Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en tajuu miksei siitä saanut keskustella että vain mustat miehet kiinnostuu?

Vierailija
08.02.2016 |

Siis sehän on ongelma eikä millään tavalla rasistinen.Siis eihän tossa aiheessa ole mitään rasistista? :O eikö tollasta ongelmaa oteta todesta vai...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaus mustamies on rasistinen. Käytä vaikka afrikkalaista tai etnisen taustan omaava

Vierailija
2/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaus mustamies on rasistinen. Käytä vaikka afrikkalaista tai etnisen taustan omaava

Kaikki tummaihoiset/mustat eivät ole afrikkalaisia, ja jokaisella ihmisellä on oma etninen taustansa. Nuo sinun termisi eivät oikein toimi :/ Miksi se ihonväri on muka niin nolo asia, että sitä ei saisi sanoa olematta rasisti?

Vierailija
4/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lihava.

en ole.olen hoikka ja nuori.miksi kaikki luulee et on ruma ja lihava jos on tää ongelma?

Vierailija
5/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia kiinnostaa kaikki liikkuva. Siksi.

Vierailija
6/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin ulkomaalaiset tykkää musta yleensä hirveesti,sekä naiset että miehet :O

-ap

Vierailija
7/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuisipa minustakin edes mustat naiset.

Voih!

Vierailija
8/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lihava.

en ole.olen hoikka ja nuori.miksi kaikki luulee et on ruma ja lihava jos on tää ongelma?

Kaupungilla näkee mustien miesten käsipuolessa lihavia ja esteettisesti haastavan näköisiä naisia.

Vierailija
9/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lihava.

Kaupungilla näkee mustien miesten käsipuolessa lihavia ja esteettisesti haastavan näköisiä naisia.

nojoo...tiedän.

Vierailija
10/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää sensuuria, mulla oli toi sama, metrolaituri varsinkin, omg, siellä ne mustat lähestyy: onko poikaystävä, onko poikaystävä. Suomalaismiehet ei lähesty samalla lailla. Sanoin näille tyypeille aina, että on poikaystävä. Enkä ollut edes mikään nuori, oon kyllä nuoren näköinen, mutta siis 3-kymppisenä tätä tapahtui.

Vierailija
11/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys. Nyt äkkiä vaihdat aihetta.

Vierailija
12/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa sanoa etteivät ne kiihota :D

Vierailija
13/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lihava.

Se johtuu vain siitä, että nämä naiset ovat todennäköisemmin kiinnostuneita kaikista halukkaista miehistä. Ei siitä, etteivät mustat miehet yrittäisi hoikkia ja kauniita naisia.

Vierailija
14/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuosta kannata pahastua. ylläpito lukitsee ahkerasti myös täysin asiallisia viestiketjuja. ylläpidossa taitaa olla aika ammattitaitodonta porukkaa, kun asiattomien viestien lisäksi asiallisia lukitaan.

Vierailija
15/15 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kai sitä voi sanoa ja kokea mitä haluaa. Samaa tasoa kuin jos sanoisi että kiihottuu vain valkoisista miehistä. Tai mies joka kertoisi että kokee ainoastaan aasialaiset naiset seksikkäinä tms. Jos esim. Joku edellämainittu herättää tunteita niin miksi ei sitten se jos sanoo kiihottuvansa ainoastaan mustista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän