Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perunamuusijauhetta tarjouksessa Lidlissä!

Vierailija
13.02.2016 |

Herkkujen herkku, ja vain 1 €/rasia, jossa 4 annosta. Kipin kapin Lidliin, nämä loppuvat usein aika nopeasti.
T. Lidl-mies.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen muussini tuoreista perunoista, en mistään einesmoskasta.

Vierailija
2/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kreikkalaiset hillojugurtit ovat myös tarjouksessa! En minäkään mitään muussijauhetta ostaisi.

Jugurtit haen kyllä.

Liiterimamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussi on niin helppo ja aika nopsa tehdä, en ymmärrä noita jotka ostaa jotain jauheita.

Vierailija
4/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi ilmaiseksikaan, yäk.

Vierailija
5/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiireessä sekoitan perunamuusijauhetta isoon tuopilliseen vettä ja juon työmatkalla linja-autossa.

Vierailija
6/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunamuussi on niin helppo ja aika nopsa tehdä, en ymmärrä noita jotka ostaa jotain jauheita.

Nopea :D Kyllä siihen kuorimiseen, keittämiseen ja muussamiseen menee aika paljon enemmän kuin jauhemuussin 3-4 min.

Vierailija
7/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Åj, jättefint!

Mutta kun oikeaan muusiin ne potut pitää keittää. Se kestää. Lidlin muusi on valmismuuseista selvästi vähiten huono ja valmistuu käden käänteessä. Itsekin teen sitä kerran pari kuussa jos on väsy ja/tai kiire.

Vierailija
8/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, onkin kovasti tuoreita ne perunat tähän aikaan vuodesta ;)

Vierailija
9/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Åj, jättefint!

Mutta kun oikeaan muusiin ne potut pitää keittää. Se kestää. Lidlin muusi on valmismuuseista selvästi vähiten huono ja valmistuu käden käänteessä. Itsekin teen sitä kerran pari kuussa jos on väsy ja/tai kiire.

Vinkki: pilko ne kuoritut perunat siivuiksi ennen keittoa. Kestää viitisen minuuttia. Kokonainen peruna Lidlissä myös tarjouksessa 1 e/2 kg, tulee aika paljon enemmän kuin neljä annosta. :p

-Lidl-opiskelijapoika

Vierailija
10/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoiden kuoriminen, pilkkominen, keittäminen ja muussaaminen kestää silti tovin. Jos skidi on nälkäinen se muusi on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
11/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kiireessä sekoitan perunamuusijauhetta isoon tuopilliseen vettä ja juon työmatkalla linja-autossa.

Ei helvetti... :D

Vierailija
12/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussimuusin syöjät, mitä syötte muusin lisänä?

Siinä kunnon muusin teossa menee n. 20min ja samalla valmistuu lisäkkeet.

Jos teen vaikka jauhelihakastikkeen, niin siinä se valmistuu muusin ohessa. Jos tekisin pussimuusin, niin eipä siinä aikaa säästy kun kastikkeessa kuitenkin kestää pidempään.

Vierailija
13/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh mitä paskaa. Suomessa syödään huonoa ruokaa.

Vierailija
14/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele!

Vierailija
15/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keitä vettä isompi määrä kerralla niin pakasta  loput niin sinun ei tarvitse tehdä enään kaikkea kun voit vain lämmittää seuraavalla kerralla niin säästyy aikaa..ja voit ylpeydellä todeta tehneesi herkullisen aterian ja olet ilottautunut seuraavaan master sef kokki lähetykseen. kyllä pers..heesi on ylpeä sinusta ja koko sukusi tulee seuraamaan sinun taitojasi pilkaten naapurin emäntää joka keittelee perunoita ja paistelee lihapullia leipomisen ohessa. Ps kummasta päästä säilyke tölkki kotitalous neuvojien mukaan avataan kun ei ole kokemusta.

Vierailija
16/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen muusini kuivatusta perunasta. Lidlin jauheesta siis. Mitä tuo mainitsemasi einesmoska muuten on?

Vierailija
17/17 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Åj, jättefint!

Mutta kun oikeaan muusiin ne potut pitää keittää. Se kestää. Lidlin muusi on valmismuuseista selvästi vähiten huono ja valmistuu käden käänteessä. Itsekin teen sitä kerran pari kuussa jos on väsy ja/tai kiire.tietsikkaan on kiire räpläämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi