnä: mitämitämitäihmettä????????? Lopulta selvisi, että oli löytänyt ne mun pöydältä.. ja nehän oli sitä murua, mitä lähtee, kun pyyhkii pyyhekumilla...
Vähän samantapainen kuin ylemmällä, serkkuni siirtyi samaan kouluun vierusluokalle. Ei juteltu kuin satunnaisesti ja moikattiin silloin tällöin. Eiköhän tästä syntynyt aika äkkiä juoru että tapaillaan kun kukaan ei tiennyt että ollaan sukua. Sen jälkeen oli kyllä pakko alkaa mainita aina ihmisille että niin, mehän ollaan serkkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantapainen kuin ylemmällä, serkkuni siirtyi samaan kouluun vierusluokalle. Ei juteltu kuin satunnaisesti ja moikattiin silloin tällöin. Eiköhän tästä syntynyt aika äkkiä juoru että tapaillaan kun kukaan ei tiennyt että ollaan sukua. Sen jälkeen oli kyllä pakko alkaa mainita aina ihmisille että niin, mehän ollaan serkkuja...
Lisään vielä, että esim. kerran yksi puolituttu luokkakaveri tuli suoraan kysymään "onks teillä jotain juttuu ton X:n kanssa??" Naurahdin että no ei todellakaan ole. Tähän puolituttu jatkoi "höh, te sopisitte toisillenne." Sanoin että ei kyllä sovita, ollaan sukua. Luokkakaverin ilme venähti aika pahasti :')
Veljeni luuli että kuukautiset tarkottaa kuun kiertonopeutta maan ympäri.
Isäni oli saanut puhelun koulusta että olin jäänyt kiinni polttamasta tupakkaa välitunnilla ja karannut ikkunasta kun rehtori meni toiseen huoneeseen. Olin kotona kuumeessa ja joku älypää oli keksinyt käyttää nimeäni jäädessään kiinni.
Yläasteella rinnakkaisluokkalaiset näki minut ja paikkakunnalla käymässä olleen 5v vanhemman serkkuni ilmeisesti kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla. Syntyi huhu että tapailen 10v vanhempaa nuorta perheenisää.