Nainen, mistä huomaat...
...että ovuloit? Tuntuuko kehosi jotenkin erilaiselta tai käyttäydytkö eri tavalla? Mietityttää, voiko muutokset omassa käytöksessä ovulaation aikaan liittyä ovulaatioon.
Kommentit (24)
tekee seksiä mieli paljon normaalia enemmän.
Näytän kauniimmalta ovulaation aikaan.
Itse en kyllä huomaa mitään. En kyllä niitä mietikkään.
Haluttaa ja on hehkeä olo. Saatan mennä hiukan sekaisin miesseurassa mutta niin menevät kyllä miehetkin ymmälleen. Enkä tarkoita kehuskella vaan tästä on ihan tutkimuksiakin miten ovulaatio vaikuttaa paitsi naisen itsensä käyttäytymiseen niin myös miesparkoihin.
Ovulointihan tarkoittaa munasolun irtoamista, joten kauanko tämä ovulointi vaikutuksineen sitten kestää?
T: mies
En huomaa ovulaatiota kyllä yhtään mistään. Olen kyllä ennenkin ihmetellyt miten ihmeessä hormonituotantoni voi olla niin tasaista kun sen on, sillä kuukautisetkin ovat käytännössä täysin oireettomat vuotoa lukuunottamatta tietysti, joka sekin on hyvin niukkaa.
Huomaan vain, jos satun vessakäynnin yhteydessä kiinnittämään huomiota pieneen määrään kohdunsuulta irtoavaa limaa. Aika harvoin siis, kun en oireile mitenkään.
Polkupyöräilen tuohon aikaan pitkin kyliä. En vaan mahda sille halulle mitään. Mut hei, tänhän voi selittää kuten miestenkin pettämisen, se on vaan biologiaa, ei voi mitään.
Panetus on ainoa seikka mistä sen huomaan.
En huomaa mitään, en edes tiedä milloin ovuloin.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa ovulaatiota kyllä yhtään mistään. Olen kyllä ennenkin ihmetellyt miten ihmeessä hormonituotantoni voi olla niin tasaista kun sen on, sillä kuukautisetkin ovat käytännössä täysin oireettomat vuotoa lukuunottamatta tietysti, joka sekin on hyvin niukkaa.
Et todennäköisesti ovuloi.
Olen aina luullut että se terävä, kirvelevä, neulanpistomainen kipu munasarjan seudulla on ovulaatio. Ainakin se tuntuu juuri oikeaan aikaan ja vain toisella puolella. Eikö muilla ole tällaista tuntemusta?
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat täällä. Minulla on kyllä melko runsas vuoto 2-3 ekaa päivää, mutta koskaan ei ole ollut mitään kipuja, mielialan vaihteluita tai muitakaan oireita. Ovulaatiota en huomaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut että se terävä, kirvelevä, neulanpistomainen kipu munasarjan seudulla on ovulaatio. Ainakin se tuntuu juuri oikeaan aikaan ja vain toisella puolella. Eikö muilla ole tällaista tuntemusta?
Joskus kun ovulaatio on oikein voimakas tuntuu alamaha raskaalta ja kipuilevalta ja vaihtoehtoisesti vasemmalla/oikealla puolella terävää kipua. Kummallisesti vahvistunut iän myötä, aloin huomaamaan ovulaatiot vasta reilusti parikymppisenä.
Mä tunnistan ovulaation toispuoleisista nipistelevistä kivuista. Haluan seksiä silloin vieläkin enemmän kuin normaalisti, toinen samanlainen hetki on juuri ennen kuukautisia.
Panettaa ihan kauheasti :D Sen lisäksi tuntuu ihan järkyttävää kipua sillä puolella mistä munasolu irtoaa, onneksi se kestää korkeintaan pari tuntia.
kiihotun jokasesta miehestä jonka näen
Pikemminkin ihmettelen naisia, jotka eivät tiedä koska ovuloivat? Minulla turpoaa keho (vastaavasti mitä ennen kuukautisia, mutta vähemmän), voi tulla välivuotoa ja/tai kirkasta limaa, olen todella energinen, itsevarma ja saan paljon aikaan.