Meikkaus, kun työpäivän jälkeen lähdetään suoraan illanviettoon?
Menettekö meikittä aamulla töihin ja laitatte meikin työpaikalla ennen illanviettoa vai meikkaatteko aamulla jo kasvonne lopulliseen kuntoon vai lisäättekö jotain työpäivän päätyttyä. Miten saatte meikin kestämään iltaan asti? Tai miten lisääminen vanhan päälle onnistuu?
Kommentit (8)
Meikkaan vähän normaalia kevyemmin ja sitten vaan vedän lisää vanhan päälle. Ei jaksa, eikä yleensä ehdi, tehdä koko hommaa alusta.
Menen meikittä töihin ja lisään huulipunan ennen iltakekkereitä jos jaksan.
Mä meikkaan normaalistikin töihin ihan näkyvästi. Tekisin pienen tarkistuksen ja lisäyksen ennen ulos lähtöä.
Pesisin meikit pois ja meikkaisin uudestaan. Tosin jos aikaa ei ole, niin sitten vain lisäisin.
Meikkaan normaalisti aamulla, kerros ripsaria, meikkipohja, kulmat ja huulipuna. Töiden jälkeen korjaisin meikkipohjan (tosin mun ei kyl tarvitse), lisäisin huulipunaa, poskipunaa ja aurinkopuuteria. Sit jos jaksaisin kantaa mukana niin joko lisäisin tai korjaisin aamulla tehdyt rajaukset sekä lisäisin kevyesti luomiväri. Itse tykkään kevyestä meikistä oli sitten arki tai juhla. Mut huulipuna on kyl helppo saada väriä kasvoihin ja tehdä lookista juhlallisempi.
Normaali työmeikki (pohjat. puuterit, ripsivärit jne, meikkaan töihin vain vähän), sitten luomiväriä, rajausta, poskipunaa ja huulipunaa lisää tarpeen mukaan lähteissä.
Minä pistän töihin kevyen meikin ja sitten työpäivän päätyttyä lisään meikkiä päälle. Onnistuu hyvin.