Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka isoja teidan vatsanne ovat olleet raskauden eri vaiheissa? Miten olette palautuneet te, jotka ennen kaksosraskautta olette olleet hoikkia?

16.02.2006 |

Mulla viikot 21+2 ja sf-mitta jo 25. Eli aivan järkyttävää.... Mietin vaan, että miltäköhän toi vatsa näyttää parin kuukauden päästä, jos eivät nyt aivan keskosina synny.... Ja onko toivoa enää koskaan saada normaalin näköistä vatsaa vai onko odotettavissa semmonen tyhjä nahkapussi, jollainen on hirvestä laihduttaneilla ihmisillä? Esikoisesta sama mitta oli viikolla 29...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sf-mittoja koskaan mitattu (sanoivat, ettei kaksosraskaudessa ole mitään merkitystä?!?) mutta maha oli kyllä valtava. Olen 163cm ja painoin ennen raskautta n 53kg, käynnistysaamuna 37+5 painoa 0li +30kg (vauvat yht 6,5kg), turvotustakin kyllä oli reippaasti. Kaksoset on nyt kohta 1v2kk, ja painoa on edelleen +10kg, eli voitte kuvitella että mahassa on ikävät makkarat (toki osa painosta on " peffassa" .) Tuon +10kg on ollut yli puoli vuotta eli siihen on jämähtänyt.

Mulla on yksösodotuksissakin tullut painoa likemmäs 20kg mutta aina lähteneet kaikki pois melkein itsestään. Nyt on siis toisin, makkarat ei lähde, mutta ei tässä ole päässytkään kävelyille kuin murto-osan siitä, mitä ennen. Tiedostin tilanteen jo raskausaikana ja ajattelin, että ei sillä niin väliä, jos nyt vähän jotakin jää, kunhan saan lapset kotiin... No, ei sillä edelleenkään sen suurempaa väliä, kuin että välillä v***ttaa katsoa olemustaan peilistä. Ja eniten kai ärsyttää se, kun ei entiset vaatteet mahdu päälle, eikä oikein tiedä, koska olisi aika panna vaatteet vaihtoon. Vielä vaan elän toivossa, että joskus niihin mahtuisin, kun ei olis kyllä varaa alkaa kaikkea uusimaan!

Mutta ei tämä nyt niin vakavaa, kun täällä kotona enimmäkseen pyörin ;o)

Vierailija
22/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksosraskaudesta on kohta jo 8 vuotta, joten en muista noita tarkkoja mittoja. Olin ennen raskautta hoikka ja urjeilua harrastaneena muutenkin tiukkakroppainen, kaksosraskauden aikana vatsa oli tosi iso, synnytyksen jälkeen palauduin nopeasti farkkumittoihin, MUTTA venynyt vatsanahka jäi, eli yhä edelleenkin mulla on armaiden kaksospoikieni odotuksesta muistona ryppyinen vatsa, minkä takia en oo esim.bikinejä viitsinyt käyttää.

t.

kolmen lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukakkonen,

ihana kuulla, että muillakin on sama tilanne. Olin ennen raskautta varsinainen urheiluhullu, mutta kolmen raskauskuukauden jälkeen piti unohtaa kaikki liikunta. Kiloja tuli kaikkiaan 20+, joista 10 lähti laitoksella. Loput ovatkin sitten istuneet tiukassa, imetys ei ole vienyt yhtään grammaa vaikka jatkuu edelleen (tytöt 7kk). Vähitellen olen syömisiä katsomalla päässyt samalle kymmenluvulle kuin ennen raskautta, mutta omista farkuista ja tanssihousuista voi edelleen vain haaveilla :(

Eikä tuo maha mikään kaunistus ole, arpia on kyljestä kylkeen ja sektiohaavasta navan yläpuolelle. Vaalenevat varmaan aikanaan ja toivottavasti kilotkin joskus karisevat, kun pääsisin (jaksaisin) taas treenaamaan. ( -Mies on töissä ja raksalla, vielä muutama kuukausi muuttoon. -Tytöt nukkuvat yöt edelleen tosi huonosti, joten oon joko ihan tai täysin poikki päivästä riippuen) Oman peilikuvan näkeminen kirpaisee silti aikalailla, vaikka mistään hinnasta en tyttöjä antaisi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan