Mitä tekisit jos heräisit aamulla ja olisitkin wc-pönttö?
Kommentit (22)
Jaa varmaankin istuisin vessan nurkassa kovana ja kylmänä.
Toivoisin totisesti olevani naisten vessassa.
Sanoisin,: "I'm tired of your shit", ja pulauttaisin paskat lattialle.
Haluaisin että vessanpöntön rengas jätetään ylös.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu kyllä olla alhaalla!
Yrittäisin soittaa terapeuttini kotikäynnille jotta tietäisin olenko tullut hulluksi kun luulen olevani wc-pönttö ja jos ulkopuolinen taho toteaa minun olevan wc-pönttö niin olisin kansainvälinen julkkis. Pitääkö tehdä valmiiksi sopimuksia että näin suurilla summilla saa tehdä juttua lehtiin ja telkkuun jos vaikka aamulla heräänkin wc-pönttönä? :D Muuten vain pönttönä herään joka aamu mutta sillä ei pääse rikastumaan...
Menisin lakkoon, eli pitäisin turpani (kannen) kiinni ainakin viikon ellei joku hemaiseva pimu muutu lavuaariksi siihen viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu kyllä olla alhaalla!
Pöh. Pönttönä minulla saa olla omat mielipiteet. Olen indiviualisti ja lisäksi kannatan ylärenkaisuutta. En ole tuollainen konservatiivinen alarenkainen.
En ainakaan keittäisi aamukahvia sinä aamuna.
Istuisin varmaan yksiöni vessassa ja olisin iloinen siitä, ettei kukaan ainakaan kävisi tekemässä minuun tarpeitaan, koska tässä asunnossa ei asu muita kuin minä. Miettisin myös, että milloinkohan joku huomaa, että olen kadonnut ja tuleeko joku etsimään minua täältä. Pohtisin, että mahdanko sittenkään valmistua tänä keväänä ja onko sillä sittenkään väliä, jos jään ikiajoiksi vessanpöntöksi.
Alkaisin valmistautumaan käsikakkaan.
Vetäisin itseni (hirteen).