Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se haittaa jos on lapsellinen?

Vierailija
10.02.2016 |

En kyllä ymmärrä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmällä minäkään, minutta on niin mukava söpöstellä, hihittää ja lässyttää, eikun tiit lättyttää, hihii hihi!!11 Haluan myöt että kaikki kiinnittävät minuun jatkuvatti huomiota, ahihi!11

Vierailija
2/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmällä minäkään, minutta on niin mukava söpöstellä, hihittää ja lässyttää, eikun tiit lättyttää, hihii hihi!!11 Haluan myöt että kaikki kiinnittävät minuun jatkuvatti huomiota, ahihi!11

Et tainnut tajuta ap:n pointtia.Itse ainakin ymmärrän lapsellisuuden lapsenmielisyydeksi,leikkisyydeksi.

Huomiohuoraaminen on ihan eri asia,toki sitä voi tehdä myös tuolla kuvailemallasi tyylillä.

Ja vastauksena ap:n kysymykseen:ei mitäään,jos kuitenkin aikuismaisesti huolehtii itsestään ja perheestään.Walt Disneyn sanoin:"Suurin ongelma maaailmassa on se,että liian monet kasvavat aikuisiksi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut tajuta ap:n pointtia.Itse ainakin ymmärrän lapsellisuuden lapsenmielisyydeksi,leikkisyydeksi.

Huomiohuoraaminen on ihan eri asia,toki sitä voi tehdä myös tuolla kuvailemallasi tyylillä.

Ja vastauksena ap:n kysymykseen:ei mitäään,jos kuitenkin aikuismaisesti huolehtii itsestään ja perheestään.Walt Disneyn sanoin:"Suurin ongelma maaailmassa on se,että liian monet kasvavat aikuisiksi."

Nämä lasenmieliset ovat juuri omasta mielestään niitä leikkisiä ja valloittavia, mutta oikeasti he ovat juuri niitä huomiohuoria ja special snowflakeja jotka lässyttävät, piipittävät ja käyvät ihmisten hermoille.

Vierailija
4/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lasenmieliset ovat juuri omasta mielestään niitä leikkisiä ja valloittavia, mutta oikeasti he ovat juuri niitä huomiohuoria ja special snowflakeja jotka lässyttävät, piipittävät ja käyvät ihmisten hermoille.

Sinulla on kovin kapea maailmankatsomus.Itse ainakin tykkään esimerkiksi katsoa piirrettyjä ja värittää,mutta en harrasta kuvailemaasi lässytystä.

Vierailija
5/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ennemmin vanha kuin aikuinen"

Käyn töissä, huolehdin perheestäni ja siitä että katto on pään päällä ja ruoka pöydässä. Yritän ain apitää mielessä lapsenmielisyyden ja uteliaisuuden. Toivon ettei minusta tule koskaan kyynistä kantturaa joka kävelee ja puhuu vaikka on kaatunut henkisesti hautaan jo vuosia sitten.

Vierailija
6/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika on vähän lapsellinen. Mutta en todellakaan pidä huonona asiana sitä, että se viihtyy vielä kotona eikä notku missään kaupan rappusilla räkivien ja tupakoivien ei-lapsellisten ikätovereiden kanssa.

Meillä oli myös töissä vähän lapsellinen nuori harjoittelemassa. Ei sekään ollut haitta. Yritti tsempata ja olla töissään aikuisen vastuullinen ja kykeni siihen hyvin ikäisekseen. Lapsellisuus näkyi sitten arkuutena ja epävarmuutena, mikä oli siinä mielessä sääli, että pojasta näki, miten raskasta noiden ominaisuuksien kanssa oli aikuisten maailmassa. Mutta ei nuo ominaisuudet työntekoa haitanneet. Ja täysi-ikäistyttyään nuori mies on aikuistunut vinhaa vauhtia. Luulen, että on nyt aika eri ihminen jo.

Vierailija
7/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ennemmin vanha kuin aikuinen"

Käyn töissä, huolehdin perheestäni ja siitä että katto on pään päällä ja ruoka pöydässä. Yritän ain apitää mielessä lapsenmielisyyden ja uteliaisuuden. Toivon ettei minusta tule koskaan kyynistä kantturaa joka kävelee ja puhuu vaikka on kaatunut henkisesti hautaan jo vuosia sitten.

Juuri näin mä ymmärrän "lapsellisuuden",ilmeisesti tuo joka jauhaa huomionkipeistä lässyttäjistä tuntee vain sellaisia tyyppejä ja on päätellyt että kaikki lapselliset ihmiset ovat huomionkipeitä lässyttäjiä.Ai että mua ärsyttää ihmiset,jotka julistaa omaa mielipidettään ehdottomana totuutena!

Vierailija
8/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus (esim. piirrettyjen katsominen, pelien pelaaminen tai värityskirjojen värittäminen) on pahasta niiden mielestä, jotka ovat henkisesti jumittuneet siihen teini-iän kehitysvaiheeseen, jossa kaikki lapsuuteen viittaavakin on "sika noloo!".

Tosin tietysti on huomioitava, että jos lapsellisuus estää muiden aikuisten kanssa toimimisen normaalisti (esim. järkevän keskustelun vaikka päivän uutisesta), tai muuten rajoittaa normaalia elämää (esim. ei huolehdi lapsistaan tai mene töihin, koska pelaa mielummin), niin kyseessä on ongelma.

Vierailija
9/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisuus (esim. piirrettyjen katsominen, pelien pelaaminen tai värityskirjojen värittäminen) on pahasta niiden mielestä, jotka ovat henkisesti jumittuneet siihen teini-iän kehitysvaiheeseen, jossa kaikki lapsuuteen viittaavakin on "sika noloo!".

Tosin tietysti on huomioitava, että jos lapsellisuus estää muiden aikuisten kanssa toimimisen normaalisti (esim. järkevän keskustelun vaikka päivän uutisesta), tai muuten rajoittaa normaalia elämää (esim. ei huolehdi lapsistaan tai mene töihin, koska pelaa mielummin), niin kyseessä on ongelma.

Tämä oli viisasta tekstiä :) Lapsellisuudessa siis ei ole mitään pahaa,jos se ei haittaa normaalia aikuisen elämää.

Vierailija
10/18 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän pariskunnan jotka on kohta 50v ja ne perseilee sen minkä kerkee ja itekkin olen emännän kanssa jäänyt vähän 10v tasolle. Niin viitaten tähän pariskuntaan niin ne on oikeesti paljon mielenkiintosempia ihmisiä kun nämä "aikuiset" 50veet. Haluanko elää tosikkona vai lapsenmielisenä ja onnellisena? Voihan se tosikkokin olla onnellinen, mutta tylsältä vaikuttaa heidän elämä.

Vierailija
11/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän pariskunnan jotka on kohta 50v ja ne perseilee sen minkä kerkee ja itekkin olen emännän kanssa jäänyt vähän 10v tasolle. Niin viitaten tähän pariskuntaan niin ne on oikeesti paljon mielenkiintosempia ihmisiä kun nämä "aikuiset" 50veet. Haluanko elää tosikkona vai lapsenmielisenä ja onnellisena? Voihan se tosikkokin olla onnellinen, mutta tylsältä vaikuttaa heidän elämä.

Nimeomaan,kauhea ajatus ettei voisi tehdä asioita joista nauttii,koska pitää olla "aikuinen" :)

Vierailija
12/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän kakka pissa huumori on parasta mitä tiedän.

Pahimmat jutut mitä sattuu mulle näin lasten äitinä on se kun pitäisi kauhean vihaisesti kieltää lasta nauramasta jollekin tosi paskalle jutulle ja itteä rupeaa naurattamaan ne mukuloiden jutut aivan kamalasti.

Ole siinä sitten vastuullinen vakava hyvä vanhempi kun itse kikattaa jollekin lapsen jutulle,JOLLE EI TODELLAKAAN aikuisen ihmisen pitäisi nauraa!;)

(katsotaan moniko tosikko tästä repii hermot)

Vierailija
13/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ihmnen aidoimmillaan

Vierailija
14/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus ja lapsenmielisyys ovat kaksi eri asiaa. Ensimmäinen on negatiivinen ilmaus, jälkimmäinen positiivinen (no ei kaikkien mielestä).

Itsekin olen lapsenmielinen. Se on sitä pieruhuumoria ja höpsöttelyä ja lastenleffoista tykkäämistä jne.

Lapsellisuus sen sijaan on keskenkasvuisuutta, sitä, ettei osata hoitaa asioita kuten aikuisen pitäisi. Esim mököttäminen, mykkäkoulu, ym ei-rakentavat toimintamallit ovat lapsellisia. Tai liiallinen itsekkyys ja epä-empaattisuus (no periaatteessa samoja asioita). Esim. "En tuu sun juhliin kun kutsuit sen yhden tyypin josta en niin tykkää" on lapsellista.

Vierailija
15/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia näyttää haittavaan paljonkin, kun 33-vuotias mies tykkää animesta ja My Little Pony: Friendship Is Magicista.

Vierailija
16/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no hedelmälliset ihmiset joilla on lapsia ovat lapsellisia.

Naivi luonne on noloa , kuitenkin sopii nuorekkaille ihmisille

Vierailija
17/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskusteluun vedetään mukaan lapsekkuus, kun kyse oli lapsellisuudesta?  

Vierailija
18/18 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsellinen,kiukuttelen miehelle ja välillä lapsillekin.

Olen lapsekas,kikatan kakkipissijutuille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi