Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikamoinen yllätys, 25 viikolla raskaana

Vierailija
10.02.2016 |

Selvisi kun menin ihan perustarkastukseen gynelle... Lapsi on kyllä ollut tulevaisuudensuunnitelmissa mutta näyttää nyt toteutuvan odotettua nopeammalla tahdilla. Melkoinen shokki kyllä, asutaan tällä hetkellä pienessä yksiössä ja elämäntilanne ei ehkä aivan ihanteellinen mutta eiköhän tässä pärjätä.

Pieni painonnousu (olen normaalipainoinen) ja niukaksi ja epäsäännöllisiksi muuttuneet kuukautiset oli mennyt stressin piikkiin, mitään muuta "oireita" mulle ei edes ole ollut. Onneksi en ole viimeaikoina juurikaan alkoholia käyttänyt...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vatsasta huomaa? Onnea!

Vierailija
2/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä yllätys! Paljon onnea😊 Itselläni oli alkuraskaus kaikkein vaikein, sikäli kiva ettei tarvinnu sun ainakaan kärsiä siitä😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, jos on positiivinen yllätys :) Itse olisin tuossa tilanteessa kauhuissani. Saako kysyä, mikä ehkäisy oli käytössä? Itse siis pillerin syöjä ja menkat muuttuneet niukoiksi. Gyne sanoo, että normaalia, niin kai siihen luotan.

Vierailija
4/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vatsasta huomaa? Onnea!

Nyt kun asian tietää niin kyllä sen alkaa huomata. Vaikka aika pikkuinen tämä silti on vielä. Kiitos!

Ap

Vierailija
5/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, jos on positiivinen yllätys :) Itse olisin tuossa tilanteessa kauhuissani. Saako kysyä, mikä ehkäisy oli käytössä? Itse siis pillerin syöjä ja menkat muuttuneet niukoiksi. Gyne sanoo, että normaalia, niin kai siihen luotan.

Kiitos, kyllähän tää hiukan hirvittää mutta nyt kun on alkujärkytyksestä selvinnyt niin selkeästi positiivinen yllätys. Kierukka, oli ilmeisesti päässyt itsekseen tippumaan.

Ap

Vierailija
6/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun et saa enää äitiysavustusta :( kun sen kriteerit on että on käynyt ennen 5. kuukautta lääkärissä/ neuvolassa.  PALJON ONNEA raskausuutisesta :)!

Vierailija
7/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satikos inspiksen tähän aloitukseen tuosta tämän päivän iltasanomien uutisesta, jossa hollantilainen nainen sai tietää olevansa raskaana vasta 37. raskausviikolla? Ihan vinkiksi, me muutkin luetaan näitä nettilehtiä. :)

Vierailija
8/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään liitoskipuja lantiossa? Etkö ole tuntenut vauvan liikkeitä? Mutta siis onnea.

Vierailija
9/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun et saa enää äitiysavustusta :( kun sen kriteerit on että on käynyt ennen 5. kuukautta lääkärissä/ neuvolassa.  PALJON ONNEA raskausuutisesta :)!

Oon ymmärtänyt, että tälläisessä tilanteessa voi äitiysavustusta silti saada. kun on joku perusteltu syy miks siellä lääkärissä tai neuvolassa ei ole käyty.

Ap

Vierailija
10/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satikos inspiksen tähän aloitukseen tuosta tämän päivän iltasanomien uutisesta, jossa hollantilainen nainen sai tietää olevansa raskaana vasta 37. raskausviikolla? Ihan vinkiksi, me muutkin luetaan näitä nettilehtiä. :)

Mä en lue iltasanomia.. Ei nää yllätysraskaudet niin harvinaisia ole, meitä on aika paljon.

Ap

Vierailija
11/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla raskaana jos tuntee ovulaation? Olen siis aina tuntenut ja parina kuukautena menkat alkaneet todella aikaisin ja oviskipu jäi pois, mutta sitten tässä kierrossa taas tunsin sen voimakkaana.

Jos nytkään ei olisi ollut oviskipua/limoja, olisin tehnyt kyllä jo testin varmuuden vuoksi. Nyt menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina, viime kierrossa tulivat 4 päivää aikaisemmin mitä normaalisti.

Vierailija
12/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lue iltasanomia.. Ei nää yllätysraskaudet niin harvinaisia ole, meitä on aika paljon.

Ap

Niinpä. Itse olen nyt rv 16 ja edelleen tulee menkat ihan normaalisti, vatsa ei ole kasvanut eikä muitakaan oireita ole. Lapsi oli toiveissa joten testailin säännöllisesti ja sillä tämä selvisi. Mutta jos ei oltaisi lasta toivottu, niin en kyllä varmaan viekäkään olisi huomannut mistään että olen raskaana.

Vierailija
13/13 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä voi olla kuukautiset raskaanaollessa? Kaksi kohtua?