Mies kuvaa salaa naisten peppuja
Mitä olisitte mieltä, jos huomaisitte miehen kännykästä, että on ottanut kaupoissa ym. salakuvia lähinnä naisten pepuista. Tekee tätä kaverinsa kanssa. Lähettelevät toisilleen sitten kuvia.
Onko mielestänne "normaalia" toimintaa?
Kommentit (192)
Ottaisin heti eron ukosta, joka näin ehdottelee lapselleen. Kertoo hyvin hänen henkisestä tilastaan ja miten ylipäätään arvostaa naisia ja tyttöjä eli ei siis lainkaan. Ja miten kohtelee vaimoaan? Taitaa olla oikea sovinisti sika.
Vierailija kirjoitti:
7, olen samaa mieltä että kuvottavaa toimintaa.
Mutta täällä varmaan joku taas sanoo, että tämäkin pitäisi hyväksyä.
OIisiko tää sulle sellanen juttu, että pistät suhteen poikki?
Itse asiassa tämä ei ole ainut tän tapainen juttu, joka tulee miehestä esille. On esitelly itsekin kalleuksiaan esim. Alaston Suomessa.
Senkin sain tietää vasta vähän aikaa sitten.
Ap
Sun mies on tyylitön hiekkalaatikkotasolla oleva ääliö. Arvostatko sä ap itseäsi? Se on ainoa kysymys, mikä sun pitää nyt esittää itsellesi.
Seksuaalista häirintää, ilmoitus poliisille.
Eiköhän kuvaaminen lopu kun kunnon sakot lätkäistään.
Vierailija kirjoitti:
Miten toisen kännykästä voi huomata mitä siellä on?
Fiktiossa voi.
Vierailija kirjoitti:
Miten toisen kännykästä voi huomata mitä siellä on?
kyllä kunnon kyylä tonkii toisen kännykkää ja tietokonetta
Vierailija kirjoitti:
Minä olen menneisyydessä napannut vain omaan käyttööni satunnaisia kuvia, kun olen nähnyt poikkeuksellisen upeita peppuja omaavia naisia. En edes ajatellut muuta kuin, että jos jäisin kiinni, niin se olisi itselleni helvetin nolo tilanne, mutta se että se voisi aiheuttaa kohteelle ahdistusta ei tullut mieleen. Kuvittelin, että se otettaisiin enemmänkin kohteliaisuutena. Ymmärsin vasta Ylilauta-uutisointia koskevan keskustelun jälkeen, että siinä on potentiaalia aiheuttaa harmia ja sitä en kenellekään halua.
Itselleni siinä oli kyse sellaisten naisten etäältä ihailemisesta, joihin minulla ei ole mitään mahdollisuutta. Tuo, että kuvan ottajaa pidetään naisvihaajana joka haluaa alistaa naisia tai jonain mega-pervona ja potentiaalisena raiskaajana, ei todellakaan pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Enemmän se kertoo siitä, että miehen itsevarmuus ei riitä mennä lähestymään haluttavana pidettyä naista, mutta naisesta halutaan kuvallinen muisto. Onneksi tuo uutisointi ja sitä seurannut keskutelu käytiin, niin ymmärsin, että se ei ole ok. Minä en halua aiheuttaa mitään negatiivisia tunteita ihailemilleni naisille ja en enää ikinä tee noin. Tuskin olen ainoa mies, joka ymmärsi asian vasta tuon julkisen keskustelun jälkeen, mutta silti tuo hävettää, vaikka en todellakaan ole tarkoittanut loukata kenenkään rajoja tai aiheuttaa mitään pahaa.
Asialle ei kylläkään taida voida oikein mitään. Älylasien yleistyessä, vilkiastut peput tallentuvat ilman erillistä vaivaa. Peppunsa katselun voi toki estää käyttämällä vaatteita joilla ei tarkoituksellisesti lähetetä seksuaalisia signaaleja sillä pepulla, mutten toivo että niin kävisi. Itse haluan kyllä jatkossakin nähdä hyviä peppuja, mutta tallennan ne nykyään vain omaan muistiini.
Olkaa naiset rohkeasti naisia, älkääkä pitäkö meidän miesten jokaista ajattelematonta typeryyttä osoituksena jostain "raiskauskulttuurista". Yleensä kyse on vain ihailusta joka ilmentyy ajattelemattomalla toiminalla, mutta korjaantuu kun asiasta huomautetaan.
Kyllä kyllä, ne pahimmat ajattelemattomat typerykset on jopa osoittaneet ihailuaan telkeämällä palvontansa kohteen kellariinsa.
Häiriintyneen tunnistaa siitä, että hänen mielestään häirintä on vain osoitus kohteliaisuudesta ja naiset pukeutuvat vain lähettääkseen tarkoituksellisesti vihjailevia signaaleja. Ei sinua pidetä naisvihaajana, sinua pidetään häiriintyneenä.
Raiskaileeko ihan vähän myös kännissä ja läpällä naisia pururadalla? Miten voit edes kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuuluu murkkuikäisten poikien touhuun. Aikuiset miehet tyytyvät vain silmämääräiseen ihasteluun. T. M44
Jännittävä näkemys, että voimakas seksuaalivietti on murrosikäisten ja keskenkasvuisten juttu. No, kaikilla meillä on psykologiset puolustusmekanismimme ja tapamme asettua muiden yläpuolelle.
Tuolla ei ole mitään tekemistä "seksuaalivietin" kanssa. Tuo on vain keskenkasvuista ja lapsellista toimintaa.
Osaatko perustella näkemyksesi? Mikä tekee voyerismista lapsellista?
Itsekästä se ainakin on, kun pervosika kuvittelee, että muut ovat vain kohteita joita sika voi tirkistellä. Hyi helvetti, ajattelisivat muitakin kuin vain itseään.
Sinä varmasti ajattelet aina ja kaikessa muita ja muiden tunteita. Ihan takuulla.
Yleensä ihmiset ajattelevat. Normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mies yli 40-vuotias.
Ap
Onko Ahmed?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7, olen samaa mieltä että kuvottavaa toimintaa.
Mutta täällä varmaan joku taas sanoo, että tämäkin pitäisi hyväksyä.
OIisiko tää sulle sellanen juttu, että pistät suhteen poikki?
Itse asiassa tämä ei ole ainut tän tapainen juttu, joka tulee miehestä esille. On esitelly itsekin kalleuksiaan esim. Alaston Suomessa.
Senkin sain tietää vasta vähän aikaa sitten.
Ap
Sun mies on tyylitön hiekkalaatikkotasolla oleva ääliö. Arvostatko sä ap itseäsi? Se on ainoa kysymys, mikä sun pitää nyt esittää itsellesi.
Ap on pohtinut asiaa 14.02.2016. Varmaankin on ratkennut jo.
Poikien poikien juttuja, keskinäistä huinaiset-kuhertelua.