Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 28v naisesta, jolle tulee Demi lehti kotiin?

Vierailija
11.02.2016 |

Kaverini kertoi ja lähinnä hämmästelin. Luulisi jo teini-ikän olevan taakse jäänyttä elämää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelisin myös, sillä itse luin demiä yläasteella. Voi toki olla että lehden sisältö on muuttunut vuosien varrella, mutta itselleni jutut alkoivat tuntumaan lapsellisilta lukioon mennessäni.

Vierailija
2/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi-lehdestä en tiedä mutta keskustelupalstan keski-ikä taitaa huidella jossain 20:n paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että viihteensä kullakin. Itse olen yli 30v. nainen ja luen sarjakuvia. On mulla muitakin 'lapsellisia' harrastuksia, mutta kai mä silti ihan normaalilla tasolla olen henkisesti.. tai mitä se normaali nyt sitten ikinä tarkoittaakaan heh.

Vierailija
4/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Cosmopolitankin on liian lapsellinen +22-vuotiaalle. 

Vierailija
5/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, kun oma elämä on niin täydellistä ja aikuismaista, että riittää aikaa arvostella muita nettipalstoilla. Mikähän olisi keski-ikä, jos av-palsta tulisi postissa?

Vierailija
6/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ihmettelisin mitä hän saa irti lehdestä. Luin Demin joskus 12-14-vuotiaana ahkerasti. Olen nyt 22, ja tilasin huvinvuoksi yhden numeron demiä kun ilmaiseksi sai, ja jo kannesta huomasi että jutut eivät ole ajankohtaisia tai kiinnostavia minulle. Oli juttua neitsyyden menettämisestä, jostain teinitubettajista, disneytähdistä yms.

Vierailija
7/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aikuisista tilaa itselleen Aku Ankkaa. Ihmiset ovat erilaisia.

Ihmettelen ihmisiä, jotka esittävät tuollaisia kysymyksiä. Miksi minun pitäisi ajatella jonkun (kenenlie) tekemisistä yhtään mitään?

Vierailija
8/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihmettelisin että mitä yläasteiän ohittanut ihminen saa irti siitä lehdestä.

Vierailija
9/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin toki koska en ole Cosmopolitaniakaan lukenut sen jälkeen kun parikymmentä täytin. Demi sopii mielestäni alle 16-vuotiaille lähinnä. Mutta makunsa kullakin :)

Vierailija
10/10 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa aikuisista tilaa itselleen Aku Ankkaa. Ihmiset ovat erilaisia.

Ihmettelen ihmisiä, jotka esittävät tuollaisia kysymyksiä. Miksi minun pitäisi ajatella jonkun (kenenlie) tekemisistä yhtään mitään?

Aku Ankkaa ja Demiä on ihan turha lähteä vertaamaan, Demi on nuortenlehti ja Aku Ankka on suunnattu kaikenikäisille, siitä aukeaa ihan eri ulottuvuudet lapsille ja aikuisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan