Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa vanhemmille miitistä?

Vierailija
14.02.2016 |

Ollaan suunniteltu miittiä tänään (että toteutettas se kesällä minun luona), meillä on wa ryhmä ja ollaan tunnettu toisemme vuoden ja instagramissa ja snäpissä ja skypessä puhuttu. Kaikki asuu eripuolilla Suomea, ja ikää 14-16 vuotta.
Suunnilleen kaikki pääsis minun luokse, ja meillä yöpyis n. 3-4 ihmistä, riippuu miten nää nyt menee.
Vanhemmat on aika tiukkoja somen kanssa, tyyliin ettei tuntemattomille saa jakaa puh. nroa. (Numeroa en missään palstoilla ole jakanut, vaan eka otettu yhteyttä tyyliin kikissä ja pyydetty numeroa, ja sitten luotu se ryhmä)

Mietin että miten tän sitten kertois? Muiden vanhemmat on ollu asian kanssa ok, yks tulis vanhempien kanssa ja näkis mun vanhemmat, ja ottais numerot jne. Hiihtolomalla ollaan ehkä menossa paikkakunnalle missä yks näistä nettikavereista asuu, ja jonka aion nähdä (vanhemmat ei siis tiedä siitäkään mutta äiti ois mukana)Oiskohan helpompi sen kanssa kertoa näistä miittisuunnitelmista, ja miten kertoa, että tulis selväks että muut ryhmäläiset ei todellakaan oo mitään 30v miehiä :D
Oma ikäni on 15v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vanhemmat ylipäätään tästä kaveripiiristä? Jos ei niin joudut aloittamaan kertomisen siitä että teillä on tiivis kaveriporukka joka tuntee toisensa "vain" somesta ja vasta sitten pääset kertomaan että ai niin oon kutsunut ne kaikki meille kesällä. Jos tietävät kavereista ennestään niin sitten vaan kysyt sopisiko että kokoonnutte teillä kun se olisi kaikille helppo paikka mihin päästä tai mitä syitä siihen sitten onkaan että tapaisitte juuri teillä. 

Itse olisin asian kanssa varsin okei kunhan vakuuttaisit minut siitä että kaikki ryhmän ihmiset todellakin ovat sitä mitä sanovat olevansa ja että touhu on muuten asiallista. Ehdottomasti vaatisin kaikkien vanhempien yhteystiedot ja olisin vanhempiin yhteydessä ennen miittiänne, en ottaisi luokseni lapsia joiden vanhempiin minulla ei ole mitään kontaktia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tällaisen miitin kanssa niin, että lapsi antoi näiden kavereidensa vanhempien puhelinnumerot, nimet ja osoitteet, soitin ja sovittiin pelisäännöt, kun yökyläilivät (kuinka myöhään voi olla ulkona ym.). Kaikki meni hienosti. En olisi laskenut tapaamiseen, jos tämä yhteydenotto vanhempiin ei olisi onnistunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi