Tanssin jonkun miehen kanssa
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No niin seisoikin, ja koko tanssin ajan odotin että olisit tehnyt jotain muutakin, kuin vain tallonut varpaitani.
Pelastit mulkun pois lattialta tallottamasta
Herrajumala että olikin kova seisokki. Hyvä ettei housut revenneet. Kyllä mä sen verran sitä kokeilin. ;) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala että olikin kova seisokki. Hyvä ettei housut revenneet. Kyllä mä sen verran sitä kokeilin. ;) ap
Ahaa, onko siis miehen seisokki lupa kosketella vehkeitä? Tarkoittaako tämä vastavuoroisesti sitä jos naisen alapäässä näkyy kosteaa niin se on lupa työntää vehje tai sormet sinne?
Ei ap sanonut että olisi sitä käsin kopeloinut.Jos vaikka tanssii hitaita toisiinsa liimautuneena,kyllä kai sen tuntee lantiolla sen enempää koskettelematta jos tanssiparilla seisoo.
Mites ap itse,innostiko tanssiminen sinua yhtä paljon kuin miestä?
Moraalitonta! Katrilli on paljon tervehenkisempi tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, onko siis miehen seisokki lupa kosketella vehkeitä? Tarkoittaako tämä vastavuoroisesti sitä jos naisen alapäässä näkyy kosteaa niin se on lupa työntää vehje tai sormet sinne?
Nyt ei kuules ota sun trollailut tuulta siipien alle. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sanonut että olisi sitä käsin kopeloinut.Jos vaikka tanssii hitaita toisiinsa liimautuneena,kyllä kai sen tuntee lantiolla sen enempää koskettelematta jos tanssiparilla seisoo.
Mites ap itse,innostiko tanssiminen sinua yhtä paljon kuin miestä?
No olihan se aika ihanaa minustakin. ap
Tamgohan on tulinen tango, mutta rohkenetko orkesterilta kysyä soittavatko Säkkijärven polkan , jos eivät oma aloitteisesti soita tämä on nopea tempoinen tanssi , ei äijä kerkeä muuta ajatella.
Siinä polkassaan hyppii alapääkin
Eipähän tarvitse arvuutella kalun kokoa. Olet voittaja.
Jos Lambadassa miehellä ei mopo keuli, sitten vaan vanha vaihtoon ja uusi tilalle!
No niin seisoikin, ja koko tanssin ajan odotin että olisit tehnyt jotain muutakin, kuin vain tallonut varpaitani.