Josbmies hakee pankista 5K lainaa
Niin eihän ne siellä kysele avopuolisosta ja tämän tuloista mitään? Ei ole siis kyse lainasta jonka olisi ottamassa yhdessä kenenkään kanssa. Tarviiko vakuuden tuollainen laina?
Esim auto? Auton varten ottamassa jotta saa rahoitusyhtiön pois
Kommentit (6)
Hänellä on jo visa 1000 luottorajalla, voisiko esim sitä nostaa?
Tarkastelevatko kuitenkin tilitapahtumiani, vaikka en ole mukana? Sieltä hyvin äkkiä selviää että olen opiskelija ja ulosottoonkin näkyy maksuja
Toivottavasti ei minun takiani kaadu lainansaanti
Miten tuo miesten luokittelu kuuluu asiaan ja mikä ylipäätään on b-mies?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on jo visa 1000 luottorajalla, voisiko esim sitä nostaa?
Tarkastelevatko kuitenkin tilitapahtumiani, vaikka en ole mukana? Sieltä hyvin äkkiä selviää että olen opiskelija ja ulosottoonkin näkyy maksuja
Toivottavasti ei minun takiani kaadu lainansaanti
Et ole millään tavalla osallisena lainassa ellet itse niin halua. Lähtökohtaisesti jokainen vastaa itse yksin ottamastaan lainasta.
Noita luottorajojen nostoja ja kulutusluottoja voi hakea ihan verkkopankin kautta. Ei siinä tarvitse pankkiin lähteä ja aika helposti niitä saa jos on säännölliset tulot ja edellytykset maksaa laina.
Sitten se voi perustaa KKK-huppukerhon ja asioida KK-marketissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo miesten luokittelu kuuluu asiaan ja mikä ylipäätään on b-mies?
B-mies on sellainen, jonka palveluskelpoisuusluokka armeijassa on b. Ei vaikuta lainansaantiin mitenkään.
t: mies
Kulutusluottoa tarjoavat, jos ei ole takaajia tai vakuuksia antaa. Auto ei käsittääkseni pankille kelpaa. Ja ei avopuolisoa siihen liitetä ilman omaa tahtoa.
Eli kulutusluotto ei tarvitse yleensä vakuuksia tai takaajia mutta korot ja kulut ovat suuremmat sitten. Toinen vaihtoehto sitten luottokortti..