Miten miehesi/naisesi jäi kiinni pettämisestä?
Kertokaa mikä olisi se paljastava asia mistä selvisi että miehesi/ naisesi pettää? Epäilitkö kauan pettämistä? Mitä muita asioita huomasit jotka alkoivat epäilyttää?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, tulee muistoja mieleen. Poissaolo fyysisesti ja henkisesti. Valehtelu tyyliin " Kävin kyytimässä x:ää, kun se ei ite voinut ajaa..." Riidan haastaminen, sai tekosyyn olla puhumatta ja häipyä. Ja puhelinhan se paljasti, koko ajan tuli soittoon ja viestiä, ja sitten mies ryntäsi taas "x:ää auttamaan." Voi jestas, että oli raskasta! Jotenkin siitä selvittiin, mutta aikaa se vei. Tää sala"rakas" oli vielä tuttuni, enpä oo 15 vuoteen puhunu sille, vaihdan kadun puolta, jos vastakkain tullaan. Miehen kanssa asia käsiteltiin eikä siihen ole koskaan ikinä enää palattu.
Vieläkö saman miehen kans olet yhdessä?
Naiseni tuli kapakasta kotiin spermat pillussa, oli unohtanut pyyhkiä
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, tulee muistoja mieleen. Poissaolo fyysisesti ja henkisesti. Valehtelu tyyliin " Kävin kyytimässä x:ää, kun se ei ite voinut ajaa..." Riidan haastaminen, sai tekosyyn olla puhumatta ja häipyä. Ja puhelinhan se paljasti, koko ajan tuli soittoon ja viestiä, ja sitten mies ryntäsi taas "x:ää auttamaan." Voi jestas, että oli raskasta! Jotenkin siitä selvittiin, mutta aikaa se vei. Tää sala"rakas" oli vielä tuttuni, enpä oo 15 vuoteen puhunu sille, vaihdan kadun puolta, jos vastakkain tullaan. Miehen kanssa asia käsiteltiin eikä siihen ole koskaan ikinä enää palattu.
Olet perustyhmä-ämmä, jos syytit tästä ainoastaan neiti X etkä omaa miestäsi! Tyhmä, tyhmä, tyhmä! Varmaan sama jatkuu edelleen? Olet kyllä niin tyhmä!!!!
Hyvä ketju. Musiikkimaku muuttui. Tai kuunteli välillä jotain ihan eri tyylin biisiä. Mitä naureskelin:(
Auton istuimella oli hiuksia. Ihmettelin, mutta en tajunnut. Salikassista löytyi kumit.
Tunnusti. Ei tosin varmaan koko totuutta. Olivatko olleet meillä? Se jotenkin karmii eniten.
Oli paljon pois kotoa, kävi viihteellä. Viestit paljasti. Tai oli yrittänyt baarin jälkeen naisen luo kylään monella viestillä. Nainen ei ollut vastannut. Mutta mulle se riitti syyksi jättää. (Muutenkin epäluotettava mies!) En usko että ketään haluaisi vaan jutulle neljän aikoihin! Ja väitti että kotimatkalla tuli mieleen. Nainen asui ihan eri puolella paikkakuntaamme. Itse olin kotona lapsemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet perustyhmä-ämmä, jos syytit tästä ainoastaan neiti X etkä omaa miestäsi! Tyhmä, tyhmä, tyhmä! Varmaan sama jatkuu edelleen? Olet kyllä niin tyhmä!!!!
Mäkään en ymmärrä, että miksi syytetään sitä naista eikä sitä, joka meidän välisen luottamuksen rikkoi.
Vihaan sitä naista silti joo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju. Musiikkimaku muuttui. Tai kuunteli välillä jotain ihan eri tyylin biisiä. Mitä naureskelin:(
Auton istuimella oli hiuksia. Ihmettelin, mutta en tajunnut. Salikassista löytyi kumit.
Tunnusti. Ei tosin varmaan koko totuutta. Olivatko olleet meillä? Se jotenkin karmii eniten.
Vieläkö saman kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herran jumala! itteensähän siinä on peiliinsä katsominen jos puoliso pettää. Ei kukaan petä jos ne asiat kotona ovat hyvin ja seksiä on, mutta jos naista ei kiinnosta seksi joka viikkokaan ja aina on miehen aloitteesta niin hulluksi siit ennemmin tai myöhemmin tulee jos ei saa. seksi kuitenkin on parisuhteessa vähintään yhtä tärkeää kuin kodin, asioiden tai lasten hoito...
Mäkään en ymmärrä, että miksi syytetään sitä naista eikä sitä, joka meidän välisen luottamuksen rikkoi.
Vihaan sitä naista silti joo.
Suurin osa viesteistä kertoo miesten pettämisestä(toki näin varmaan onkin), mutta minä olen usein saanut suhteen jälkeen selville että nainen on pettänyt minua suhteemme aikana. Luulen että naisten seikkailut ovat tabu aihe, koska minulle tulee heti mieleen useampi tapaus ystäväpiiristäni. Useampi kuin mitä nettikeskustelut antavat ymmärtää. Luulen että miehiä hävettää tuoda esiin että heitä on petetty. Luulen myös, että naiset ovat kovempia kiistämään totuuden aiheesta. Mitään vikaa ei suhteessa ole ollut, vaan seikkailut on selvinneet, sähköposteista, tekstiviesteistä, käytöksestä, poikkeavista asioista jotka eivät kuulu normaaliin rutiiniin. Mogista jotka kertovat että joku vieras on ollut täälä(kuka on maistanut puuroani iso karhu kysyy, kuka on nukkunut vuoteessani, kuka on istunut tuolillani) myös siitä että ovat jääneet kiinni kolmannelle osapuolelle joka ei ole ollut vaiti asiasta.
Naiset pettää ihan yhtä paljo ja yhtä törkeästi. Syrjähypyistä puhuminen on asia erikseen, mies tosiaan harvemmin puhuu miksi suhde päättyi, oli pettämistä puolin tai toisin, kun taas naiset puhuvat ystävättärilleen ja sitä kautta asia leviää. Omana kokemuksena 10 vuoden parisuhde päättyi tyttöystäväni pettämiseen, lähes koko suku on läheinen hänen sukunsa kanssa mutta kukaan ei edes tiedä totuutta miksi päättyi, parempi niin. Ei mulla ole tarvetta suolata ketään
Mies alkoi kuntoilemaan ja hankkimaan uusia vaatteita. Tuli työmatkoja ja ylitöitä. Ei halunnut seksiä ja huudettiin kaikesta. Alettiin käymään ulkona erikseen "kavereiden kanssa". Yhtenä aamuna kertoi kaikki ja lähti. Ollaan nähty sen jälkeen vain kerran kun haki tavaransa pakulla. Ei lapsia ja vuokrakämppä onneksi. Ei vastannut koskaan lähdön jälkeen puheluihin tai viesteihin.
Vaihtoi 10 vuotta nuorempaan ja nyt odottavat lasta minkä kuulin yhteiseltä tutulta
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi kuntoilemaan ja hankkimaan uusia vaatteita. Tuli työmatkoja ja ylitöitä. Ei halunnut seksiä ja huudettiin kaikesta. Alettiin käymään ulkona erikseen "kavereiden kanssa". Yhtenä aamuna kertoi kaikki ja lähti. Ollaan nähty sen jälkeen vain kerran kun haki tavaransa pakulla. Ei lapsia ja vuokrakämppä onneksi. Ei vastannut koskaan lähdön jälkeen puheluihin tai viesteihin.
Vaihtoi 10 vuotta nuorempaan ja nyt odottavat lasta minkä kuulin yhteiseltä tutulta
Mulla miltein identtinen tarina paitsi että se jäi kiinni ja mä heitin sen heti pihalle. Ei olla puhuttu sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
En ole tämän kirjottaja , mutta saman kokonut.
Sen jälkeen nainen tiesi käyneensä vieraissa kun rassasin hänen vehjettään sääkimättä lopun yötä
Alkoi ulkoiluharrastuksen, jotta voisi soitella salaa panolleen. Kulki naapurustossa jatkuvasti luuri korvallaan ja ei kotiin tullessaan koskaan kertonut esim. että mitä kavereilleen kuuluu. Pari muuta epäloogista käyttäytymismallia samaan aikakauteen sovitettuna ja ajatus loksahti päässäni paikoilleen. Sen jälkeen seurasin tietoisesti käyttäytymistä ja mm. tuppauduin lenkille mukaan. Pyrki keksimään tekosyitä, miksi meidän pitäisi lenkkeillä erikseen. Kiristin stalkkaamista ja tarkastin mm. mitä alusvaatteita hän otti "työmatkalleen" mukaan. Harva sitä tarvitsee sukkanauhavyötä jos ei käytä sellaista kotonakaan. Sellainen oli kadonnut kaapista...