Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotako?

Vierailija
11.02.2016 |

Takana suht pitkä parisuhde miehen kanssa. Yli kymmenen vuotta ja tässä välissä on oltu myös erossa kertaalleen ja palattu yhteen. Tästä on aikaa noin neljä vuotta. Pari viimeistä vuotta on taas ollut ajoittain ihan hirveää tervanjuontia. Tuntuu, että yhteenpalaaminen oli todella suuri virhe. Toki välillä on ollut ihan mukavaakin, jonka takia suhteeseen olen jämähtänyt.

En edes tiedä mikä miehessä ärsyttää eniten. Hän on kova stressaamaan asioista ja purkaa turhautumisen helposti sitten kiukuttelemalla kotona. Mies oli aluksi pari vuotta työttömänä ja rahattomuus aiheutti stressia ja ajattelin, että tilanne korjaantuu, kun hän joskus pääsee töihin. No mitä vielä... Tuntuu, että tilanne on mennyt vain hurjemmaksi ja mukaan on tullut se, että hän ei jaksa tehdä viikolla mitään muuta kuin istua tietokoneella..

Tietokone oli jossain vaiheessa isompikin ongelma, sillä hän pelasi aamusta iltaan. Nyt hän sentään malttaa viikonloppuisin päivällä käydä kanssani esimerkiksi koirien kanssa lenkillä, tosin viime aikoina on tuntunut, että haluan lenkkeilyttää koirat mieluummin yksin.

Seksiä meillä ei ole juuri ollenkaan. Viimeisen kahden vuoden aikana peitto on heilunut varmaan yhden käden sormin luettavat kerrat. Ja meillä oli jokin aika sitten 9kk väliä, ettei tapahtunut mitään. Ja sitten kun tapahtui, niin minusta tuntui että se oli virhe. Tuntuu, että mies ei viehätä minua enää lainkaan.
Nyt mies on alkanut haluamaan läheisyyttä, halailua, koskettelua yms. Mutta nämä vain ahdistavat minua.

Kyse ei nyt ole siitä, että ajattelisin ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella vaan siitä, että olisin mieluummin yksin kuin seurustelisin hänen kanssaan... Emme ole naimisissa, meillä ei ole yhteistä omaisuutta ja meillä ei ole lapsia ja pelkkä ajatus näistä saa minut ahdistumaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ihan selvää ole; eroa hyvä ihminen.

Tuossa ei ole mitään mitä kannattaisi alkaa parantelemaan kun ei rakkauttakaan tunnu olevan.

Vierailija
2/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei myöskään käynyt selväksi, miksi ihmeessä olet vielä hänen kanssaan? Et mainitse yhtään hyvää puolta suhteestanne, onko sellaisia? 

Kuulostaa siltä, ettet halua enää yrittää, ja siinä ei ole mitään väärää. Turhaan vaan edelleen roikut miehen kanssa, jos lopputulos on jo selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että sinun tunteesi miestä kohtaan ovat hiipumassa. Ja miehellä on ehkä jokin henkilökohtainen ongelma (masennus?, huono työviihtyvyys?), eikö hän todella halua elämältään muuta työn lisäksi kuin koneella istumista?

Vierailija
4/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että miksi palasitte yhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme