Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi feministit syyllistävät KAIKKIA miehiä?

Vierailija
10.02.2016 |

Miehet alistavat, miehet raiskaavat, miehet sitä ja miehet tätä. Kun mies huomauttaa, ettei kaikki miehet ole tuollaisia, feministit kieltävät syyllistävänsä kaikkia miehiä. Kun pöly on laskeutunut, alkaa taas KAIKKIEN miesten syyllistäminen. He eivät välttämättä sano sitä suoraan, mutta asian voi ymmärtää siten, koska feministit jättävät sanomatta monia asioita.

Mikseivät feministit tee selvemmin selväksi etteivät syyllistä kaikkia miehiä? Ai niin, eiväthän KAIKKI feministit ajattele näin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden mielestä kaikki miehet raiskaa, mamut nimittäin.

Vierailija
2/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi, enkä syyllistä ketään sukupuolen takia. Jos jotain ihmistä syyllistän jostain, niin silloin syyllistän syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on verbeillä syyttää ja syyllistää?

Ja itse asiasta: sapelihammasfeministeillä on sama tyyli kuin rasisteilla, eli turhaa niitä miehiä ja vääränvärisiä on lajittelemaan ruveta.

Vierailija
4/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi, enkä syyllistä ketään sukupuolen takia. Jos jotain ihmistä syyllistän jostain, niin silloin syyllistän syystä.

Sinä olet sitten fiksu. Mutta hyvin usein törmää siihen että miehet niputetaan yhteen (negatiivisessa mielessä). Luulisi että feministit olisivat varovaisia tuommoisten asioiden kanssa, sillä eiväthän he halua niputtaa syrjittyjä vähemmistöjäkään yhteen.

Vierailija
5/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin tämä kaikkien miesten syyllistäminen ilmenee?

Töissä n. 30 v. miehet olivat tyystin järkytteitä viime aikoijen raiskausuutisoinnista. Heitä ei jostain syystä samalla tavoin järkyttänyt suomalaisten tekemät häirinnät, jos tästä mainitsi ilmeisesti syyllisti kaikki suomalaiset miehet.

Vierailija
6/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on verbeillä syyttää ja syyllistää?

Oliko tuo retorinen kysymys vai oletko oikeasti utelias? Syyttäminen on suorempaa, mutta "sapelihammasfeministien" taktiikka on parhaimmillaan hiottu niin, että asian voi ymmärtää monella tavalla, mitta rivien välistä huokuu miesten syyllistäminen. He kirjoittavat usein niin että heillä on jokin salaovi mistä paeta jos heitä aletaan kritisoimaan miesten syyttämisestä. Syyllistäminen on hienovaraisempaa ja se tapahtuu monesti rivien välistä. Olisin voinut puhua syyttämisestäkin, sillä jos niputtaa kaikki miehet yhteen, nin sehän on jo suora syytös.

Ap

Vierailija
7/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitten fiksu. Mutta hyvin usein törmää siihen että miehet niputetaan yhteen (negatiivisessa mielessä). Luulisi että feministit olisivat varovaisia tuommoisten asioiden kanssa, sillä eiväthän he halua niputtaa syrjittyjä vähemmistöjäkään yhteen.

Niputtamista harrastetaan silloin, kun asiat halutaan pitää yksinkertaisina. Niputtaja itse on yleensä myös melko yksinkertainen, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
8/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joku esimerkki. Linkki juttuun vaikkapa kelpaa.

Vierailija
9/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän palstankaan feministit tiedä mitä mieltä feminismistä ovat tai mitä feminismi oikeasti on.

Kätevä keppihevonen jolla ratsastaa aina tilanteeseen ja itselleen  sopivalla tavalla.

Vierailija
10/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä n. 30 v. miehet olivat tyystin järkytteitä viime aikoijen raiskausuutisoinnista. Heitä ei jostain syystä samalla tavoin järkyttänyt suomalaisten tekemät häirinnät, jos tästä mainitsi ilmeisesti syyllisti kaikki suomalaiset miehet.

Vaikkapa niputtamalla miehet yhteen kyseenalaisissa tilanteissa. Esim "miehet eivät voi vastustaa primitiivisiä himojaan.. #lääppijät". Jos tuohon kommentoi , että ei kaikki miehet tuota tee, vastaukseksi saa pilkkaamista, #notallmen.

Ap

Vierailija
11/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi ihmiset eivät voi jo ymmärtää mitä feminismi on? Feminismi EI ole vastakohta sovinismille.

Vierailija
12/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syytä enkä syyllistä miehiä. Onneksi oikeassa elämässä miehet ovat fiksuja, toki muutama poikkeus on elämän varrella tullut tavattua.

Tällä palstalla taas joku nainen kirjoittaa tai kysyy jotain omasta miehestään ja kommentit ovat sitten jokaisen kirjoittajan omasta miehestä, niin heti joku mies alkaa huutamaan miesvihasta. Suurin osa miesten aloittamista ketjuista on miksi suomalaiset naiset sitä ja tätä. Onkohan syynä se, että naiset ovat parisuhteessa ja miehet eivät, joten heillä ei ole omakohtaista kokemusta naisista?

Vierailija
13/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla hieno elämä.

Vietät päivä ulisemassa vauvapalstalla feminismistä. Työttömänä loisien. Niillä työssököyvien naisten maksamilla veroilla.

Mieti nyt itsekin kuinka epäonnistunut olet.

Vierailija
14/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, joku esimerkki. Linkki juttuun vaikkapa kelpaa.

Voisin linkata tähän noin kymmenen eri twitter-tiliä, joissa tuota esiintyy jatkuvasti, mutta en viitsi yksityishenkilöiden asioita alkaa ruotimaan. Ja monesti näillä feministeillä on ihan hyviäkin pointteja, joten siinä toinen syy jättää heidät rauhaan.

Ap

Vierailija
15/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet? Feministit eivät ole koskaan syyllistäneet minua. Olen 41-vuotias mies.

Vierailija
16/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa niputtamalla miehet yhteen kyseenalaisissa tilanteissa. Esim "miehet eivät voi vastustaa primitiivisiä himojaan.. #lääppijät". Jos tuohon kommentoi , että ei kaikki miehet tuota tee, vastaukseksi saa pilkkaamista, #notallmen.

Ap

Miksi puhut feminismistä kun et selkeästi ymmärrä siitä mitään?

Juuri feministien mukaan miehet eivät ole primitiivisiä olentoja. Otapa selvää ensin koko asiasta ja katsotaan uudelleen. Nyt väittely on ajanhukkaa, koska olet niin ulalla.

Vierailija
17/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä perustellut kantasi, muttet todistanut sen todenperäisyyttä eli missä ja kuka feministi näin sanoo?

Vierailija
18/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siihen 80 sentin hokemaan olennaisesti kuuluu, että miehet syrjivät naisia. Se koskee käytännössä meitä kaikkia. Syrjintänähän se esitetään, ei esim. naisten kunnianhimon tai osaamisen puutteena ja lyhyempi työaikakin unohtuu mainita käytännössä joka kerta.

Vierailija
19/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla hieno elämä.

Vietät päivä ulisemassa vauvapalstalla feminismistä. Työttömänä loisien. Niillä työssököyvien naisten maksamilla veroilla.

Mieti nyt itsekin kuinka epäonnistunut olet.

Olen kylläkin koulussa, mutta toisaalta loisin kyllä yhteiskunnan rahoilla sillä saan erilaisia tukia. Epäonnistunut voin hyvin olla, mutta ei sillä ole merkitystä tämän asian kannalta.

Ap

Vierailija
20/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota ihme vihaa olen minäkin ihmetellyt...

Olen muutaman täysverisen femisnistin kirjoituksia lukenut tuolta facesta (kavereita ovat) myös annettuja haastatteluita  olen lukenut. Nousee ihan hirveä myötähäpeä. Eniten ärsyttää näiden femakoiden puheet Me naiset, sitä ja me naiset tätä, ihan kuin he edustasivat kaikkia naisia. Minä en ainakaan sitä sontaa mene allekirjoittamaan, saavat puolestani pitää mielipiteensä ja pitää siitä meteliä jos tarvetta tuntevat, mutta että koitetaan edustaa kaikkia naisia, EI KÄY!