Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tourette huutaa JUURI alapää törkeyksiä?

Vierailija
13.02.2016 |

En tajua...joo pakonomaista huutelua,mutta miksi he eivät huutele esim eri hedelmiä " AAA ANANAS..banaania..PÄÄÄRYNÖITÄÄÄ"... vaan aina jotain " kiimanen peura pane mua perseeseen".

Osaako kukaan sanoa??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksi kun ne on kiellettyjä, "saattaisia" sanoja joita aivot jostain syystä pakottavat huutamaan vaikka järki sanoisi muuta.

Vierailija
2/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin mietin. Että mistä nuo sanat kumpuavat ja onko jotain vakiosanoja joita kaikki ts ihmiset huutavat vai vaihteleeko nuo törkeydet ihmisen mukaan. Ja huutaako sellainenkin ihminen törkeyksiä joka ei edes tiedä niitä sanoja...outo sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastaisia* siis

Vierailija
4/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se noin olekkaan. Yleensä sanat ja äänteet ovat ihan muuta. Mutta, JOSKUS voi jollakin olla myös kirosanoja. Sille vaan ei itse voi mitään. 

Vierailija
5/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan vain vähemmistö huutelee tuhmia juttuja.

Vierailija
6/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos on vaikka huippuhihhuli perheessä kasvanut, huutaako nekin törkeyksiä, vaikka eivät ole niitä kuulleet?

Vierailija
7/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tainnu kattoa South Parkia?

Vierailija
8/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos on vaikka huippuhihhuli perheessä kasvanut, huutaako nekin törkeyksiä, vaikka eivät ole niitä kuulleet?

Lestadiolaiset huutaa TELEVIISIOOOOOO.

Vierailija
9/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan harjoittelussa erityisluokalla. Siellä seiskaluokkalainen poika huusi aina perse! Oli aina tosi nolona sen jälkeen ja yritti peitellä sitä rykimällä kovasti jälkeenpäin. Luokkakaverit naureskelivat vähän, mutta olivat tottuneet tuohon.

Vierailija
10/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan harjoittelussa erityisluokalla. Siellä seiskaluokkalainen poika huusi aina perse! Oli aina tosi nolona sen jälkeen ja yritti peitellä sitä rykimällä kovasti jälkeenpäin. Luokkakaverit naureskelivat vähän, mutta olivat tottuneet tuohon.

Sinulle ei vaitiolovelvollisuudesta muistanut kukaan mainita? Surullista katsella kaltaisiasi.

Vierailija
11/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei vaitiolovelvollisuudesta muistanut kukaan mainita? Surullista katsella kaltaisiasi.

Eihän tossa mitään nimiä mainittu? Viestikin anonyyminä.

Vierailija
12/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku maahanmuuttaja, muslimisellainen, voisi huutaa moskeijassa kesken rukouksen, että voi Jeesus Kristus Koskenkorva sianpotka!

Vierailija
13/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes nimettömänä ei tuollaisia saa kertoa.

Vierailija
14/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimellä ei ole merkitystä.  Henkilön voi tunnistaa muutenkin.

Vierailija
15/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koprolaliasta ei löytynyt suomeksi kovin paljoa tietoa, mutta sen sijaan englanninkielinen wikipedia-artikkeli minusta kertoo aiheesta aika kattavasti, mm. Että koprolaliaa on todettu kuuroillakin Tourettesta kärsivillä, viittomakielisenä, joten se on jollain tapaa ilmeisesti kuitenkin sisäsyntyistä, hallitsematon tarve päästellä sopimattomia sanoja.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coprolalia

Vierailija
16/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistähän sinä tiedät, vaikka kirjoittaja olisi muuttanut tytön pojaksi, sanan vittu perseeksi, luokka-asteen kasista seiskaksi..? Ikävää kun kaikista maailman asioista tarrasit tähän.

Vierailija
17/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot tainnu kattoa South Parkia?

Mulla tulee aina mieleen se South Parkin jakso. Jotenkin on vaikea uskoa että tuollainen sairaus on ihan oikeasti olemassa. Joku saattaa alapeukuttaa nyt, ihan sama.

Vierailija
18/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hedelmä ole törkeys. Onko muita törkeyksiä kuin ne alapään?

Vierailija
19/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistähän sinä tiedät, vaikka kirjoittaja olisi muuttanut tytön pojaksi, sanan vittu perseeksi, luokka-asteen kasista seiskaksi..? Ikävää kun kaikista maailman asioista tarrasit tähän.

Minäkin tarrasin tähän. Vaitiolovelvollisuus on asia, jota täytyy noudattaa.

Vierailija
20/20 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka sun baariisi ottaa kosken koskenkorva paukku saat varmasti sellaisen! ja jos mä voisin niin tarjoisin sellaisen!