Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota yhteyttä edes humalassa :(

Vierailija
14.02.2016 |

Mutta aina kun näemme (hän on kaverini poikaystävän kaveri) hän tuijottaa minua, on punastunut hämmentävissä tilanteissa, vaikuttaa pitävän minusta. Hän ei kuitenkaan ole tehnyt aloitetta vaikka saisi numeroni helposti. Tiedän myös että hän ottaa usein kuppia viikonloppuisin. Eikös kännissä miehet uskalla soittaa naisille helpommin kuin selvinpäin?
Kaverini on sanonut että hänkin on huomannut katseet ja eleet jotka osoittavat hänen olevan ihastunut. Itse asiassa kaverini sanoi näin minulle ennen kuin tiesi minun tunteistani tätä miestä kohtaan.

En ihmettelisi tätä yhtään jos hän ei vaikuttaisi pitävän minusta, mutta kun hän vaikuttaa. Sen näkee sokeakin.

Myös minä olen näyttänyt hänelle ihastukseni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse yhteyttä? Helpommalla pääset. Mies voi olla tosi ujo.

Vierailija
2/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan yhteyttä koska en kehtaa. Ja pelkään mokaavani kaiken väärillä sanoilla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ottamaan yhteyttä koska en kehtaa. Ja pelkään mokaavani kaiken väärillä sanoilla. ap

Sitten ei auta muuta kun odotella.

Vierailija
4/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy alkuun muuten vaan jotain asiaa, älä ota heti puheeksi ihastumiskuvioita.

Vierailija
5/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä heppu kahveille, yritä puhua muina naisina puuta heinää kahvittelun lomassa. Toista.

Jos joku ei tartu toimeen niin siinähän ihmettelette, vuodet kuluvat ja jostain tulee toiminnan mies tai nainen kuvioon etkä koskaan saa selville olisiko ihastuksesta ollut mihinkään.

Vierailija
6/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisi tilaisuuden tarjoutuessa, mutta muuhun ei ole motivaatiota nähdä vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän