Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen nykyisellä kihlatulla on edelleen exänsä sukunimi :D

Vierailija
09.02.2016 |

He ovat olleet yhdessä jo reilu kolme vuotta. Eikö olisi jo aika ottaa oma sukunimi käyttöön? Tiedän että asia ei kuulu minulle mutta onhan se nyt hauskaa ja jotenkin junttia. Vai epätoivoista? Haluaa säilyttää yhteyden myös entiseen mieheensä vai miten sen voi selittää? :D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo varmaan vaihtaa nimen taas naimisiin mennessä, niin miksi vaihtaa välillä tyttönimeen?

Vierailija
2/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun olisi aika päästä yli exästäsi jo noin monen vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos se nimi ei olekaan exän, vaan exällä on edelleen naisen nimi? Mieskin voi ottaa puolison nimen, tiedäthän...

Vierailija
4/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla edelleen exäsi sukunimi?

Vierailija
5/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoo varmaan vaihtaa nimen taas naimisiin mennessä, niin miksi vaihtaa välillä tyttönimeen?

Sulla taitaa olla exäsi sukunimi edelleen? Hei haloo. 3vuotta yhdessä ja koko sen ajan exän sukunimi? Itse vaihtaisin samantien eron jälkeen oman sukunimen. Todella kieroutunutta pitää sen exän sukunimeä. Niin ja eivät he ole menossa naimisiin vaikka kihloissa ovatkin. Itse ovat tämän minulle kertoneet. Että se siitä teoriasta. Olikos muita?

Vierailija
6/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on.

Vierailija
7/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap, että sinulle kerrotaan mitään tärkeää?

Vierailija
8/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nyt vielä ymmärrettävää, ja keksin monia käytännön syitä, miksi tuossa välissä kaikki eivät vaivaudu vaihtamaan takaisin tyttönimeensä. Siinä vaiheessa toki menee juntiksi, jos tuo nainen alkaa antaa exänsä sukunimeä muiden miesten siittämille lapsille, tai jos exäsi ottaa avioituessa tuon naisen exän sukunimen.

Vierailija
9/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos se nimi ei olekaan exän, vaan exällä on edelleen naisen nimi? Mieskin voi ottaa puolison nimen, tiedäthän...

Mitäpä jos ihan tiedän että kyseessä miehen sukunimi?

Vierailija
10/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs se kertoo sinusta, että ruodit eksän nyksän asioita vauvapalstalla?? :D

Vierailija
11/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen kokee sukunimen omakseen, ei ajattele sitä erityisesti exän nimenä?

Vierailija
12/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nyt vielä ymmärrettävää, ja keksin monia käytännön syitä, miksi tuossa välissä kaikki eivät vaivaudu vaihtamaan takaisin tyttönimeensä. Siinä vaiheessa toki menee juntiksi, jos tuo nainen alkaa antaa exänsä sukunimeä muiden miesten siittämille lapsille, tai jos exäsi ottaa avioituessa tuon naisen exän sukunimen.

Missä välissä? He eivät ole menossa naimisiin.

Vierailija
13/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai jos exäsi ottaa avioituessa tuon naisen exän sukunimen.

Tuo ei taida olla mahdollista.

Vierailija
14/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla exäsi sukunimi edelleen? Hei haloo. 3vuotta yhdessä ja koko sen ajan exän sukunimi? Itse vaihtaisin samantien eron jälkeen oman sukunimen. Todella kieroutunutta pitää sen exän sukunimeä. Niin ja eivät he ole menossa naimisiin vaikka kihloissa ovatkin. Itse ovat tämän minulle kertoneet. Että se siitä teoriasta. Olikos muita?

Eivät he sitten ole kihloissa. Jos he silti puhuvat olevansa, niin lienevät melko yksinkertaista sakkia, ja se selittänee myös sen, jos nainen haluaa pitää kiinni exänsä nimestä ilman painavaa syytä (yhteiset lapset, ura tms). Oletko sinäkin samaa yksinkertaista porukkaa, kun heidän kanssaan pyörit? Jos et, niin älä vaivaa päätäsi vähälahjaisten sekoiluilla.

Vierailija
15/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs se kertoo sinusta, että ruodit eksän nyksän asioita vauvapalstalla?? :D

Ainakin sen että on tylsää ja haluan anonyymisti naureskella asialle :D ap

Vierailija
16/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun nainen on mennyt toisen kerran naimisiin, pitää edelleen exän sukunimen (eikä yhteisiä lapsia exän kanssa)

Vierailija
17/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän he sinulle ovat sanoneet...

Vierailija
18/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on exän sukunimi ollut käytössä jo toistakymmentä vuotta.  Eipä ole kenelläkään ollut asiasta pään paukuttamista eikä tule, koska se on minun oma asiani.

Vierailija
19/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ex-mieheni sukunimi on se minun oma sukunimi. En todellakaan halua olla se pikku tyttö enää. Olen jo kasvanut tyttönimestäni pois!

Niin ja erosta on jo 5 vuotta. Ja jos joskys menen naimisiin voipa olla että säilytän tämän nykyisen nimeni.

Vierailija
20/49 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän he sinulle ovat sanoneet...

Niin ovatkin sanoneet enkä edes ymmärrä minkä takia. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme