Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saa mies lähteä!!!

Vierailija
09.02.2016 |

Tänään puhuin kissani kanssa. Hän kommunikoi minulle sekä naukumalla että heiluttelemalla häntäänsä. No, hän kertoi mieheni potkaisseen häntä ja myöskin mies on kuulemma aikeissa ostaa taostelukoiran! Katsoin järkyttyneenä ulos ja pihamme varis katsoi minua silmiin: totta se on. Kokoonnuin lasten kanssa maanalaiseen piilopaikkaamme ja julistimme sodan miestäni vastaan. Lapset ovat aseistautuneet ja odotamme mieheni paluuta. Kissa toimii johtajana. Kutsumme häntä The Hairy Leaderiksi. Lasten sotanimet ovat CherryTeaser ja Iskevä Kirves. Itse olen Violet Hammer.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahaa :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään puhuin kissani kanssa. Hän kommunikoi minulle sekä naukumalla että heiluttelemalla häntäänsä. No, hän kertoi mieheni potkaisseen häntä ja myöskin mies on kuulemma aikeissa ostaa taostelukoiran! Katsoin järkyttyneenä ulos ja pihamme varis katsoi minua silmiin: totta se on. Kokoonnuin lasten kanssa maanalaiseen piilopaikkaamme ja julistimme sodan miestäni vastaan. Lapset ovat aseistautuneet ja odotamme mieheni paluuta. Kissa toimii johtajana. Kutsumme häntä The Hairy Leaderiksi. Lasten sotanimet ovat CherryTeaser ja Iskevä Kirves. Itse olen Violet Hammer.

Lääkkeet?

Vierailija
4/4 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mulle kans tänää kävi talitintti kertomassa tuomiopäivästä. se on huomenna!

mun pitää rakentaa arkki joho tulee vaa suomen eduskunta. hassuahan tässä on se et kaikille muille kasvaa kidukset yhtäkkiä ja sit me voidaa upottaa se arkki ja pissapää poliitikot hukkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä