Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Olenko raskaana?

Vierailija
12.02.2016 |

Minua mietityttää että voinko tulla raskaaksi vaikka olen syönyt pillereitä..uuden vuoden aikoihin pari pilleriä jäi ottamatta ja sitä sitten pelkäsin vähän mutta kuukautiset alkoi sitten ihan normaaliin aikaan. Kuukautiset olivat kuitenkin vähän normaalista poikkeavat.. Pari päivää vuoto oli tosi ruskeaa ja ns. paksua mutta sitten yhtäkkiä aivan kirkkaanpunaista ja kivut oli kovat. Nyt kuitenkin maistuu metalli suussa, vähän huono olo melkeen koko ajan ja viimeyönä heräsin pari kertaa pissalle ja sattui..nyt olen tämän päivän aikana käynyt tosi monta kertaa pissalla..on vissiin nyt virtsatulehus? Itse en asiasta kenellekkään uskalla puhua enkä testiä kehtaisi mennä hakemaan koska olen vielä sen verran nuori.. Osaisko kukaan sanoa onko mahdollista että olen raskaana??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se mahdollista on jos olet harrastanut seksiä. Hae se testi nyt kuitenkin. 

Vierailija
2/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin pillereitä ja ihan säännöllisesti niitä söin, silti nyt ollaan 8 kk raskaana :D että ei ne aina toimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syönyt pillereitä, mut et sitten olekaan. Joo, voit olla raskaana, tai sit sulla voi olla vaikka klamydia. No, toinen selviää kyllä viim. 9kk päästä, jälkimmäinen voi jäädä piilemään vaikka oireet poistuisivat joten käyhän lääkärissä.

Vierailija
4/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisiä pillereitä käytit?

Vierailija
5/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella vastaan että saatat olla.

Vierailija
6/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä jätät pillereitä ottamatta niin silloin et ole "syönyt pillereitä" kuten että sinulla oli luotettava ehkäisy käytössä. Pillerit pitää ottaa täsmälleen ohjeen mukaan ei sinnepäin. Käytä kortsua silloin kun jätät pillereitä ottamatta.

Vierailija
7/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvä ihminen lopeta tuo arvuuttelu.

Mene kauppaan tai apteekkiin ja osta se testi. Ei kaupan tai apteekin ihmisiä sinun raskaustestit kiinnosta, ellei sitten kyseessä ole jokin tuppukylä.

Tiedän että vertaistukea tässä haet, mutta omat pelkosi eivät täällä kyselemällä haihdu.

Voit olla raskaana tai olla olematta. Noilla tiedoilla ja oireilla ei voi sanoa juuta tai jaata.

Vierailija
8/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis harrastamaan seksiä, niin pystyt sen testinkin hakemaan. Et sinä voi mitenkään tietää muuten. Menet kauppaan ja ostat sen. Aina on mahdollisuus olla raskaana jos on yhdynnässä ollut.

Vierailija
9/9 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en asiasta kenellekkään uskalla puhua enkä testiä kehtaisi mennä hakemaan koska olen vielä sen verran nuori..

Sä olet niin vanha kuitenkin että kehtaat seksiä harrastaa, joten hyvin kehtaat selvittää tämänkin asian! Lääkäriin vaan, niillä on vaitiolovelvollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä