Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtääkö sekaisin oleva ihminen...

Vierailija
09.02.2016 |

...mitään? osaako lukea ollenkaan toista ihmistä? tajuaako vihjeistä tai siitä ettei esim. vastaa puheluihin tai viesteihin?

Kokemuksia?!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan suoraa puhetta. Vihjeet on persiistä. Kissa pöydälle. Ehkäpä se sekaisin oleva ei olekaan niin sekaisin ;D

Vierailija
2/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sekaisin olevalla ihmisellä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis, helpompi selvittää asiat.

Vierailija
4/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin tarkoittaa just sitä, että ei

Vierailija
5/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis maanista ihmistä, ei selvästikkään nyt itse ymmärrä olevan maaninen. Käytöksestä paistaa selvästi läpi sellanen järjetön kiire ja harkinta puuttuu ihan täysin.

Tarvin etäisyyttä kyseiseen henkilöön.

Vierailija
6/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää. Tai normaali ihminen ymmärtää kyllä yskän. Jos ei ymmärrän sitten kai on sekaisin

Vierailija
7/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taitolaji!!! Älä vastaa kaikkiin viesteihin ja puheluihin jospa sitten ymmärtäisi ettet jaksa häntä.

Vierailija
8/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis maanista ihmistä, ei selvästikkään nyt itse ymmärrä olevan maaninen. Käytöksestä paistaa selvästi läpi sellanen järjetön kiire ja harkinta puuttuu ihan täysin.

Tarvin etäisyyttä kyseiseen henkilöön.

Oot itse saamaton ja et kestä kontrastia?

Vierailija
9/19 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika riippuvaisuus ja tiheät yhteydenotot. Ei kiitos!

T.Ap

Vierailija
10/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VITTU MITÄ LUULET!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Vierailija
11/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vitun tyhmä mitä vittu luulet?!?

Ymmärrän että on erilaisia ihmisiä (ja vittu pitääki olla), eikä kukaan ole täydellinen, mutta ei pidä olla liian outo, sekasin tai erilainen!!!!

"Mitä tarkoitat sekaisin olevalla ihmisellä..?" "Miten määrität sekasin olevan ihmisen?" "Mikä on normaali?" "Miten määrittelet normaalin?" HERÄÄ!!! Jos joku sanoo sulle esim. "Käyttäydy normaalisti!", niin se ei tarkoita sitä henkilökohtaisesti vaan se tarkoittaa sillä sitä ettei aiheuta omalla käytöksellään tai puheillaan tai eleillään muille häiriötä tai haittaa!!!

Jos sun mielestä kaikki on normaalia, niin silloin varmasti hyväksyt rikokset ja murhat!!!!!! Sun kannattais mennä kesäleirille jossa opetellaan ymmärtämään puhetta!!!!!!!

Vierailija
12/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vitun tyhmä mitä vittu luulet?!?

Ymmärrän että on erilaisia ihmisiä (ja vittu pitääki olla), eikä kukaan ole täydellinen, mutta ei pidä olla liian outo, sekasin tai erilainen!!!!

"Mitä tarkoitat sekaisin olevalla ihmisellä..?" "Miten määrität sekasin olevan ihmisen?" "Mikä on normaali?" "Miten määrittelet normaalin?" HERÄÄ!!! Jos joku sanoo sulle esim. "Käyttäydy normaalisti!", niin se ei tarkoita sitä henkilökohtaisesti vaan se tarkoittaa sillä sitä ettei aiheuta omalla käytöksellään tai puheillaan tai eleillään muille häiriötä tai haittaa!!!

Jos sun mielestä kaikki on normaalia, niin silloin varmasti hyväksyt rikokset ja murhat!!!!!! Sun kannattais mennä kesäleirille jossa opetellaan ymmärtämään puhetta!!!!!!!

:D tässä näyttää olevan hyvä esimerkki sekaisin olevasta ihmisestä.

Vierailija
13/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä millä tavalla on sekaisin. 

Vierailija
14/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin olevia ihmisiä on niin kovin monenlaisia...joku tajuaa joku ei. Joku innostuu vaan lisää kiusaamaan jos yrität siitä eroon. Oma siskoni oli tällainen. Oli minua 16 vuotta vanhempi. Kun olin parikymppisenä muuttanut pois kotoa. soitteli koko ajan, oli oveni takana ja syllisti minua kun en halunnut olls hänen kanssaan tekemisis, Niin, en halunnut kun en osannut olla hänen mielikseen. Oli se raskasta aikaa.

Vierailija
15/19 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika riippuvaisuus ja tiheät yhteydenotot. Ei kiitos!

T.Ap

Tällaiselle ihmiselle kannattaa nimenomaan sanoa, ettei halua olla yhteyksissä.

Vierailija
16/19 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ymmärtää vihjeitä eikä suoraa puhetta. Elää omissa harhoissaan. Esim. tapailututtavuuden jättäminen voi olla todella vaikeaa, jos toinen ei ymmärrä mitään. Eikä minua kiinnosta miksi hän on sekaisin.

Vierailija
17/19 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin osaavani lukea ihmisiä erittäin hyvin ja muut ihmiset osasivat lukea ajatukseni.

Vierailija
18/19 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siskoni on psykoosissa eikä tajua enää normaaleja käytössääntöjä. Tuppautui kylään tuntikausiksi, sopi se muille tai ei.

Veljeni sanoi, että pitää lähteä, hänellä on töitä. Ei vaikutusta. Vasta kun veli pimahti ja huusi hänelle ym, lähti vikkelästi.

Monta kertaa viestinyt, että ei tavata meillä tai ei tavataan vähemmän. Hällä väliä silti.

Vasta kun sanoin suoremmin, etten halua tulevan meille ja puhuin hänen harhoistaan ja suosittelin hoitoa, on pysynyt poissa.

Hoitoon ei siis saa.

Vierailija
19/19 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taitolaji!!! Älä vastaa kaikkiin viesteihin ja puheluihin jospa sitten ymmärtäisi ettet jaksa häntä.

Itse laitan estot puhelimeni nin puhelut kun viestit.Vaikka olisi sekaisin nainen joka kaappi juoppona juo salaa yksin viiniä koti ja häiritsee sitten yksinäisydessä viiniä kitatessa 3 h.maratoni puhelulla.