Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko valkoiset verhot joka huoneessa ok?

Vierailija
12.02.2016 |

Eli olemme muuttamassa asuntoon, jossa on jokaiseen ikkunaan asennettu siistit valkoiset sälekaihtimet. Edellisessä asunnossa meillä oli laskosverhot käytössä lähes joka huoneessa. Tykkään tietystä koruttomuudesta, mutta noiden sälekaihtimien lisäksi ikkunat kaipaavat jotain. Pohdin valkoisia tai lähes vaaleita verhoja joka huoneeseen.. Onko outoa? Materiaalia voisin kyllä vaihdella, mutta hirveän vaikea kuvitella pitkiksi verhoiksi jotain muuta väriä tai jotain kuvioita. Olen varmaan todella tylsä :-/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä, että laminaatti on melko tumma, seinät ovat valkoiseksi maalattu, ikkunan puitteet valkoiset. Huonekalut mustanruskeaa puuta enimmäkseen. Lastenhuoneissa valkoiset. Väriäiskiä yritän hakea matoilla, pöytäliinalla ym. Mutta noi verhot mua hiertää. Ei pelkästään tylsä, vaan vissiin jo pakkomielteinenkin... :-/

ap

Vierailija
2/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikkialla valkoiset verhot, olohuoneessa silkkiverhot (tulevat muuten paljon paljon halvemmiksi, kun ompelee käänteet ja vuorin itse) ja muualla pellavaverhot, joista kuultaa läpi. Ja jokaisessa ikkunassa valkoiset puiset sälekaihtimet huoneen puolella, joten ei tarvitse vetää näitä verhoja kokonaan eteen, kun ei oma kuvajainen näy ikkunalasista.

Jonkun mielestä varmasti rumaa, mielikuvituksetonta, mautonta ja tyhmää, mutta minun mielestäni kevyttä ja kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki verhot valkeita. Joissakin läpikuultavia kuvioita. Laminaatti vaalea ja seinät valkoiset, huonekalut tummia. Ja silti täällä on mielestäni väriä, sohvatyynyillä, pöytäliinoilla ja sellaisilla saa ihan tarpeeksi. Verhojen suhteen mulla vaan on jotkut lapsuudentraumat, ei yhtään kiinnosta miettiä onko nyt varmasti sopivat kesäverhot, syksyverhot, jouluverhot.... :D Kevyet valkeat menee aina!

Vierailija
4/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ajatuksistanne... mulla muuten varmaan mielessä noi lapsuuden jouluverhot, kesäverhot ym. :) Ehkä "tyydyn" valkoiseen.  Valkoinen pellava, oi oi...

ap

Vierailija
5/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailkaapas verhoihin perehtyneet... Olisko ihan hölmöä, jos laittais sälekaihdinikkunaan (kaihtimet ikkunan sisällä) laskosverhot, esim. pellavaiset läpikuultavat. Kiitti :)

Vierailija
6/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän tårta på tårta :)

Vierailija kirjoitti:

Vastailkaapas verhoihin perehtyneet... Olisko ihan hölmöä, jos laittais sälekaihdinikkunaan (kaihtimet ikkunan sisällä) laskosverhot, esim. pellavaiset läpikuultavat. Kiitti :)

Vierailija
7/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei varmaan ikinä ole ollut muita kuin valkoisia verhoja :)

Vierailija
8/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on noissa sälekaihdin ikkunoissa ns. valelaskosverhot, eli suomeksi kai vekitetty kappa. Sinänsä laskosverhon mekanismin virittäminen on ihan turha, kun on ne sälekaihtimet. 

Vierailija
9/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on valkoiset verhot joka ikkunassa, materiaalina polttopainettu puuvilla erilaisilla kuvioilla. Vaikuttaa yhtenäiseltä ja raikkaalta, mutta on kuitenkin joku juju. 

Vierailija
10/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olemme muuttamassa asuntoon, jossa on jokaiseen ikkunaan asennettu siistit valkoiset sälekaihtimet. Edellisessä asunnossa meillä oli laskosverhot käytössä lähes joka huoneessa. Tykkään tietystä koruttomuudesta, mutta noiden sälekaihtimien lisäksi ikkunat kaipaavat jotain. Pohdin valkoisia tai lähes vaaleita verhoja joka huoneeseen.. Onko outoa? Materiaalia voisin kyllä vaihdella, mutta hirveän vaikea kuvitella pitkiksi verhoiksi jotain muuta väriä tai jotain kuvioita. Olen varmaan todella tylsä :-/

Älä hyvä ihminen kysy muiden mielipiteitä. Luota itseesi ja sisusta kotisi juuri niin kuin haluat. Se on sinun koti. 959

Vierailija
11/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttopainettu?

Vierailija
12/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttopainettu?

https://www.google.fi/search?q=polttopainettu+kangas&espv=2&biw=1920&bi…

Esimerkkejä. Itselläni tosin on selkeämpiä ja graafisempia kuvioita kuin noissa eli ei noin pitsisiä.

Vierailija
13/13 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se hölmöä ole, laita vaan laskosverhot, jos siltä tuntuu. Mutta itse en kyllä tykkää jos seinät on valkoiset, verhot on valkoiset... Valkoista, valkoista, ja höystetäänpä vielä vähän valkoisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme