Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle vihkiriipus

Vierailija
13.02.2016 |

Help me mamas.

Rakastuin hippimieheen, jonka sydän loistaa valoa ja rakkautta. On ollut suoraan sanottuna tää muutama yhdessä eletty vuosi aika helvetin vaikeaa, mutta ollaan me päästy yli monista esteistä ja mennään kohta naimisiin (salaa, maistraatissa).

Nakkisormistanikin johtuen ilmoitin, ettei sormukset tule nyt kyseeseen, vihkitilaisuutta varten meillä on semmoiset hopeasormukset, kattoo sitten joskus jos halutaan vaihtaa "parempiin". Mietittiin, että ostetaan toisillemme kaulakorut. Ollaan kierrelty korukauppoja, omani jo löysin, mutta tälle miehelle ei ole vielä osunut oikeaa kohdalle. Melko feminiininen mies on kyseessä, 25-vuotias ja hentoinen. Kierrellessämme piti enemmän naisten koruista, esimerkiksi enkelinsiipikoru oli kova juttu, mutta ei oikein kuitenkaan sopinut hänelle. Eli periaatteessa pitäisi olla miehen koru, mutta symboliikkaa saisi sisältää. Sellainen "äijäkoru" ei nyt tule kyseeseen.

APUA! Antakaa ideoita ja inspiraatiota! Olen tähän säästänyt rahaa, että saisi maksaa maksimissaan 500 euroa. Ei haittaa vaikka olisi rutkasti edullisempikin. :D Kuitenkin sellainen "isältä pojalle" säilyvä tuote saisi olla. Kiitos ideoista etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
2/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se keijukaispoika vois itse valita riipuksensa?  Sinä voisit sitten maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille munat

Vierailija
4/4 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halvalla haluat päästä niin menet ebayhin ja tilaat sieltä. Halvimmillaan 10 snt kaulakoru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä