Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt sitten niin pöljä idea? Miehet vastatkaa ja naisetkin!

Vierailija
12.02.2016 |

Mies ei ole yhtään innostunut puumajaprojektistani. Paikka olisi aivan upea, mökillä järven rannalla, olisi mahtavat näköalat.

Näytin eilen miehelle alustavat piirrustukset majasta, niin katsoi minua kuin vähä-älyistä ja haukkui lapselliseksi vaikka ikääkin minulla on jo 30+ (mies 17v vanhempi jos joku sitä miettii).

Haluaisin majaan isohkon pation, jossa voisi ottaa aurinkoa, juoda aamukahvit, maalata, iltaisin katsella tähtitaivasta yms. ja pienen mökin johon saisi sängyn jossa voisi ottaa vaikka päiväunet tai harrastaa aikuisten juttuja ;).

Mutta ei tuo meinaa innostua. Mun veli on ihan innoissaan ja olisi valmis auttamaan rakennushommissa, on rakennusinsinööri ja ei siitä ole kyse etteikö mieheni osaisi, onhan tuo sen mökinkin rakentanut. Miten saisin miehen innostumaan asiasta vai onko tämä jo ajatuksenakin kuollut?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mökki puuhun? Onhan se ihan älytön idea. Miten sä siinä patiolla aurinkoa otat lehtien peittäessä auringon.

Keksi parempi provo.

Vierailija
2/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi miehen siitä pitäisi innostua, rakenna se omilla rahoillasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Jos teillä olisi apujakin tulossa käytännön toteutukseen ja suunnitteluun, niin jatka vaan ympäripuhumista, ei kai sitä muuutakaan voi tehdä. Tai sitten teet veljen kanssa yhdessä jos myös sulla on omistusosuus mökkitonttiin?  

Vierailija
4/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee se itse?

Vierailija
5/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei sitä olla päivääkään oikeita töitä tehty.

Vierailija
6/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehen siitä pitäisi innostua, rakenna se omilla rahoillasi?

taidat olla sellainen eirllistili-ihminen jossa kumpikin suunnittelee lomaa oulussa mutta toinen joutuu jäämään junasta jo tampereella kun ei rahat riittänyt perille asti :)

ei tainnut olla tässä nyt kyse rahasta.

Vierailija
7/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ensin että PUUMA ideasta....enkä ees ihmetelly ettei mies innostunu! Mut tuollanen puumaja olis kyllä kiva, enemmänkin ehkä lapsille :)

Vierailija
8/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea on.  Itsekin haluaisin, muttei ole mökkiä, rantaa eikä puuta.  Eikä miestäkään :)

Vierailija
9/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhteinen mökki se on, eikä ole rahasta kiinni voin vaikka itse kustantaakin jos siitä on kiinni. Eikä se mikääm mökkimökki olisi vaan maja johon ei vesi pääse, en mä mitään tulisijaa sinne ole haaveilemassa :D

ap

Vierailija
10/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sattunut katsomaan Animal Planetilta Treehouse Masters -nimistä ohjelmaa? Ne tekee aivan upeita puumajoja, mäkin haluaisin! Jos toi on sun unelma, yritä löytää keino toteuttaa se! Tsemppiä!

Vierailija
11/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mökki puuhun? Onhan se ihan älytön idea. Miten sä siinä patiolla aurinkoa otat lehtien peittäessä auringon.

Keksi parempi provo.

Katsohan googelista kuvahaulla puumajoja, kyllä varmaan kelpais.

Vierailija
12/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian vanha mies. Täällä olisi nuorempi ja innokkaampi 😉. Ei ollenkaan hullumpi idea.

Vierailija
13/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinäkään kaikista miehen porssen osto tms ideoista innostut. Molemmat ovat kivoja, mutta vähemmän tarpeellisia tai käytännöllisiä. Halvemmallakin voi hankkia ihan hyvän autoa, jopa tilavammankin. Kyllä terassi/maja on helpompi käyttää ja rakentaa, jos sen tekee ihan maahan.

Kyse on ihan siitä mistä kukakin pitää ja millä kriteereillä ideoita arvioidaan. Miksi miehen pitäisi innostua sinun ideastasi? Onko se sinulle jokin parisuhteen hyvyyden merkki vai oletko täysin vakuuttunut, että puumaja nyt vaan on maailman nerokkain idea? Ei kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, edes parisuhteessa. Voisitko kenties tyytyä siihen, että miehesi ei tästä innostu, mutta ei estä sinua toteuttamasta ideaasi veljesi kanssa? Miten muuten käy niille miehen ideoille mistä sinä et innostu, toteutetaanko niitä ollenkaan?

Vierailija
14/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän seki jossain vaiheessa innostu jos alatte toteuttaa :D 

Vierailija
15/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauska ja ihana idea, mutta et voi pakottaa miestäsi innostumaan (on kyllä tosi ikävää häneltä pilkata ideaasi). Tee ihmeessä mökki veljesi kanssa!

Vierailija
16/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään kaikista miehen porssen osto tms ideoista innostut. Molemmat ovat kivoja, mutta vähemmän tarpeellisia tai käytännöllisiä. Halvemmallakin voi hankkia ihan hyvän autoa, jopa tilavammankin. Kyllä terassi/maja on helpompi käyttää ja rakentaa, jos sen tekee ihan maahan.

Kyse on ihan siitä mistä kukakin pitää ja millä kriteereillä ideoita arvioidaan. Miksi miehen pitäisi innostua sinun ideastasi? Onko se sinulle jokin parisuhteen hyvyyden merkki vai oletko täysin vakuuttunut, että puumaja nyt vaan on maailman nerokkain idea? Ei kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, edes parisuhteessa. Voisitko kenties tyytyä siihen, että miehesi ei tästä innostu, mutta ei estä sinua toteuttamasta ideaasi veljesi kanssa? Miten muuten käy niille miehen ideoille mistä sinä et innostu, toteutetaanko niitä ollenkaan?

Ahh, meinasin jo, mutta en jaksakaan vastata näihin ruikutuksiin :D

ap

Vierailija
17/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velipoika on tänään tulossa saunomaan :). Kyllä mä tän aion toteuttaa, ehkäpä se mieskin innostuu jossakin vaiheessa. 

ap

Vierailija
18/18 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa rakastella puumajassa tähtien loisteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan