Rosa-Maria Ryyti ykkösellä NYT
Rosa-Maria on ihana, mutta miten hän näyttää noin väsyneeltä ja vaisulta tuossa haastattelussa? Tuo tumma hiusvärikö se on?
Kommentit (20)
Eikä kyllä tuo esiintyminen ole hänen vahva puoli..
Ihan kuin olisi jossain aineissa. Ei kovinkaan kaunis, suttuinen ja noi vaatteet ovat järkyt!
Hmm.. Kiva nähdä puhuvan, aikaisemmin ei oo tullut katsottua.. Murre.. Kaunis on. Kuvissa näyttää jotenkin sirommalta kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisi jossain aineissa. Ei kovinkaan kaunis, suttuinen ja noi vaatteet ovat järkyt!
Siis mulla tuli sama mieleen! On niin väsyneen oloinen. Ja nyt kertookin olevansa väsynyt. :(
Miksi kaikilla on nykyään nuo kamalat muoviripset?
Mun mielestä tosi nätti. Ihana väri toi oliivin vihreä.
Sähkönsiirrosta tulee mielen lamppu, omg.
Kaikkea sitä onkin missiksi valittu, ei voi muuta sanoa.
Posket paksummat kuin ohimot. Silmät todella oudot sian tihrut. Toivottavasti tänä vuonna parempaa odotettavissa. Tai samapa tuo..... turhaakin turhempaa touhua koko misseys. Ehdokkaaksikaan ei enää hakeudu kuin WT-sakki ja niistä on vaikea löytää tatuoimatonta tyyppiä. Sitten joudutaan valitsemaan vähiten karsein.
Vierailija kirjoitti:
Sähkönsiirrosta tulee mielen lamppu, omg.
Ei vaan lappu
Siis olen tosi hämmentynyt. Ei näytä samalta ihmiseltä kuin instakuvissa. Kertoi olevansa väsynyt, ja se näkyi. Vaikka kertoi misseyden olevan sitä mitä odottikin, minulle välittyi kuva pettymyksestä. Rosa-Mariaa on kritisoitu paljon, eikä hän hirveästi ole mielestäni ollut esillä. Minusta on kiva, että Rosa-Maria uskaltaa olla oma itsensä, puhua omalla tyylillään. Mutta se aiempi ja kuvissa näkyvä pirteys ja hyväntuulisuus oli tipotiessään. Onko Rosa-Marialla kaikki kunnossa?
Myös vaate- ja meikkityyli on minusta ihmeellinen. Iho on oranssi, silmämeikki on ihana mutta muuten hieman suttuisen oloinen. Hiuksissa juurikasvu, suttuisen oloinen. Joku mainitsi päihteet, mutta uskoisin ettei Rosa-Maria sellaiseen ole sekaantunut, on ehkä vain masentunut.
Tosi ikävää. Tsemppiä Rosa-Maria.
Oho en edes tunnistanut. Ihmettelin että mikäs suttura se siellä ja vaihdoin kanavaa. Joku säteily oli tosiaan poissa.
Kaikilla on huonoja päiviä, Rosalle vain sattui sellainen tänään.
Olipa aivan erilainen kuin oon kuvien ym perusteella ajatellut... Pyöreäposkinen, leveäleukainen, murretta puhuva "maatalon tyttö". Ei ihme ettei menestynyt universumeissa. Kuitenkin siis ihan mukavan ja "tavallisen" oloinen. Olen hämmentynyt.
olipas aneeminen.. kuin aineissa? ehkä darrassa?
Rosa varmaan tuijottelee itseään peilistä päivät pitkät.Kun ei oo muuta tekemistä.
OT, mutta mulla on toi sama paita harmaana :D