Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi isompaa ajanhukkaa: blogien seuraaminen ja kommentointi vai tv-sarjat?

Vierailija
09.02.2016 |

Minusta huonoinkin seuraamani tv-sarja on sata kertaa parempi kuin paraskaan koskaan lukemani blogi. Sinkkuelämää ja blogit, yhtä keksittyjä, laskelmoituja ja feikkejä kaikki. Edellisessä on paremmat käsikirjoittajat. Jälkimmäisessä on vielä ihkuttajien kirjoittamat kammottavat kommentit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin katsonut tv:tä, joten vastaan tv. Telkkaria vain tuijotetaan passiivisena, blogien seuraamisessa sentään jotain kommunikointia toisten ihmisten kanssa, jos kerran kommentoikin.

Ei sillä, en seuraa blogejakaan, mutta kahdesta pahasta piti toinen paha tässä nyt valita.

Vierailija
2/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tv-sarja ja huono blogi ovat yhtä suurta ajanhukkaa. Hyvää tv- sarja (vaikka True Detective tai Breaking Bad) ovat lähellä taidetta. Hyvät blogit voivat olla todella hyvää viihdettä, vuorovaikutus upeaa. Joten vastaukseni on joo ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta blogien kommentointi. Lukeminen voi olla vielä samaa tasoa tv:n katselun kanssa. Itse saan ainakin uudestaan ja uudestaan nautintoa Sinkkuelämää-sarjasta, ihan 10! Mutta en lue enkä seuraa blogeja. Telkkaria en juuri ehdi katsoa, olen täällä nykyään 12/7.

Vierailija
4/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummankin tavoite on viihdyttää ja kumpikin onnistuu siinä, ei kumpikaan ole ajanhukkaa. Hukattua aikaa on esim. hetki, jolloin haluaisi viihtyä, mutta koko aika meneekin viihtymisen sijaan vain viihdyttävän sisällön etsimiseen.

Vierailija
5/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogien seuraaminen ja kommentointi, mutta av:n seuraaminen ja kommentointi on vieläkin pahempaa ajanhukkaa kuin se.

Vierailija
6/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogejahan on muitakin, kuin lifestyleblogit. Itse luen paljon kulutusvastaisia blogeja, kuten Kulutusjuhla, Alaston vuosi, 1dress365days yms. Tv:tä minulla ei ole, seuraan ohjelmia verkosta. Miksi katsoisin mitään, mikä ei kiinnosta... Eikö siitä ole aina hyötyä, kun viihdyt? Ainakin minun elämäni on todella tylsää.

TV:stäkin voi katsoa vaikka historiallisia dokumentteja vaikkapa Marie Antoinetten elämästä. Ei ole mikään pakko katsella "aivotonta viihdettä". Itse tykkään sekä dokumenteista että sitcomeista.