Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen kutkuttavan tunteen, kun on järkännyt yllärin jonka tietää olevan ihan täydellinen?

Vierailija
12.02.2016 |

Vähän taustaa. Meillä on ollut nyt hieman tiukkaa rahasta. Olen myynyt ylimääräisiä vaatteitani ja muuta tavaraa ja nyt aion viedä mieheni ystävänpäivänä syömään. Kerroin tästä hänelle ja hän ilahtui kovasti. Siis todella. Mutta on vielä muuta, olen ostanut kaapit täyteen kaikkea hyvää ruokaa ja juomaa ja sunnuntaina aion väsätä viiden tähden aamiaisen. Tätä hän ei siis vielä tiedä :)
Kylläpä muuten kuulosti vähän köyhältä tuo aloitus, ihan hyvin me siis kyllä tullaan toimeen, mutta mies kun elättää perheemme, ostaa siis kaikki ruoat, häntä on vähän stressannut se rahanmeno ja nyt hänelle tuli vielä ylimääräisiä kuluja kun autoon tuli vikaa. Ihana ilahduttaa häntä!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta yllätykseltä! :) minä ostin meille matkan viroon, siis sellaisen romantiikkapaketin. Lisäksi järkkään meille huomenna (vähän etukäteen siis) ystävänpäivän brinnerin, jonne ajattelin loihtia kaikenlaisia herkkuja :)

Vierailija
2/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei tajua, että on kaapit täynnä ruokaa? Aika outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku pölvästi takertuu tähän :D Ei ne herkut siellä kaapeissa ole vaan vaatehuoneessa. Ja ei, siellä ei ole mitään mikä vaatisi jääkaappisäilytyksen.

Vierailija
4/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako väsätä joku jättiaamiainen samana päivänä kun olette menemässä syömään paremmin johonkin ravintolaan? Hei haloo...

Vierailija
5/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako väsätä joku jättiaamiainen samana päivänä kun olette menemässä syömään paremmin johonkin ravintolaan? Hei haloo...

No jos jättiaamiainen on AAMULLA ja syömään menevät ILLALLA? Syötkö itse vain kerran päivässä? Hei haloo..

Vierailija
6/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo totta. Olet oikeassa. Haenkin pari varsiselleriä kaupasta ja tilkka vettä kyytipojaksi.

Vierailija
7/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kenties panostaa siihen yhteiseen talouteen ennemmin kuin loisia miehen lompakolla ja kerran vuodessa "yllättää" mies? Miten olisi sen yhteisen elintason nostaminen sinun toimestasi?

Vierailija
8/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja kuulostaa hyvältä :) Itsekin aion tehdä miesystävälleni sunnuntaina spesiaaliaamiaisen yllätyksenä :)

Vierailija
9/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä tule kokopäivänä kunnon nälkä jos syö jonkun brunssi-tyyppisen monipuolisen aamupalan, siis erityisesti sunnuntaina jos oletettavasti aamupala syödän vielä tavallista myöhemmin. Mutta en tiedä minkälaista ravintolaillallista AP on ajatellut, onko monen ruokalajin vai joku pihvi nje.

Vierailija
10/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Me tehdään usein viikonloppuisin niin. Aamupäivällä kiireetön, runsas aamiainen/brunssi ja sitten illemmalla syömään.

Vierailija
11/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kenties panostaa siihen yhteiseen talouteen ennemmin kuin loisia miehen lompakolla ja kerran vuodessa "yllättää" mies? Miten olisi sen yhteisen elintason nostaminen sinun toimestasi?

Minä joudun nyt valitettavasti olemaan vielä n vuoden kotona, koska kolmas lapsemme on vielä niin pieni. Ja kuten sanoin, tulemme ihan hyvin kyllä toimeen, nyt on ollut vaan isompia rahanmenoja. Minulla on ihan vakiduuni odottamassa. Omistan myös asunto-osakkeen jonka myymme kun menen takaisin töihin. Ja minä maksan kyllä ihan puolet asumismenoista, netin ja sähköt. Mies ostaa ruoat ja maksaa vakuutukset. En sanoisi loisivani miehen rahoilla. Yhdessä on lapset tehty ja maksaisin isommankin osan menoista jos vaan rahat riittäisivät.

Vierailija
12/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yllärit on ihan ilmasia. Mies sekoo aina sukkiinsa, kun se pääsee just vaihdettuihin petivaatteisiin nukkumaan. Ehkä se on sitä arjen luksusta:)

Vierailija
13/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku pölvästi takertuu tähän :D Ei ne herkut siellä kaapeissa ole vaan vaatehuoneessa. Ja ei, siellä ei ole mitään mikä vaatisi jääkaappisäilytyksen.

Okei, olen sellainen pölvästi, joka ei tee viiden tähden aamiaista säilykkeistä ja kekseistä.

Vierailija
14/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kyllä tule kokopäivänä kunnon nälkä jos syö jonkun brunssi-tyyppisen monipuolisen aamupalan, siis erityisesti sunnuntaina jos oletettavasti aamupala syödän vielä tavallista myöhemmin. Mutta en tiedä minkälaista ravintolaillallista AP on ajatellut, onko monen ruokalajin vai joku pihvi nje.

Aamupala syödään ihan normaalisti aamulla. Ja ihmisiä on monenlaisia, me kyllä jaksamme syödä hyvän aamiaisen ja mennä myöhemmin vielä illalliselle :)

Vierailija
15/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun nyt valitettavasti olemaan vielä n vuoden kotona, koska kolmas lapsemme on vielä niin pieni. Ja kuten sanoin, tulemme ihan hyvin kyllä toimeen, nyt on ollut vaan isompia rahanmenoja. Minulla on ihan vakiduuni odottamassa. Omistan myös asunto-osakkeen jonka myymme kun menen takaisin töihin. Ja minä maksan kyllä ihan puolet asumismenoista, netin ja sähköt. Mies ostaa ruoat ja maksaa vakuutukset. En sanoisi loisivani miehen rahoilla. Yhdessä on lapset tehty ja maksaisin isommankin osan menoista jos vaan rahat riittäisivät.

Miksi se kämppä myydään, kun menet töihin, jos rahasta on nyt pulaa?

Vierailija
16/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta yllätykseltä! :) minä ostin meille matkan viroon, siis sellaisen romantiikkapaketin. Lisäksi järkkään meille huomenna (vähän etukäteen siis) ystävänpäivän brinnerin, jonne ajattelin loihtia kaikenlaisia herkkuja :)

viroon ei kannata mennä, he ovat raisteja kun eivät ota tarpeeksi osaa euroopan taakanjakoon, jos menet niin olet itsekin sellainen ja saat luvan jäädä sinne

Vierailija
17/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö ap sen aamiaisen sulle vai? Kiinnostaako jotakuta sun nälkäsi? Voisi olettaa että jokainen tuntee puolisonsa ja tietää mitä/milloin jaksaa syödä.

Vierailija
18/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, olen sellainen pölvästi, joka ei tee viiden tähden aamiaista säilykkeistä ja kekseistä.

No voi että. Väännetään nyt rautalangasta sulle kun sua se niin vaivaa. Vaatehuoneessa on herkkuja ja viiniä ja ne aamiaistuotteet jotka eivät vaadi jääkaappisäilytystä. Lauantaina haen loput tuotteet jotka menevät jääkaappiin. Tällöin myös mies varmaankin tajuaa, mikä on ok. Tosin, selvennykseksi vielä, meillä on kaksi jääkaappia, toinen tavallaan mun ja toinen hänen, niin kyllä mulla olisi mahdollisuus jotain yrittää sinne piilottaakin. Oliko vielä jotain?

Vierailija
19/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas mitkä ovat sellaiset huippuainekset aamupalalle, jotka eivät tarvitse jääkaappia. Itselle tulee mieleen vain jääkaapissa pidettäviä juttuja, juustoja ja leikkeleita yms.

Vierailija
20/46 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä aamulla?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi