Doctor Who poistuu Netflixistä?
Laitoin satunnaisesti jonkun jakson pyörimään ja tuohon tuli teksti "kausi saatavilla 29. helmikuuta saakka". Oh noes. :(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Sama luki tammikuussaa! Mutta vielä se siellä on. Laita palautetta, äitini oli laittanut ja minä laitan myös, ei ne voi ottaa sitä pois.
Toivottavasti siis uusivat sopimuksen.
Pitää laittaa. Paras sarja koko Netflixissä.
Esim. Supernaturalin kaudet 1-7 poistuivat Suomen puolelta. Joku sopparijuttuhan tuo on, koska juuri nuo kaudet voi ostaa dvdboxina. Jenkkipuolella kuitenkin on kaudet 1-10, joten eiköhän Dr. Whokin pysy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Supernaturalin kaudet 1-7 poistuivat Suomen puolelta. Joku sopparijuttuhan tuo on, koska juuri nuo kaudet voi ostaa dvdboxina. Jenkkipuolella kuitenkin on kaudet 1-10, joten eiköhän Dr. Whokin pysy siellä.
Ai Supernatural on myös poistunut? Hitto, en kerennyt katsoa sitä. :(
Miten amerikkalaiseen Netflixiin pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten amerikkalaiseen Netflixiin pääsee?
Jenkkipuolelle pääsee esim. Holalla tai mulla proxylla, ohjeita löytyy googlaamalla. Suomen puolella taisi olla Supernaturalista enää kaudet 8-9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten amerikkalaiseen Netflixiin pääsee?Jenkkipuolelle pääsee esim. Holalla tai mulla proxylla, ohjeita löytyy googlaamalla. Suomen puolella taisi olla Supernaturalista enää kaudet 8-9.
Ok kiitos :)
Missä ohjelmassa se oli kun pilven laillistamisen yksi seuraus oli tohtori whon katselun valtava nousu?
Savuissa se onkin parempi.
Sama luki tammikuussaa! Mutta vielä se siellä on. Laita palautetta, äitini oli laittanut ja minä laitan myös, ei ne voi ottaa sitä pois.
Toivottavasti siis uusivat sopimuksen.