Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla koskaan alusvaatekaapillasi käydessäsi herännyt epäilys, että miehesi on salaa pukeutunut alusvaatteisiisi poissa ollessasi?

Vierailija
10.02.2016 |

Niin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan käyny mielessäkään.

Mies

Vierailija
2/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensinnäkään mies ei ole koskaan yksin kotona, toiseksi hän ei mahtuisi alusvaatteisiini, kolmanneksi alusvaatekaappini on aina siinä järjestyksessä, mihin sen jätin ja neljänneksi, mikä riittäisi myös ainoaksi syyksi: en voisi kuvitellakaan, että mies haluaisi tehdä sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes käväissyt mielessä. Mitä hel..? :D

Vierailija
5/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ensinnäkään mies ei ole koskaan yksin kotona, toiseksi hän ei mahtuisi alusvaatteisiini, kolmanneksi alusvaatekaappini on aina siinä järjestyksessä, mihin sen jätin ja neljänneksi, mikä riittäisi myös ainoaksi syyksi: en voisi kuvitellakaan, että mies haluaisi tehdä sellaista.

Jotain nurmijärveläistä omakotitaloasumista? Miksei mies koskaan ole yksin kotona? 

Mutta uskon, että valtaosa, lähes 100 prosenttia miehistä eivät pukeuden vaimojensa alusvaatteisiin, vaikka tilaisuus olis. 

Eli olen sun kanssa samoilla linjoilla. 

Vierailija
6/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vahingossa laittanut omat pöksyni miehen laatikkoon. Sehän vetäs ne aamuhämärissä jalkaansa ja ihmetteli iltapäivällä töissä, kun pallit ei mahdu housuihin:)

Vierailija
7/7 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Kissoja olen kyllä joskus joutunut epäilemään, kun ovat oppineet avaamaan vaatekaapin ovet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi