Lihottaminen on aika työlästä
Olen siis 25v nainen, ja lihotuskuurilla työn vuoksi. Paino pitäisi saada 50->70kg. Nyt on kuukausi jo menty ja täytyy sanoa että on raskasta hommaa. Kokoajan joutuu syömään, napostelemaan, ei treenejä, ei mitään. Kiloja on nyt 56 ja näytän itseasiassa aika hyvältä - kaikki näyttää menevän reisiin ja peppuun. Mutta ikinä en kyllä voisi elää näin. Jatkuvaa ruokailua, turvotusta ja huonoa oloa. Olen entistä vakuuttuneempi että lihavuus on hyvin pitkälle itseaiheutettua. Ei tällaisia määriä syö kukaan. Kaikki vesikin on pitänyt korvata mehuilla ym. että saa kaloreita. En malta odottaa että voi taas alkaa syödä normaalisti.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Paljonko oot pitkä?
Vähän myöhässä, mutta pituutta 170cm
Minkä työn vuoksi pitää lihottaa 20kg? En usko tätä ja jos pitäisikin niin miksi helvetissä kukaan suostuisi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Minkä työn vuoksi pitää lihottaa 20kg? En usko tätä ja jos pitäisikin niin miksi helvetissä kukaan suostuisi tähän.
Esim. toimittajat, tutkimukseen osallistuva, malli
Vierailija kirjoitti:
Koska suhtaudun työhöni intohimolla. Siksi!
Ap, joka oli myös 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. toimittajat, tutkimukseen osallistuva, malli
Miksi toimittajan pitäisi lihoa? Mallit taasen yleensä laihduttavat..?
Mä pidätän naurua, se sit pärähtellöö pieruna ulos.
Sitähän ei niin helposti huomaa ainakaan kasvoista.
Heh, ei tämä ole provo :) pääsette seuraamaan työni tuloksia luultavasti n. Vuoden kuluttua. Olettaen tietysti että onnistun kerryttämään niitä kiloja.
Ap
Näyttelijä? Eikö Samuli Edelmannkin joutunut lihomaan johonkin rooliinsa varsin rajusti?
No onpa vaikeeta syödä joka päivä suklaalevy. Älä tee elämästä liian vaikeeta.
Herää unestasi, homma on kiinni aineenvaihdunnasta, joka sinulla toimii joko tehokkaasti tai yliaktiivisesti. Ja jos sinulla ei ole stressiäkään, keho ei näe mitään syytä alkaa kerryttää massiivisesti vararavintoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suklaalevy päivässä lihota kaikkia.
Itse olen mies enkä todellakaan ole koskaan pystynyt syömällä painoa lisäämään. Salilla joitakin kiloja kyllä, mutta nekin lähinnä rintaan ja käsiin. Jalkoihin ei tartu vaikka kuinka kyykkää.
Mutta syöminen tosiaan. Kun mahaan ei mahdu enempää niin ei mahdu.
Nykyään asia tosin ei häiritse, olen vaan tyytyväinen että olen siunattu kropalla joka ei lihoa, vaikka syön vaimon kakkuja, sipsejä ja olutta harva se hetki.
M36V
Lisää öljyä ruokaan, voita, täysmaitoa jne. Kaloritiheitä ruokia niin johan nousee vaa'an lukemat. Salaattia saa puputtaa monta kiloa että lihoo, toisin kuin vaikka lihaa, pastaa ja juustoja. Siihen päälle pari sataa grammaa herkkuja(sipsit, suklaat, karkit yms yleensä n. 500 kcal/100 g, joten siitä 1000 kcal lisää energiaa), niin ihme jos ei liho. 1 kg = 7000 kcal, siitä vaan laskemaan. Etsi netistä BMR laskuri ja laske kulutuksesi, lisää siihen liikunnan kuluttamat kalorit ja lisää kaiken päälle 1000 kcal päivässä. Taattu kilon lihominen viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Suklaalevyllä et lihoa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Miten on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät syö suklaalevyjä, lihavatkaan.
Kyllä lihotus on yhtä vaikeaa kuin laihutus, siinä pitää saada väännettyä elimistön itsevalitsema toimintatapa käyntiin johonkin toiseen suuntaan joko stabiilista tai vastakkaisesta suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Lisää öljyä ruokaan, voita, täysmaitoa jne. Kaloritiheitä ruokia niin johan nousee vaa'an lukemat. Salaattia saa puputtaa monta kiloa että lihoo, toisin kuin vaikka lihaa, pastaa ja juustoja. Siihen päälle pari sataa grammaa herkkuja(sipsit, suklaat, karkit yms yleensä n. 500 kcal/100 g, joten siitä 1000 kcal lisää energiaa), niin ihme jos ei liho. 1 kg = 7000 kcal, siitä vaan laskemaan. Etsi netistä BMR laskuri ja laske kulutuksesi, lisää siihen liikunnan kuluttamat kalorit ja lisää kaiken päälle 1000 kcal päivässä. Taattu kilon lihominen viikossa.
Missä karkeissa tai sipseissä on 500kcal/100g? Snikkersissä on 270kcal/100g ja puhtaassa voissa on 700kcal/100g
Mulla sama juttu. Paljonko oot pitkä?