Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex tuo uudet lapsensa mulle hoitoon, ärsyttää

Vierailija
13.02.2016 |

Psyykkaa ensin meidän yhteistä lasta että onpas harmi kun nuoremmat sisaret ei pääse isän luo, ja sittdn lapsikin slkaa surra sitä. Sitten psyykkaa lapsen kysymään että voisko nuoremmatkin sisarukset tulla, ja jos kieltäydyn niin lapsi alkaa itkeä. Ja jos sanon kyllä niin kaikki menee ok, paitsi et mua ärsyttää. Ja jos sovitaan että lapset haetaan klo 19 niin saattaa klo 21 tulla viestiä että on nyt niin kova kiire et josko lapset jäiski yöksi. Ja jos ei käy niin haukkujen kanssa tullaan hakemaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa päästä ryyppäämään

Vierailija
2/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan suostu. Oma lapsesi tulee luoksesi jotta saa olla SINUN kanssasi. Hyväksikäytön makua. Et ole mikään lastenhoitopalvelu vaan idea on että saat viettää kahdenkeskistä aikaa oman lapsesi kanssa ja saatte rauhassa jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä annat töniä itseäsi joka puolelta.  Kuin hyytelöä.  Kuka teidän taloudessa on pomo ja päättäjä, sinä  vai pikku lapsi, vai kenties ex. Vai oliko kenties kehnohko provo.

Vierailija
4/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat siis lapsesi manipuloida itseäsi?

Ei näin. Ei lapselle anneta periksi vain siksi että lapsi alkaa itkemään.

Vierailija
5/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä omalle lapsellesi että haluat olla hänen kanssaan kahdestaan, koska ette ilmeisesti asu yhdessä. Sisartensa kanssa hän ehtii olla muutenkin.

Vierailija
6/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasuilmo, manipuloi lastaan. Ei voi olla kovin hyvä kasvuympäristö.

Vierailija
7/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman luona yhteinen lapsenne asuu?

Entä mitä ex on sanonut, kun olet maininnut hänen käytöksestään? Jos hän ei sovitusta osaa pitää kiinni, niin älä sinäkään jatka hänen peliään.

Vierailija
8/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Ite en ottas toisen kersoja hoidettavaks vaikka miten vinkus oma lapsi. Kun se lapsi tulee kylään niin siinä on ideana että saa itse viettää aikaa OMAN lapsensa kanssa.

Vierailija
9/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin osaa sanoa ei. Ei käy. Ei. Todellakaan ei. Ja lapsellesi sanot, että päätös on tehty ja ei. Asiasta ei keskustella enää.

Vierailija
10/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin osaa sanoa ei. Ei käy. Ei. Todellakaan ei. Ja lapsellesi sanot, että päätös on tehty ja ei. Asiasta ei keskustella enää.

Vierailija
11/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein, jos ei nyt exää kohtaan, niin kumppaniaan kuitenkin. Sinun kakarasi loisii täysihoidossa hänen olemassaoloonsa täysin syyttömän ihmisen kodissa, jolloin heillä ei ole koskaan normaalia aikaa oman perheen kesken. Olisit iloinen, että voit joskus edes auttaa, itse olisin jatkuvassa kiitollisuuden velassa, jos hoidattaisin lastani vieraalla ilmaiseksi. Ja ei, elarit eivät ole korvaus puolison vaivannäöstä vaan menevät turhan elätin ruokkimiseen ja vaatettamiseen. Ota pentu omaksi riesaksesi täysaikaisesti niin ongelma ratkeaa itsestään.

Vierailija
12/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se haluaa päästä ryyppäämään

Aloittaja on sen korkin jo kerennyt napsauttamaan auki, tekstistä päätellen.

Vierailija
13/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpiirteittäin ymmärsin kuvion mutta en ihan kokonaan. Ex siis psyykkaa teidän yhteisen lapsen suremaan sitä ettei hänen nuoremmat sisarukset pääse A. yhteisen lapsen isälle eli sinulle vai B. nuorempien lasten oamlle isälleen.

Enivei, mä en ottaisi lapseni sisarpuolia hoitooni kuin aivan satunnaisesti enkä todellakaan yöksi.

Vierailija
14/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin että ex psyykkaa tyyliin "sun isäs ei välitä sun sisaruksistas! Sun sisarusten isä taas välittää susta, sun isäs on paska"

... Tai ehkä ymmärrän sen mitä olen itse kokenut

Vierailija
15/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot vanhemmat lapsilla. Sinä olet tuollainen ilmeisesti ryyppäävä onneton tumppu ja isä ryyppäävä manipuloiva onneton käsi. Siitäpä on lasten mukava ponnistaa kunnon kansalaisiksi.

Vierailija
16/16 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi