Jos poistan facebook-statuksesta itseltäni naimisissa käyttäjän xxx kanssa, häviääkö se myös mieheni tiedoista?
Haluan että tietoihini jää ainoastaan "naimisissa" eikä mieheni nimeä
Kommentit (13)
Silloin hänelläkin lukee vain naimisissa, eikä nimeäsi.
Kiitos! Ei, kun haluan että myös mieheni seinältä poistuu nimeni ;) Tuleeko tästä miehelle joku ilmoitus? Muuten hän ei edes huomaisi nimeni häviämistä, enkä halua ylimääräistä draamaa...
Vierailija kirjoitti:
Poistuu. Mutta mitä väliä? Ai tuttusi eivät saa nähdä, millainen miehesi on, mutta miehesi tuttujen täytyy nähdä miten ihana ja rakastava vaimo olet? Vähän kuulostaa mustasukkaiselta. Sinuna eroaisin, jos luottamusta ei löydy tuon vertaa.
No miten tuo nyt mustasukkaiselta kuulostaa? Minusta ennemminkin siltä et ap häpeää miestään..
Miksi miehesi nimi ei saa näkyä seinälläsi?
Ehkä ap haluaa varjella yksityisyyttään?
Luulen, että voit laittaa yksityisyysasetuksen siten, että kyseinen tieto ei näy kuin sinulle. Ihan samoin kuin kuvissa jne. Ihan vaan siitä parisuhdestatuksen kohdalta. Tuskimpa miehesi huomaa, että tieto ei enää näy sivullasi. Jos sattuu huomaamaan, sanot, että vahingossa...
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että voit laittaa yksityisyysasetuksen siten, että kyseinen tieto ei näy kuin sinulle. Ihan samoin kuin kuvissa jne. Ihan vaan siitä parisuhdestatuksen kohdalta. Tuskimpa miehesi huomaa, että tieto ei enää näy sivullasi. Jos sattuu huomaamaan, sanot, että vahingossa...
Erittäin hyvä neuvo sieltä takaa. Parisuhteessa kannattaa aina tehdä selän takana asioita, jotka voivat ihmetyttää puolisoa, ja jos siitä jää kiinni, niin voi pokkana valehdella ettei tiedä asiasta mitään tai että vahingossa noin kävi :)
Yhdellä pariskunnalla näkyy vain tepolla että on naimisissa tämän nannin kanssa, nannilla ei mitään parisuhdetietoja näkyvissä.
Vahingossa? Valehteleminen se parisuhteessa kannattaa.... Kun sitten itse kykenee tuollaiseen kieroiluun, ei voi luottaa muihinkaan ihmisiin, kun pitää heitä yhtä epärehellisinä. Älkää lähtekö tuollaiseen. Valehtelemista on myös kertomatta jättäminen tai väärään luuloon jättäminen.
Äiti vm -70
Vierailija kirjoitti:
Ok, ehkä olen väärässä (alapeukkuja ajatellen) Mietin vain itseäni: haluan samaan aikaan, että kaikki (myös tuntemattomat) ymmärtävät minun olevan naimisissa mm. välttääkseni viestit jotain yrittäviltä miehiltä. Silti en halua, että etenkään tuntemattomilla on klikkauksen päässä pääsy mieheni profiiliin. Ehkä olen vainoharhainen? Mitään salattavaa kun ei ole, vältän vain kaiken välttämättömän näkymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ehkä olen väärässä (alapeukkuja ajatellen) Mietin vain itseäni: haluan samaan aikaan, että kaikki (myös tuntemattomat) ymmärtävät minun olevan naimisissa mm. välttääkseni viestit jotain yrittäviltä miehiltä. Silti en halua, että etenkään tuntemattomilla on klikkauksen päässä pääsy mieheni profiiliin. Ehkä olen vainoharhainen? Mitään salattavaa kun ei ole, vältän vain kaiken välttämättömän näkymistä.
Kuka mies muka laittaisi jotain viestiä ja yrittäisi jotain? Aika harvinaislaatuista. Sopikaa miehen kanssa, ettei kummankaan nimet näy, mutta molemmilla näkyy teksti "naimisissa". Valehteleminen ei kannata, kun voitte keskustella asiasta ja voit sanoa miehellesi tuon, mitä kirjoitit: että et halua ihmisten pääsevän yhdellä klikkauksella miehesi profiiliin.
Kun on kyseessä oma aviomies, oletettavasti siis ihminen, jonka tunnet edes kohtalaisesti, niin etkö voisi sanoa hänelle suoraan, että poistan tietosi fb:n parisuhdestatuksestani syystä x?
Poistuu. Mutta mitä väliä? Ai tuttusi eivät saa nähdä, millainen miehesi on, mutta miehesi tuttujen täytyy nähdä miten ihana ja rakastava vaimo olet? Vähän kuulostaa mustasukkaiselta. Sinuna eroaisin, jos luottamusta ei löydy tuon vertaa.