Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin että olisi kiva olla ihastuksen lähellä ja vaikka nuuhkia häntä.

Vierailija
08.02.2016 |

Mutta entä jos se haisisikin pahalle? Tai tuntuisi muuten epämukavalle? Ei osaisi pussata tms :)

Onko itsellesi osunut pettymyksiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain haaveilla, niin ei tule elämässä pettymyksiä. Turha sitä mitään realismia on unelmiinsa sekoittaa. Voi sitten vanhana miettiä, että tulipas sitä haaveiltua.

Vierailija
2/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ihan päinvastoin kävi. En tiedä mikä päähänpisto se oli, mutta nuuhkaisin ihastuksen työlippistä. Oletin tietysti, että se haisee kaamealle. Mutta ei, vaan se tuoksu oli ihanin ja huumaavan hyvä. Menin ihan tolaltani, enkä uskonut, joten nuuhkaisin uudestaan. Ikinä en ole sellaista kokenut, enkä osannut kuvitella.

Nyt siitä on 1,5 vuotta aikaa ja vain toivon, että saisin ennen kuolemaani nuuhkaista sitä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen nuuhkiminen on ihanaa ja suuteleminen sellaista ajankulua, johon voisin vaan unohtua tunneiksi. Sen suun maku vaan saa mut transsiin. Harmi ettei ihastus tunne mua kohtaan yhtä suurta viehätystä ja haluaa vain käyttää mua seksiin. Nuuhkimis- ja suuteluhetket on vähentyneet siinä määrin että mun on päästävä eroon tästä addiktiosta.

Vierailija
4/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain haaveilla, niin ei tule elämässä pettymyksiä. Turha sitä mitään realismia on unelmiinsa sekoittaa. Voi sitten vanhana miettiä, että tulipas sitä haaveiltua.

Parempi tässä tapauksessa juurikin noin :)

Vierailija
5/5 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kyllä ihanaa päästä nuuhkimaan. Niin lähelle en ole vielä päässyt ihastustani, että tietäisin millainen on hänen ominaistuoksunsa. Jos se olisikin vastenmielinen tai ihastus huono suuteleman, saattaisi kyllä ihastus lopahtaa siihen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi