Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doctor Who poistuu Netflixistä?

Vierailija
13.02.2016 |

Laitoin satunnaisesti jonkun jakson pyörimään ja tuohon tuli teksti "kausi saatavilla 29. helmikuuta saakka". Oh noes. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama luki tammikuussaa! Mutta vielä se siellä on. Laita palautetta, äitini oli laittanut ja minä laitan myös, ei ne voi ottaa sitä pois.

Toivottavasti siis uusivat sopimuksen.

Vierailija
2/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama luki tammikuussaa! Mutta vielä se siellä on. Laita palautetta, äitini oli laittanut ja minä laitan myös, ei ne voi ottaa sitä pois.

Toivottavasti siis uusivat sopimuksen.

Pitää laittaa. Paras sarja koko Netflixissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Supernaturalin kaudet 1-7 poistuivat Suomen puolelta. Joku sopparijuttuhan tuo on, koska juuri nuo kaudet voi ostaa dvdboxina. Jenkkipuolella kuitenkin on kaudet 1-10, joten eiköhän Dr. Whokin pysy siellä.

Vierailija
4/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Supernaturalin kaudet 1-7 poistuivat Suomen puolelta. Joku sopparijuttuhan tuo on, koska juuri nuo kaudet voi ostaa dvdboxina. Jenkkipuolella kuitenkin on kaudet 1-10, joten eiköhän Dr. Whokin pysy siellä.

Ai Supernatural on myös poistunut? Hitto, en kerennyt katsoa sitä. :(

Miten amerikkalaiseen Netflixiin pääsee?

Vierailija
5/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkipuolelle pääsee esim. Holalla tai mulla proxylla, ohjeita löytyy googlaamalla. Suomen puolella taisi olla Supernaturalista enää kaudet 8-9.

Vierailija
6/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkipuolelle pääsee esim. Holalla tai mulla proxylla, ohjeita löytyy googlaamalla. Suomen puolella taisi olla Supernaturalista enää kaudet 8-9.

Ok kiitos :)

Vierailija
7/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ohjelmassa se oli kun pilven laillistamisen yksi seuraus oli tohtori whon katselun valtava nousu?

Savuissa se onkin parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi