Oletko kärsinyt joskus pitkäkestoisesta pahoinvoinnista? Löytyikö syytä?
Tämä ketju ei koske nyt raskauspahoinvointia.
Av:n hakutoiminnon perusteella useat henkilöt ovat kärsineet pitään jatkuneesta pahoinvoinnista.
Valitettavasti kukaan ei ole palannut kertomaan, löytyikö koskaan syytä pahoinvoinnille.
Kertokaahan millaisia diaghnooseja saitte, vai loppuiko pahoinvointi aikanaan itsestään.
Vai teittekö ruokavalioonne muutoksia, auttoiko hierojalla käynti vai mikä?
Tuntuu niin vaikealta ajatukselta lähteä lääkäriin valittamaan "mulla on paha olo", pelkään, että leimataan psyykkisiksi ongelmiksi.
Kommentit (10)
refluksi -> vatsahaava.
Ei ollut perinteistä poltetta kurkussa tai happamia röyhyjä.
Joku vinkkasi että kannattaa kokeilla vatsansuojalääkettä (zolt ilman reseptiä). Auttoi. Myöhemmin tatkimuksissa löytyi tuo haavauma.
Refluksi aiheutti oksettavaa oloa minulle. Kokeile jotakin närästyslääkettä kuurina.
Kuinkakohan kauan escitalopraamin lopettmisesta voi olla pahoinvointia?
Mulla oli juuri tämän vuoden alussa pitkäkestoista pahoinvointia, kyselin asiasta täälläkin.
Joku suositteli syömään Somac -kuurin, ja sehän sitten tepsikin.
Mulla oli n kuukauden kestävää pahoinvointia etenkin aamuisin. Välillä jopa oksensin. Raskaustesti negat. Lääkäri kirjasi syyksi paniikkihäiriön ja antoi lääkkeet. Itse en kokenut pahoinvointia paniikkihäiriöstä johtuvaksi.
Sitten syy selvisi kun aamuisin aamupalan yhteydessä ottamani monivitamiini valmiste loppui. Ko valmisteärsytti vatsaa testasin sen myöhemmin uudelleen. Terveystiedoissani lukee edelleen paniikkihäiriö ja luottamus ko. omalääkäriin meni silloin.
Ärtynyt suoli. Särkee mahaa ajoittain ja sitten säryn päätteeksi tuleekin ripuli ja sen jälkeen olo on pahoinvoiva ja heikko. Yleensäkkin vettä tulisi juoda paljon jottei pahaa oloa tulisi. Myös ruokavalio vaikuttaa
Oli monta viikkoa etova olo, välillä oksentelin. Makasin vaan sängyssä. Vatsa toimi normaalisti. Lääkärissä ei löytynyt mitään joten erikoinen mahatauti jäi virallisesti syyksi.