Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyykkääkö naiset salilla peppua samasta syystä kuin meikkaavat - eli itseä varten?

Vierailija
11.02.2016 |

Miten on?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Treenaan alavartaloa 2 krt viikossa, koska rakastan vartaloani, kuljen alusvaatteissa/alasti kotona miltei aina ja ihailen peilistä sitä miltä näytän.

Vierailija
2/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin voi sanoa. On itsellä paljon mukavampi olo, kun on peppu yhtä hyvässä kunnossa kuin naama. Omaa mielihyväähän sillä koristautumisella ja kuntoilulla haetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen salilla kolmijakoista ohjelmaa. Olisi hullua jättää niinkin suuri lihasryhmä tekemättä.

Vierailija
4/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kait sillä kyykkäämisestä nyt muutakin hyötyä kuin esteettistä sellaista, meikkaamisessa taasen ei.

Vierailija
5/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä naisten suuri itsepetos, he meikkaa ja kyykkää itseä varten, sitten laittavat kuvan paljaasta perseestä ja ankkanaamasta instaan odottaen ylistäviä kommentteja.

Vierailija
6/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla, mutta ketä varten mä liikuntaa harrastaisin, jos en itseäni? Harrastan liikuntaa, koska se tekee henkisesti hyvää ja ylläpitää kehoa.

Vierailija
7/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on nykyään aika pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen joten monet ei suinkaan kyykkää tai meikkaa vain itseä varten, toki kukaan ei halua sitä myöntää.

Vierailija
8/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muita ihmisiä ei olisi, tuskin kyykkäisin tai meikkaisin, mutta en kyykkää tai meikkaa miesten takia, vaan jotta tuntisin oloni paremmaksi enkä häpeäisi itseäni. Takapuoli on aina ollut se osa, jonka roikkuvaa muotoa olen hävennyt vaikka ole ollut miten laiha, joten toivon että treenin seurauksena voisin joku päivä käydä julkisella rannalla uimassa häpeämättä.

Vierailija
9/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen istumatyötä ja mulle kyykkääminen ja keskivartalotreeni on myös tapa ylläpitää työkykyä. Muuten iskee kauheet selkäkivut. Ja on se kiva kattellakin, eikä siitä haittaa oo että mies tykkää. Kai sitä saa vähän turhamainen olla?

Vierailija
10/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä naisten suuri itsepetos, he meikkaa ja kyykkää itseä varten, sitten laittavat kuvan paljaasta perseestä ja ankkanaamasta instaan odottaen ylistäviä kommentteja.

Kai sentään ymmärrät, että suurin osa meikkaavista ja kyykkäävistä naisista ei postaa ainakaan persettään yhtään mihinkään someen?

Vierailija
11/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanositteko kyykkäävät naiset, että nykynaisen elämänlaatu on kyykkäämisen ansiosta parempi kuin aikaisemmilla naissukupolvilla, jotka eivät kyykänneet?

Kenelle pebaselfiet on tarkoitettu? Naispuolisille kamuille?

Vierailija
12/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 1. vastaaja. Sinkku, miehet eivät ole osoittaneet kiinnostusta ikuisuuksiin ja jos niin tapahtuisi, torjuisin joka tapauksessa.

Elämässäni ei ole yhtäkään miestä, jota ajatellen muokkaisin pakaroitani. Kaikki työ on vain ja ainoastaan minua varten :)

Vierailija
13/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan erilaista juoksulenkillä painaltaa ylämäkiä kun on treenannut pakaroita ja reisiä.

Onhan se kiva kun ei perse roiku lattanana, mutta ei tämä silti mikään insta-ahteri ole kun on vähän ylipainoa ja ikääkin yli 40.

Eli omaksi huviksi ja hyödykseni kyykkään, mutta jos joku haluaa ohimennen ihailla pakaroitani, niin siitä vaan.

Vierailija
14/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 1. vastaaja. Sinkku, miehet eivät ole osoittaneet kiinnostusta ikuisuuksiin ja jos niin tapahtuisi, torjuisin joka tapauksessa.

Elämässäni ei ole yhtäkään miestä, jota ajatellen muokkaisin pakaroitani. Kaikki työ on vain ja ainoastaan minua varten :)

Ottaa noin koville jollekin miehelle, että syy siihen miksi treenaa ei olekaan naisen halu saada miehiltä huomiota on heti alapeukutuksen arvoinen.

Huiiiii kauheaa, nainen voi ajatellakin vain itseään!

Vierailija
15/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-v ja todellakin kaikki kyykkäilyt on ihan vaan oman itseni takia, eipä ole vihellyksiä perään kuulunut vuosi(kymmeniin) :)

Vierailija
16/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla mutta liikun muuten ja ihan itseäni varten :) Olen jo keski-ikäinen ja haluan terveen vanhuuden.

Vierailija
17/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanositteko kyykkäävät naiset, että nykynaisen elämänlaatu on kyykkäämisen ansiosta parempi kuin aikaisemmilla naissukupolvilla, jotka eivät kyykänneet?

Hitto te miehet olette naurettavan yksinkertaisia, huomaa kyllä miksi ne alhaisimmat äot löytyy miesten parista...

Mä kerron sulle kenelle ne persausselfiet on tarkoitettu, ne on tarkoitettu seuraajien saamiseen, mutta ei ihailun takia niin kuin sä raukka luulet, vaan mainosdiilien takia, tavallinen perseselffaaja tienaa helposti tuhansia euroja, ja tosi suosittu belfietyyppi tienaa jopa 200t vuodessa...

Maailmassa isoin motivaatio kaikilla on raha, ei finninaamajonnen "ihailu".

Vierailija
18/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ap:n kaltaisten ällötysten takia olen siirtynyt salille, jonne pääsevät vain naiset. Ei jaksanut niitä yleisillä saleilla olleiden miesten tuijotteluja ja kyyläämistä.

Kerran näin jopa miehen, joka salakuvasi treenaamassa ollutta naista. Ilmoitin toki henkilökunnalle asiasta.

Vierailija
19/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto te miehet olette naurettavan yksinkertaisia, huomaa kyllä miksi ne alhaisimmat äot löytyy miesten parista...

Mä kerron sulle kenelle ne persausselfiet on tarkoitettu, ne on tarkoitettu seuraajien saamiseen, mutta ei ihailun takia niin kuin sä raukka luulet, vaan mainosdiilien takia, tavallinen perseselffaaja tienaa helposti tuhansia euroja, ja tosi suosittu belfietyyppi tienaa jopa 200t vuodessa...

Maailmassa isoin motivaatio kaikilla on raha, ei finninaamajonnen "ihailu".

Varmasti niitä persekuvia postataan paljon myös miesten huomion toivossa, ihan niin kuin irc-gallerioihin ja vastaaviin postattiin tissikuvia jo kauan ennen kuin seuraajilla saattoi saada mainosdiilejä. Toki normaalit naiset eivät tätä harrasta, vaan vain äärimmäiset tyrkyt.

Vierailija
20/64 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyykännyt jo 10 vuotta säännöllisesti. En laita itsestäni minkäänlaisia kuvia nettiin. Mieskin löytyy.. Suoraa palautetta perästäni en ole kuullut kuin mieheltäni, joka vaikuttaa tykkäävän siitä oli se minkälainen tahansa. Joten voin väittää että kyykkään itseäni varten:) toki teen aika paljon muutakin salilla;)