mä en tajuu miksei siitä saanut keskustella että vain mustat miehet kiinnostuu?
Siis sehän on ongelma eikä millään tavalla rasistinen.Siis eihän tossa aiheessa ole mitään rasistista? :O eikö tollasta ongelmaa oteta todesta vai...
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ilmaus mustamies on rasistinen. Käytä vaikka afrikkalaista tai etnisen taustan omaava
Kaikki tummaihoiset/mustat eivät ole afrikkalaisia, ja jokaisella ihmisellä on oma etninen taustansa. Nuo sinun termisi eivät oikein toimi :/ Miksi se ihonväri on muka niin nolo asia, että sitä ei saisi sanoa olematta rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava.
en ole.olen hoikka ja nuori.miksi kaikki luulee et on ruma ja lihava jos on tää ongelma?
Mustia kiinnostaa kaikki liikkuva. Siksi.
muutenkin ulkomaalaiset tykkää musta yleensä hirveesti,sekä naiset että miehet :O
-ap
Kiinnostuisipa minustakin edes mustat naiset.
Voih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava.
en ole.olen hoikka ja nuori.miksi kaikki luulee et on ruma ja lihava jos on tää ongelma?
Kaupungilla näkee mustien miesten käsipuolessa lihavia ja esteettisesti haastavan näköisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava.
Kaupungilla näkee mustien miesten käsipuolessa lihavia ja esteettisesti haastavan näköisiä naisia.
nojoo...tiedän.
Ihan tyhmää sensuuria, mulla oli toi sama, metrolaituri varsinkin, omg, siellä ne mustat lähestyy: onko poikaystävä, onko poikaystävä. Suomalaismiehet ei lähesty samalla lailla. Sanoin näille tyypeille aina, että on poikaystävä. Enkä ollut edes mikään nuori, oon kyllä nuoren näköinen, mutta siis 3-kymppisenä tätä tapahtui.
Hys hys. Nyt äkkiä vaihdat aihetta.
No ei saa sanoa etteivät ne kiihota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lihava.
Se johtuu vain siitä, että nämä naiset ovat todennäköisemmin kiinnostuneita kaikista halukkaista miehistä. Ei siitä, etteivät mustat miehet yrittäisi hoikkia ja kauniita naisia.
ei tuosta kannata pahastua. ylläpito lukitsee ahkerasti myös täysin asiallisia viestiketjuja. ylläpidossa taitaa olla aika ammattitaitodonta porukkaa, kun asiattomien viestien lisäksi asiallisia lukitaan.
Niin. Kai sitä voi sanoa ja kokea mitä haluaa. Samaa tasoa kuin jos sanoisi että kiihottuu vain valkoisista miehistä. Tai mies joka kertoisi että kokee ainoastaan aasialaiset naiset seksikkäinä tms. Jos esim. Joku edellämainittu herättää tunteita niin miksi ei sitten se jos sanoo kiihottuvansa ainoastaan mustista...
Ilmaus mustamies on rasistinen. Käytä vaikka afrikkalaista tai etnisen taustan omaava