Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te n.17-20 vuotiaat jotka ette asu vanhempien luona hoi

Vierailija
13.02.2016 |

Miten ja kuinka usein ootte vanhempiin yhteydessä?koetteko että se on liian usein tai liian harvoin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 18 vuotiaana omilleni, olen esikoinen eli äiti roikkui ihan koko ajan kimpussa saattoi laittaa 10 viestiä ja soittaa 3 kertaa päivässä. Yritin aina sanoa että olen töissä enkä kerkeä vastailemaan tai ei ole tapahtunut mitään kertomisen arvoista tämän tunnin aikana. No nykyyän 20 vuotiaana odotan esikoistani ja olen kotona äippälomalla ja mies on töissä nii minä olen se joka soittelee koko ajan äidille :D mutta nykyyän puhutaan about muutaman kerran viikossa ja nähdään parin viikon välein

Vierailija
2/6 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huono äiti, enkä paimenna lapsiani. He ovat muuttaneet jo 16 omaan opiskelukämppään ja kävivät toki joka viikonloppu kotona, melkein. Nykyään soitellaan noin viikottain, mutta saattaa mennä viikokin, ettei soitella. Mutta  jos ongelmia tulee niin tokihan he ensin soittavat äidille ja sitten vasta netistä etsivät apua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 16v pois, soitellaan joka päivä Skypellä ja nähdään 3 kertaa vuodessa.

Vierailija
4/6 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 21, mutta kuitenkin:

Noin 2-5 kertaa kuussa isä yrittää soittaa, jos en vastaa heti niin olen joko kuollut tai loukkaantunut niin pahasti etten pysty vastaamaan puhelimeen. Puhelut kestävät 2-10 min, aiheina raha tai narkkarisukulaiseni.

Äiti ei soita (kenellekään) vaikka omistaa kyllä puhelimen, koska isä kyttää ja kuvittelee heti hänellä olevan salasuhde sekä valittaa puhelinlaskusta. 

Itse en soita isälleni koska... vitun kusipää ihminen, ja soitan äidilleni lähinnä vaan silloin kun tiedän isän olevan pois kotoa. (Äiti käy lähinnä vaan kaupassa, muuten aina kotona).

Vierailija
5/6 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni vähän samanlaista kuin vikalla.etenkin isä kyttää hirveesti :/ harmi vain että ottaa yhteyttä monta krt viikossa mikä on liikaa.äitin kanssa vähän vaihtelee,koska häneltä pyydän apua ja jutellaa tosi syvällisiä,isän kanssa ei oikein mistään tule mitään.sen takia en näe yhteydenpidossa mitään järkeä,kaikenlisäksi mua aina pelottaa mitä se taas sanoo,kun on niin ajattelematon.joskus voin jopa pahoin kun se soittaa...

ap

Vierailija
6/6 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 20v, isän kanssa laitan viestiä whatsapissa pari kertaa viikossa ja soitellaan noin kerran kahteen viikkoon. Äidin kanssa skypetän reilun viikon välein. Kotoa muutin 14-vuotiaana.