VELAT! ANTAKAA VASTAUS YHTEEN KYSYMYKSEEN!
Eli... MITÄ TE TEETTE VAUVA-FOORUMILLA? :DD Onko vauvakuume vai mitä? En oikeen ymmärrä... Eli vastatkaa, kiitos :)
Kommentit (40)
Käyn aihe vapaalla, muut palstat jätän mammoille, ei huolta :) Tänne löytää googlen kautta laittoi hakusanaksi sitten mitä tahansa. Mammat tietää vastauksen kaikkeen!
Mulle tää on pelkkä keskustelupalsta, ei ''äitien palsta''. Täällä on monesti ihan mielenkiintosia, keskustelua herättäviä puheenaiheita, senpä takia täällä palstailen. Miksi en saisi? En lue täällä mitään raskaus- ja synnytyskeskusteluja vaan ihan näitä av-palstan aiheita... aihe on VAPAA.. Eli miksi hemmetissä täällä ei vela saisi olla?!
Terveisin vela 30v
Vierailija kirjoitti:
Eli... MITÄ TE TEETTE VAUVA-FOORUMILLA? :DD Onko vauvakuume vai mitä? En oikeen ymmärrä... Eli vastatkaa, kiitos :)
Jos keskustelu koskisi vauvoja, niin häipyisin alta 5 sekunnin.
2 eri tyttöystävän yöpöydältä olen löytänyt vauva lehden ja ne on häipyneet roskiin alta aikayksikön.
Mies
What, keskustelupalsta ku muutki. Vaikka tää onki provo, nii oon 21 ja ilman kakaraa ja käyn täällä :--)
En kyllä voi käsittää tätä velojen vainoamista! Terv. velaton mummo
Vierailija kirjoitti:
Ne etsii tuhkakohtuhoitoja täältä? Vela... In my ass! Suurin vale itselle :D Olen "vapaaehtoisesti" lapseton. Joo-o. Ihan kun anonyymina ei vois keskustella jos ei tärppää!
Miksi ette ymmärrä, että ei kaikki oikeasti halua lapsia. Siskoni on yksi niistä, ja rehellisesti sanoen se on ihan hyvä, ettei ole niitä halunnut. Ei sisko mikään alkkis eikä narkkari ole, sinänsä ihan tavallinen, mutta kyllä se on hyvä, että jotkut ymmärtää olla tekemättä lapsia, jos ei yhtään halua. Kaltoinkohdeltuja lapsia on ihan tarpeeksi muutenkin. Siskoni kohdalla ei kaltoinkohtelu olisi tullut, mutta silti olen vakavasti tyytyväinen sen velauteen.
Vierailija kirjoitti:
viihdytän itseäni eräällä suomen suositummalla palstalla. ps. tiedän useita miehiäkin jotka käyvät täällä naurelemassa.. eivätkä he ole isiä.
Naurelemassa??? Mikä sun äidinkieli on?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä voi käsittää tätä velojen vainoamista! Terv. velaton mummo
Asuntolainat on maksettu?
Miksei kukaan ikinä kysele sitä, mitä täällä tekevät ne äiti- ja isi-ihmiset, joiden lasten vauva-aika on jo kaukana takanapäin?
Jospa minä kysyn puolestani, että miksi "vauvapalstalla" ei puhuta vauvoista? Ensimmäisellä sivulla on tällä hetkellä kaksi keskustelua pikkulapsiperheen arjesta. Lapsettomista aikuisistakin on enemmän aloituksia tällä hetkellä.
MIKSI HUUDAT OTSIKOSSA? OLETKO OIKEASTI MYKKÄ TOSIELÄMÄSSÄ, NIIN ETTÄ PALSTALLA ESITÄT OSAAVASI HUUTAA?
Minä vela käyn tällä palstalla, koska luin kerran sen instagrammi=pentagrammi-keskustelun, ja siitä se sitten lähti. Minä myös trollaan, yläpeukutan aborttimyönteisiä viestejä, totean itsestäänselviä asioita niille, jotka kyselevät tyhmiä. Lapsiaiheisia keskusteluja en lue, paitsi näitä "4v paskoo aina housuun" ja nauran ihmisten epäonnelle. Ovat haaveilleet vauvantuoksuisesta arjesta ja saavatkin paskanhajuisen sellaisen. Toisaalta, eikö ne vauvat haise muutenkin paskalle ja piimäyrjölle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne saa lapsia, mutta häpeä on niin suuri että vetävät tollasta roolia. Maho mikä maho.
Minä olen ainakin kerran ollut raskaana, muistaakseni 21-vuotiaana. Tein abortin heti kun ymmärsin että en halua koskaan lisääntyä, elämäni kauheimmat viikot. Vauva-palstalla käyn, koska täällä on hyvää keskustelua arjesta, parisuhteista (olen nykyään naimisissa), uutisista, ihan mistä tahansa. Lisäksi täältä löytää välillä hyviä nikseja arjen haasteisiin.
Minä käyn täällä, koska tämä on yksi suosituimpia suomalaisia keskustelufoorumeita, missä aiheet eivät todellakaan rajoitu pelkkiin vauvoihin. Käyn siis vain Aihe Vapaan puolella, nuo muut jutut voitte pitää aivan itsellänne rakkaat äitylit ja isukit. :)
Käyn lukemassa av:n hauskoja ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Jospa minä kysyn puolestani, että miksi "vauvapalstalla" ei puhuta vauvoista? Ensimmäisellä sivulla on tällä hetkellä kaksi keskustelua pikkulapsiperheen arjesta. Lapsettomista aikuisistakin on enemmän aloituksia tällä hetkellä.
Miksi pitäisi olla? Eihän täällä olisi kävijöitä, ne jutut ei kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viihdytän itseäni eräällä suomen suositummalla palstalla. ps. tiedän useita miehiäkin jotka käyvät täällä naurelemassa.. eivätkä he ole isiä.
Naurelemassa??? Mikä sun äidinkieli on?
Se on tämmönen suomalaisilla netti forumeilla opittu äidin kieli, jolla naurellaan ja kinostaa ja kanbabis käryää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne saa lapsia, mutta häpeä on niin suuri että vetävät tollasta roolia. Maho mikä maho.
ennemmin maho kun sellainen lapsi kun sulla on, hyi saatana mikä räkänokka , yhteiskunnan hylkiö
Hei ap. En mä koskaan käynyt vauvapalstalla. Täällä aihe vapaalla aikaani vietän, koska täällä todella on aihe varsin vapaa. Hyvin täällä näemmä saa päivän kulumaan lukematta yhtäkään vauva-aiheista keskustelua.
Siis miten iljettäviä ihmisiä on äidit :(
Miten tämä palsta liittyy lapsiin?