Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte haisevat harrastusvaatteet?

Vierailija
11.02.2016 |

Huoh mikä ongelma. Mulla on siis oma hevonen ja omia ja hevosen roippeita pyörii kotona ihan tuhottoman paljon. Miehen mielestä ne haisee ja hän ei haluaisi että ne tavarat olisi täällä kotona.
Mutta mihin ihmeeseen ne vien? Tallilla ei ole niin isoja kaappeja, että voisin säilyttää niitä siellä.
Lisäksi mies valittaa usein että haisen hevoselta. En kiellä, se on varmasti totta että haisen hevoselta kun tulen tallilta mutta mitä mä sille voin? En viitsi käydä suihkussa kahta kertaa päivässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vaatteet aina tuulettumaan kuistille, kun tuun. Kun ne on siinä päivän tai pari, ne voi ottaa eteiseen.

Vierailija
2/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on hevosen roippeet? Kuulostaa joltain lihanriekaleilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan vaatteet aina tuulettumaan kuistille, kun tuun. Kun ne on siinä päivän tai pari, ne voi ottaa eteiseen.

Niin, ja kengille ei voi kyllä yhtään mitään, ne on pakko ottaa eteiseen. Laitan sanomalehdellle ja heitän sitten likaisen lehden pois.

Vierailija
4/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis käy suihkussa tallilla käynnin jälkeen ja sitten ihmettelet, et minkä sille voit jos haiset?? No käyt siellä suihkussa tietysti! Ihanko oikeasti kuvittelet, että muita ei haittaa, jos levittelet tallin hajua koko kämppään? Hevostilalla asuvat on vähän eri juttu, mutta en mäkään haluaisi, että koko koti haisee hevostallille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän