Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään limakalvot jatkuvasti rikki

Vierailija
11.02.2016 |

Lähinnä välilihan alueelta. Hiivan hoidin vähän aikaa sitten, ei tietenkään mahdotonta, että olisi voinut uusia. Mikähän tähän auttaisi, voiteluko vain? Laitan Bepanthenia, se kyllä helpottaa, mutta varsinkin persvako on usein ihan rikki.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti sanoa välilihan, peräaukon ja persvaon alueelta.

Vierailija
2/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahan hiivatulehduksen jälkeen auttoi hyvin ärtyneille limakalvoille vaan Physiogel-voide. Bepanthen oli yhtä tyhjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehetkö ne on sua rassanneet niin, että paikat repeää?

Vierailija
4/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Physiogel, enpä ole kuullutkaan, kiitos vinkistä! Ilmeisesti saa ilman reseptiä kuitenkin? Mulla oli hiivatulehdukseen Canesten Combi, ja se kyllä auttoi hyvin, mutta nyt tosiaan taas tuo ongelma. Semmoista kutinaa, mikä hiivatulehdukseen usein liittyy, ei tähän nyt liity.

Ap

Vierailija
5/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehetkö ne on sua rassanneet niin, että paikat repeää?

Ei, suahan ne aina käyvät rassaamassa, ja siksi tämä tulee sulle aina ensimmäisenä mieleen.

Ap

Vierailija
6/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako allergiatestattu pyykinpesuaine?

Vierailija
7/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes?

Vierailija
8/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen liiallisesti käytettynä aiheuttaa vaan harmia. Ihmettelenkin kun ihmiset käyttää sitä ihan päivittäisenä huulirasvanakin

Vierailija
9/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako allergiatestattu pyykinpesuaine?

Meillä on hajusteeton ja zeoliititon pesuaine, Lumme.

Ap

Vierailija
10/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes?

Ei ole.

Ap

Vierailija
11/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bepanthen liiallisesti käytettynä aiheuttaa vaan harmia. Ihmettelenkin kun ihmiset käyttää sitä ihan päivittäisenä huulirasvanakin

Mitä harmia se aiheuttaa?

Ap

Vierailija
12/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama jo vuosia.. luultavasti jokin ihosairaus joka nyt sattuu oireilemaan siellä.. Ei ole selvyyttä saatu. Oireileeko jokin muu paikka?

Vierailija
13/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Physiogel, enpä ole kuullutkaan, kiitos vinkistä! Ilmeisesti saa ilman reseptiä kuitenkin? Mulla oli hiivatulehdukseen Canesten Combi, ja se kyllä auttoi hyvin, mutta nyt tosiaan taas tuo ongelma. Semmoista kutinaa, mikä hiivatulehdukseen usein liittyy, ei tähän nyt liity.

Ap

Saa apteekista ilman reseptiä. Toivottavasti auttaa!

Vierailija
14/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut sama jo vuosia.. luultavasti jokin ihosairaus joka nyt sattuu oireilemaan siellä.. Ei ole selvyyttä saatu. Oireileeko jokin muu paikka?

Ei ole mitään muita iho-oireita! Mitä sulla sitten on?

Ap

Vierailija
15/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa apteekista ilman reseptiä. Toivottavasti auttaa!

Toivotaan, kiitos! Alkaa jo ärsyttää tämä, tänäkin aamuna tuli ihan reilusti verta vessapaperiin pyyhkiessä.

Ap

Vierailija
16/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä tiukkoja stringejä.Puuvillaiset, ei tiukat alushousut käyttöön.

Vierailija
17/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullu yhdestä ( perinnöllisestä) harvinaisesta sairaudesta, mutta kun en nyt muista sen nimeä. Siis ihan totta. Siinä just limakalvot siellä" rikki. Siinä oli muitakin oireita. Olisko ollut joku puna( jotain) ... En tarkoita et sulla olis se, mutta voithan yrittää ottaa selvää. Kynegologi saattaisi osata auttaa.

Vierailija
18/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valioravinnon Omega7 kapselit, parasta mitä limakalvoille löytyy!! En suostu enää olemaan ilman.

Vierailija
19/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö e-pillereitä? Mulla ne kuivattaa limakalvot ja aiheuttaa haavautumia...

Vierailija
20/31 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahassa jotain, korvakäytävissä ja korvalehdissä. Ilmaantuivat samoihin alaosaston kanssa aikoihin. Psoriasista joku epäili mutta eipä minulla niitä laikkuja ole koskaan ollut. Mutta siis mullakin tulee usein sama haavauma samaan kohtaan. Punoitusta, lievää kutinaa välillä (erilainen ku hiivassa). Haavoja muutenkin välillä. Eipä oo löytynyt apua. On tosiaan ollut jo 6 vuotta, välillä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi