Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän kirjaa luin lapsena?

Vierailija
10.02.2016 |

Muistan hyvin hämärästi, koska tästä on varmaan ainakin 25 vuotta aikaa. Kirjassa lapsi/lapsia lukittiin asumaan jonnekin yläkerran huoneeseen, josta pääsivät leikkimään vintille. Vintti oli aika pelottava paikka. Itse talo oli hieno, olisiko lapsen/lasten (voisiko olla että lasten lkm kasvoi vuosien edetessä) äiti laittoi lapset sinne, ehkä isoäidin talo. Talossa järjestettiin juhlia, mutta lapset joutuivat asumaan tuolla vintillä...

Aika pelottava oli, mutta silti todella koukuttava ja jotain kaunista siinä oli. Mutta mikä ihmeen kirja tämmöinen on? Muistaakseni niitä oli useampi samassa sarjassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virginia Andrews: pimeyden kukat☺

Vierailija
2/4 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jain ihan koukkuun lukemaan naita. Olin ala-asteella! Aikamoinen meininkihan niissa kirjoissa oli ala-asteikaiselle... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAH, kiitos paljon avusta, oon miettinyt tätä pääni puhki! :) Oli kyllä varsin koukuttava sarja, ja joo, aika raju meno kakaran mielikuvitukselle... 

Ap

Vierailija
4/4 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillä oli tää kirjasarja ja oli kyllä raastavan koukuttava! Myös pikkusisko oli kuulemma lukenut näitä ala-asteella. Ei ennen taidettu paljon kattoa mitä lapsetkin lueskeli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi