Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te "10 vuoden päästä Suomi on kusessa" -ennustajat teette jos

Vierailija
13.02.2016 |

ennustuksenne ei toteudukaan? Onko varasuunnitelmaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi paskan ennustaminen on helppoa kuin ei koskaan tarvi vastata sanoistaan.

Vierailija
2/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on jo nyt kusessa, ei tarvitse odottaa kymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että on todennäköistä, jos tämänhetkinen kehityskulku jatkuu, että Suomi on "kusessa" kymmenen vuoden kuluttua, esim siinä mielessä että eriarvoistuminen jatkuu ja turvaverkot heikkenevät. Tietysti jos tilanne ei ole tämä olen vain onnellinen. Esim vuoden 2001 loppupuolella sanoin, että jos USA lähtee Lähi-itään mellastamaan niin se kaaos mikä siitä alkaa jatkuu todella pitkään ja destabilisoi koko alueen. En todellakaan tunne mitään suurta tyydytystä siitä että arvioin silloin tilanteen oikein, paljon parempi se olisi jos olisin ollut väärässä.

Vierailija
4/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kymmenen vuotta? Puoli vuotta korkeintaan, jos tätä nykyistä ei vielä lasketa. 

Onhan se nytkin kuitenkin niin paljon kusessa, että sinä saat noita kipeästi kaipaamiasi orkkuja siitä.

Vierailija
5/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Sinäpä sen sanoin. Ei ole kivaa olla se huonojen viestien tuoja.

Vierailija
6/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin helvetin onnellinen, enkä varmaan ikinä edes äänestä enää, koska tiedän voivani olla väärässä niinkin ilmiselvistä asioista?

Entä mitä sinä teet? Koska tähän mennessä SINÄ olet ollut väärässä kaikesta. Sinuna en äänestäisi enää ikinä, olet osoittanut jo kykenemättömyytesi fiksuihin päätöksiin.

Vierailija
7/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi paskan ennustaminen on helppoa kuin ei koskaan tarvi vastata sanoistaan.

Katainen esiintyi omalla nimellään ja vieläpä hehkutti sanaa vastuunkanto. Missä hän nyt on, historiallisen huonon hallituskauden jälkeen? Sähköverkkojen hinnankorotuksen jälkeen? Mamuinvaasion jälkeen? Minkä vastuun hän otti sanoistaan?

Älä viitsi naurattaa. Ei tässä maassa kukaan kanna vastuuta. Siksi teot merkitsee, ei sanat.

Vierailija
8/8 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen ei todellakaan mene niin kauaa. Jos painajainen ei toteudu, niin toki olen onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän