Onko kukaan mies koskaan onnistunut?
Kommentit (10)
Siis nainen seisoo ja mies tulee takaapäin sisään ja nainen saa sellaisen orgasmin, että jäykistyy pystyyn hetkeksi, vaatii mieheltä paksua terskaa, joka osuu pamputuksessa naisen G-pisteeseen. Itse olen onnistunut muutaman kerran. Ap.
Mut voit tulla panemaan pystyyn koska vain haluat. N24
No ei kai nää pikku kiku impotentit ketään pystyyn pane.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnistunut muutaman kerran. Ap.
No etkö tavallaan jo itse vastannut kysymykseesi. On kukaan mies onnistunut kertomasi perusteella.
Täh? Ihan normiseksiä.... Missäs päin N24 odottelee kunnon pystypanoa?
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ihan normiseksiä.... Missäs päin N24 odottelee kunnon pystypanoa?
Nyt et ymmärtänyt, pystypanoapa hyvinkin, mutta oletko saanut naista jäykistymään orgasmista huumaantuneena.
Outo juttu, että joku jäykistyy, mutta toki kaikki naiset saavat erilaisen orgasmin. Minun kumppanini menettää jalkojen hallinnan. Jalat alkavat vapista ja samalla selkäranka nytkii. Meillä tuo olisi vaarallista, jos minäkin saisin orgasmin samalla hetkellä, sillä minä siirryn pois tästä maailmasta muutamaksi hetkeksi, minäkin. Yhtäaikaisen pystyorgasmin jälkeen meillä tarvittaisiin ambulanssia kahdelle potilaalle, pelkään nimittäin, että penikseni taittuu, kun kumppani menettää jalkojensa kantokyvyn. Hui kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu, että joku jäykistyy, mutta toki kaikki naiset saavat erilaisen orgasmin. Minun kumppanini menettää jalkojen hallinnan. Jalat alkavat vapista ja samalla selkäranka nytkii. Meillä tuo olisi vaarallista, jos minäkin saisin orgasmin samalla hetkellä, sillä minä siirryn pois tästä maailmasta muutamaksi hetkeksi, minäkin. Yhtäaikaisen pystyorgasmin jälkeen meillä tarvittaisiin ambulanssia kahdelle potilaalle, pelkään nimittäin, että penikseni taittuu, kun kumppani menettää jalkojensa kantokyvyn. Hui kauheaa.
Toi johtuu siitä, että sun terskasi on kuin lyijykynän pää, ei mahtiterska, eli luokkaa reilu tomaatti. Niillä niitä naisia jäykistetään pystyyn, siis mahtiterskoilla.
MUA VOI TULLA PANEENN PYSTYASENNOS KOSKA VAAN! MAHTAVAA! SAIN JUURI ORGASMISN UUH 23 CM tuli sissäääni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Öö?