Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rasisti - valitsin vuokralaiseksi suomenkielisen suomalaisen

Vierailija
08.02.2016 |

Pitäisikö minun ilmiantaa itseni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, heti välittömästi. Voit tehdä rikosilmoituksen netissä xD

Vierailija
2/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin antaa vuokralle kyllä vaikkapa jollekkin pohjoismaalaiselle. Missään nimessä en kenellekkään afrikkalaiselle tai ryssälle.

Suosin vuokralaisina kuitenkin syntyperäistä suomalaista ja työssäkäyvää perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vuokraat siis syntyperäiselle suomalaiselle, mutta onko tosiaan oltava suomenkielinen? Mitä jos puhuu äidinkielenään ruotsia? Kyllä mä suomenruotsalaiselle asuntoni vuokraisin. Mulla mies ruotsinkielinen, puhuu kuitenkin täydellistä suomea niinkuin molemmat lapsemmekin ovat kaksikielisiä.

Vierailija
4/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukahan oikeasti edes uskaltaa vuokrata ulkomaalaiselle, kun kohta saa syytteen vähintään jostain laittoman maahantulon järjestämisestä? Puhumattakaan lukuisista muista ongelmista aina möykästä ludeongelmiin tai tubista laittomiin alivuokrauksiin jne. jne. jne.

Vierailija
5/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rasisti. Valitsin aviopuolisoksi suomenkielisen suomalaisen. Olen myös natsi, koska puolisoni on valkoihoinen. Onneksi kuolema kuittaa valkoisen miehen velan.

Vierailija
6/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö, pakolaiselle kannattaa mieluumin vuokrata koska sossu maksaa vuokrat mukisematta.

Vierailija
7/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos asuntoa tulee kysymään suomessa syntynyt henkilö, joka olisi kristitty hetero ja puhuisi suomea, mutta olisi puoliverinen. toinen vanhempi valkoihoinen ja toinen joitain muuta. voisitko tuollaiselle vuokrata huoneistoa?

Vierailija
8/8 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: olet varmaan tosi suosittu henkilö yhtiökokouksessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi