Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihakset ovat tulleet timmiksi mutta parin sentin pehmean laskin sisalla :(

Vierailija
08.02.2016 |

Olen nyt vuoden ajan treenannut enemman tai vahemman lihaskuntoa ja hieman myos hikiliikuntaa. Olen kehittanyt paljon lihasta, ja tuntuu etta kroppa on kiinteytynyt paljon. Mahalaskien alta tuntuu jopa jonkinnakoinen sikspakki.

Ongelmana on lihaksien paalla oleva loysa laski. Olen mitoiltani noin 163/60 ja vaatekokoni on 36/38, vaatteet paalla nayttaa ihan hyvalta mutta en tykkaa noista ylimaaraisista rollykoista. Onko kellaan kokemuksia miten nopeasti tuommoisen pintalaskin voi saada pois? En halua nayttaa loysalta laskipussilta kun sen sisalta kuitenkin loytyy hyvat lihakset...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika ja saman kokoinen itsekin olen. Täytyy varmaan googletella rasvanpolttoon tarkoitettuja diettejä...

Vierailija
2/3 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika ja saman kokoinen itsekin olen. Täytyy varmaan googletella rasvanpolttoon tarkoitettuja diettejä...

Olen itse alkanut korvata aterioita silloin talloin proteiinipirtelolla ja jattamaan huonoja tapoja (automaattijuomat toissa, mehut, napostelu...) ja syomaan enemman kasviksia leivan ja muiden naposteltavien sijasta.

En ole mikaan kalorien laskija, mutta olen laskeskellut etta aika pienella ekstraenergialla nuo kilot alkavat kertymaan. Helpompi kerata 10 kg kolmessa vuodessa kuin paasta siita eroon puolessa vuodessa.

Hyva tietaa etta meita on muitakin :) liikuntakeskuksellh tulee vastaan vain laihoja fitnesskissoja ja tunnen itseni sotanorsuksi jumpassh niiden kanssa...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Vatsalihakset joita en tiennyt olevan olemassakaan tuntuvat. Tosin alasti näytän omasta mielestäni aivan tarpeeksi hyvältä vaikka vähän läskiä on vatsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi