Uskoin teitä ja kaikki on pilallla!
Piti tavata elokuussa nettideitti. Olin menossa tapaamaaan mut sanoitte että en kelpaa ku oon läski. Lähetin kuvan miehelle mut sanoitte ettei kuvasta huomaa että oon läski. No en mennyt sitte. ollaan puoli vuotta kirjoteltu ja mies on nyt jättämässä mut kokonaan koska en uskalla mennä tapaaman sitä! Mies sanoi puoli vuotta sitte ettei oo pinnallinen mut te sanoitte ettei se koske läskiyttä. Ja on kuitenkin siinä asiassa pinnallinen. Nyt se raivoo mulle että jos en suostu tapaamaan niin hyvästi!
Kommentit (15)
Kuka päättää sun elämästä, sinä vai av-mammat?
Mun itsetunto on muutenkin paskana eron jälkeen ja olen sellanen erityisherkkä.
Oikeesti, teetkö kaiken niinkuin palstaraati määräilee?
No tässä uus määräys: laihduta! Ongelmat poistuu :)
Jokainen ihminen päättää omasta elämästään! Turha syyttää ketään muuta ja tosi naurettavaa on syytellä tätä palstaa.
Muistan jonkun keskustelun, missä mamma oli menossa panolle jollekin vanhalle hoidolle ja ongelma oli että oli lihonut sitten viime tapaamisen. Av:lla kannustettiin kertomaan lihominen ja menemäön treffeille, eikä se mies perääntynyt läskeistä!
Heh. Ja kuka on vastuussa siitä, että A) kysyit täältä ventovierailta ihmisiltä ja sitten B) tottelit heitä?
C) Mies ei voi jättää sinua koska nettisuhde ei ole suhde.
Mutta vakavasti puhuen, eikä sinulla nyt ole koulua tai työtä ja sinun pitäisi nyt keskittyä siihen?
Ei oo. Menen kouluun syksyllä. Nyt olen kotona lapsen kanssa.
Solet provo :D
Ja jos et ole niin heitä hyvä ihminen pois tuommonen että annat muitten tehä päätöksiä elämässäs! Pöljäkö olet?
Sanoin jo että itsetuntoni on ihan paska. Miten se kestäis sen että mies lähteekin karkuun?
Ongelma on ihan täysin sinun omien korvien välissä. Katso nyt hyvä ihminen ympärillesi ja totea omin silmin, kuinka valtavan läskit ämmät elävät aivan hyvässä parisuhteessa!
Itsetuntosi ei siis kestäisi sitä, että mies lähtisi karkuun, mutta kestää paremmin sen, että eräät av-mammat ovat sitä mieltä, että nainen ei voi olla koskaan liian laiha ja laitat tämän palstan syyksi sen, että kuljet ehkä onnesi ohi.
Jos täällä neuvotaan työntään pää vessanpyttyyn, niin teetkö senkin?
Ou nou :/ syö pizzaa se on hyvää lohtumässyä
Vierailija kirjoitti:
Piti tavata elokuussa nettideitti. Olin menossa tapaamaaan mut sanoitte että en kelpaa ku oon läski. Lähetin kuvan miehelle mut sanoitte ettei kuvasta huomaa että oon läski. No en mennyt sitte. ollaan puoli vuotta kirjoteltu ja mies on nyt jättämässä mut kokonaan koska en uskalla mennä tapaaman sitä! Mies sanoi puoli vuotta sitte ettei oo pinnallinen mut te sanoitte ettei se koske läskiyttä. Ja on kuitenkin siinä asiassa pinnallinen. Nyt se raivoo mulle että jos en suostu tapaamaan niin hyvästi!
Älä nyt täältä hae neuvoja elämääsi, onhan sinulla omatkin aivot!
Öööh.... whoooot... Rauhoitu hyvä ihminen ja mene tapaamaan sitä miestä. Teillä joko natsaa tai sitten ei. Carpe Diem ja sillee.