Ei meillä parisuhde muuttunut millään lailla lapsen saannin myötä.
Seksiäkin harrastettiin heti kun jälkivuoto loppui ja sen jälkeen ihan säännöllisesti. Miten se jollakin muilla loppuu/vähenee ja naiset hurahtavat vain äitiyteen?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä kuin ap: parisuhde ei muuttunut miksikään lasten (4) myötä. Perhe-elämä kyllä mutta sekin on vain positiivinen asia. Mä en todellakaan ymmärrä näitä mammoja jotka katoavat äiti-maahan lapsen saatuaan! En yhtään ihmettele uskottomia miehiä... kun eivät kotona saa kumppanuutta tai seksiä sitä haetaan muualta.
Seksiä on aina harrastettu km kerran viikossa viimeiset 20v eikä aikomustakaan vähentää ihan kevyin perustein. Meille parisuhde on äärimmäisen tärkeä ja lapset täydentävät sitä. Eivät korvaa.
Huomaatko, mikä tuossa on ongelmana? Onko sattumaa, että nimenomaan äidit katoavat sinne äiti-maahan, mutta isät eivät? Ja mistähän mahtaa johtua, että seksittömyys on tuossa tilanteessa lähinnä miehelle ongelma, vaikka nainenkaan ei sitä harrasta? Johtuisiko siitä, että taakat jakautuvat vähän eri tavalla ja toista kiinnostaa ne lapsen tarpeet enemmän kuin omat.
No jos ottaa kädettömän reppanan miehekseen:) Meillä - vaikka mies onkin meistä kahdesta enemmän rakentanut uraa - kotityöt on olleet aina molempien vastuulla samoin kuin lastenhoitokin. Asiasta ei ole koskaan tarvinnut erikseen keskustella tai varsinkaan riidellä. Eikä todellakaan ole tarvinnut käyttää seksiä aseena...
Ei, en todellakaan huomaa mikä voisi olla ongelmana kun on rakastava tasa-arvoinen parisuhde. Ja lasten tarpeet on aina huomioitu 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama parisuhde, vaikka "kolmatta pyörää" pitää rakastaa enemmän kuin puolisoa ja laittaa edelle kaikessa?
Millaisissa parisuhteissa te olette oikein eläneet ennen lasta?
Blääh, paska provo.
En ole. Onko se tosiaankin niin suuri tabu, että joku rakastaa puolisoaan enemmän (siksi tuossa sana pitää, koska yhteiskunta olettaa niin tapahtuvan ja pakkohan niin on sitten tehdä)? Minä voin myöntää jättäväni lapset tekemättä siksi, koska en halua ketään ylimääräistä meidän väliimme, enkä edes usko pystyväni rakastamaan ketään muuta niin paljoa kuin miestäni, vaikka miten pitäisi. Puistattaa kuunnellakin niitä äitejä, joille lapsi on tärkein ja mies joku sivustakatsoja lähinnä tai ainakin vastenmielisen paljon lapsen alapuolella prioriteeteissä.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Palataan tuohon teidän seksielämään parin vuoden ja parin lapsen päästä. Jos olette vielä yhdessä.
Ja naiset kun aina hehkuttaa ettei se seksielämä siitä mihinkään muutu. Paikat pysyy yhtä kireänä, mies tahtoo vielä entiseen tyyliin, tissit on terhakat jne. Tämä ketju on osoittanut, ettei niin todellisuudessa ole. Kiitos mammat rehellisyydestä! Vihdoinkin myönnätte. Sen verran peukutuksia tässä ketjussa.