Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että päiväni täyttyvät sillä että mietin vain kengänkokoani?

Vierailija
10.02.2016 |

:( Ei ole provo, olisipa.
Onko tämä normaalia? Tämä on ongelma jonka poistaisin heti jos voisin mutta en saa jalkaterääni muutettua.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos alat käyttämään sellaisia 60 luvun tosi leveä lahkeisia housuja jotka peittää jalkaterän kokonaan? vähän sotkuista loskassa mutta ymmärrän tuskasi täysin, niin monta kertaa kuunnellut kun porukat nauraa perään kun ohi on kävellyt tälläinen, itse yritän olla pokkana mutta kyllähän se huomiota kiinnittää :/ 

Vierailija
2/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen miettinyt miten onnellisia ovat ne ketä voi vaan kävellä nenäleikkaukseen tai rintojen pienennykseen :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti kiinnitä jalan kokoon huomiota, muuta kuin sinä itse. Itse olen 177cm ja kengänkoko 41, eikä kukaan ole ikinä mitään sanonut vaikka käytän kaikenlaisia kenkiä. Pää pystyyn vaan :)

Vierailija
4/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
5/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, tuolle sairaudelle on nimikin. Ihminen suhtautuu pakkomielteisesti ominaisuuteen, jota muut eivät edes huomaa.

Vierailija
6/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole normaalia. Miksi olet tyytymätön kengännumeroosi? Minulla on koko 43 ja ajattelen kengänkokoani kielteisessä mielessä muutaman kerran vuodessa, lähinnä jos haluamani kengät loppuvat numeroon 42. Mutta nettikaupoissa on hyvät valikoimat. Mieti, miten typerään vatvomiseen hukkaat elämääsi!

Vierailija
7/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkateräsi koko ei ole ongelma, vaan ongelma on päänuppisi sisällä. Ja onnittelut, voit hyvin todennäköisesti poistaa ongelmasi kokonaan menemällä terapiaan.

Vierailija
8/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia, tuolle sairaudelle on nimikin. Ihminen suhtautuu pakkomielteisesti ominaisuuteen, jota muut eivät edes huomaa.

Mikä tämän sairauden nimi on, muistatko/tiedätkö?

Vierailija
9/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen jalka ap sulla on? Itsekin surkuttelen välillä omia jalkojani (koko 40). Erityisesti varpaan kynsiä lakatessa ja uusia kenkiä ostaessa alkaa vituttaa mutta minkäs teet...

Vierailija
10/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tai iso jalka, harvemmalla meistä on kauniit jalat. Iso jalka on parempi, pysyy tukevasti pystyssä ;) Mielestäni hyvin hoidetut ja terveet jalat ovat pääasia. Hoida jalkojasi säännöllisesti, kuori, raspaa ja rasvaa, kyllä se siitä. Lisäksi tarvitset jonkun jalkafetistin suukottamaan jalkojasi ja varpaitasi säännöllisesti niin kehonkuvasi saa oikeat mittasuhteet. Tsemppiä!

Vierailija
11/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen jalka ap sulla on? Itsekin surkuttelen välillä omia jalkojani (koko 40). Erityisesti varpaan kynsiä lakatessa ja uusia kenkiä ostaessa alkaa vituttaa mutta minkäs teet...

Minulla sama koko. Usein ostan koon 39 kenkiä koska siinä koossa kenkä näyttää mielestäni vielä suht siedettävältä. Eli 25 cm on mielestäni se mitta josta ylöspäin kenkä näyttää kanootilta. :(Ap

Vierailija
12/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama koko. Usein ostan koon 39 kenkiä koska siinä koossa kenkä näyttää mielestäni vielä suht siedettävältä. Eli 25 cm on mielestäni se mitta josta ylöspäin kenkä näyttää kanootilta. :(Ap

Mulla on kokoa 41 ja olen 165cm tappi. 

Nuorena jalan koko oli ongelma, nyt 50v se ei enää niinkään vaivaa. 

Vierailija
13/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö.

Vierailija
14/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin yritän välillä ostaa 39 kokoa jos ne vaan suinkin mahtuu ilman että varpaat on ihan kippurassa... aina ensin sovitan 39 ja sitten vasta 40 :/ eihän se kivaa ole, varsinkin kun mun miehellä on 41-42 kokoinen jalka ja tuntuu jotenkin epänaiselliselta että meillä on melkeen saman kokonen jalka :(

Vierailija
15/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on tavallisen ja terveen (ja siis kauniin)muotoinen jalka kokoa 40 niin älä helkutissa pilaa sitä käyttämällä koon 39 kenkiä. Tuolla lailla saat itsellesi ennen pitkää ruman, vaivaisenluisen ja vasaravarpaisen muhkuraisen jalan joka edelleen on kokoa 40. Silloin se vasta huomiota kiinnittääkin...

Vierailija
16/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin yritän välillä ostaa 39 kokoa jos ne vaan suinkin mahtuu ilman että varpaat on ihan kippurassa... aina ensin sovitan 39 ja sitten vasta 40 :/ eihän se kivaa ole, varsinkin kun mun miehellä on 41-42 kokoinen jalka ja tuntuu jotenkin epänaiselliselta että meillä on melkeen saman kokonen jalka :(

Rakkulaiset känsäiset liikavarpaiset käpristyneet jalat ne on sit naiselliset...?

Vierailija
17/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranin aika nopeasti omasta jalkafobiastani, kun tapasin italialaisen jalkafetistin, joka todella ihastui jalkoihini. En mielestäni todellakaan omaa kauniita jalkoja, koko 40. Mutta kun joku osoittaa suurta rakkautta jalkojani kohtaan, todella arvostan tälläistä ihmistä. Miehen oma jalka oli kokoa 47, jalassa teetetyt käärmeennahkakengät.

Vierailija
18/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kenkäahdistuneet, tuijotatteko itse ihmisten kenkiä ja mietitte, että onpa tuollakin naisella valtavat kanootit, kuinka se kehtaa kävellä kadulla ihan pokkana, ja että onpa tuolla pitkällä miehellä naurettavan pienet jalat, eikö sitä hävetä. Tajuatteko itsekään, kuinka naurettavaa ja turhaa tuo on?

Vierailija
19/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ MIETIN VITTUREIKÄNI KOKOA JATKUVASTI, EIKÄ OLE PROVO

Vierailija
20/41 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 168 cm ja kengän koko 41, ruipelot jalat ja piiiiitkät varpaat. Harmittaahan se välillä jos löytää nätit kengät ja ei olekaan kokoja tai oma koko näyttääkin kanootilta. Mutta näillä mennään ;)